Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Koláč
Autor: .......... (Občasný) - publikováno 3.4.2006 (22:02:40)

koušu si svojí

- povidlovou stranu

a tvarohové chuti

nerozumím

- je tak bílá!

dusí v krku ...

 

nechápu tvou výseč kruhu

tvoji ruku ...

DUP!

 

až někdy

někdy dokoušem svou náplň

k samotnému středu

na pětikačce

si svorně vylámeme

zub



Poznámky k tomuto příspěvku
Raimund (Občasný) - 4.4.2006 >
<reagovat 
dadik (Občasný) - 4.4.2006 > hej...:)))
Body: 5
<reagovat 
Lin Sien Ti (Občasný) - 4.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 4.4.2006 > já se obávám, že je to příliš subjektivní a příležitostný, než aby to mohlo být jakkoli dobrý - snad jako metafora v diskusi, ale jako básnička ne.
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 4.4.2006 > zklamala> :)))) bože, že bude Tvá reakce až TAKHLE hodnotná, to jsem fakt nečekala:)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 5.4.2006 > taková mravně naučná záležitost, ne?
ale pointa mě pobavila :o)
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 6.4.2006 > Kelly> jistě, Keluš:)
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 6.4.2006 >

Na tomhle textu se mi nejvíc líbí, jak málo lidí osloví třeba jen tak, aby k němu chtěli cokoli podotknout. Protože vzhledem k té instruktážnosti a mravoličnosti je jeho poetická hodnota nízká a čpí z toho ta zᚍ, kterou vůči některým lidem chováš. Ten rozdíl - pokud se toho vystřídáš, bývají tvoje texty pro řadu lidí inspirativní.


<reagovat 
 .......... (Občasný) - 6.4.2006 > Azasenašla> :))) čumáčku, jen přidej:)
<reagovat 
.......... (Občasný) - 6.4.2006 > máš rozhodně na daleko adresnější rozbory textů - víme to všichni:))
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 6.4.2006 > Adresnější? Nevím, co máš na mysli. Prostě jsem jenom chtěla říct, že jsem ráda, že tenhle typ textů skoro nikoho neosloví a nikomu nic neřekne, protože jediné, co se v něm dá najít, je poryv negativních emocí, kterých se vyrovnaný člověk snaží vystříhat, protože mu v ničem nepomohou a jen ho trápí. A že vidím ten rozdíl třeba i oproti jiným tvým textům, které nejsou tímto způsobem příležitostné, mně nic neříkají a považuju je za pseudointobláboly, ale řadu jiných dokážou silně oslovit. Je to tentýž příklad, jako když jsi měla nedávno ten ámok a vyplodila poemu o dívkách v tlustých punčocháčích. Ale nejspíš to má nějaký pozitivní efekt: dostaneš ty jedy trochu ze sebe.   
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 6.4.2006 > Azasenašla> 

:) tak se na ty negativní emoce vykašli a máš to:) )) čumi:)

 

 


<reagovat 
ztratila (Občasný) - 6.4.2006 >

To je tvůj problém, já to jen podotýkám. A já podotýkám velmi ráda.)


<reagovat 
ztratila (Občasný) - 6.4.2006 >

To je tvůj problém, já to jen podotýkám. A já podotýkám velmi ráda.)


<reagovat 
ztratila (Občasný) - 6.4.2006 > jakož i docela zajímavý z hlediska životnosti příležitostných textů.
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 6.4.2006 > Ano, obě nás tu znaj. A co?
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 6.4.2006 >

To je tvůj problém, já to jen podotýkám. A já podotýkám velmi ráda.)


<reagovat 
 .......... (Občasný) - 6.4.2006 > Azasenašla> 

jo?:) ))) fakt?:))) ale vždyť Tě tady všichni znaj:)

 

a pozdravuj hajku:) pa


<reagovat 
 .......... (Občasný) - 21.4.2006 > ztratila> tak ztratila - ještě trváš na tom, že hajka své studium dokončila? - tak co myslíš teď? - o svých osobních výpadech?? nedej na kecy v hospodě - radím Ti dobře
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 6.4.2006 > ..........> pozdrav vyřízen, děkuju....:o)
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 22.4.2006 >

Ha. Nepsala jsem o regulérním vzdělání, ale tom placeném kurzu na fildě. Informace nemusí být stoprocentní a nemám je od hajky. Pokud se mýlím, je mi to líto. Což ale na mým názoru na tebe nic nemění. O hajčině vzdělání jsme se přece nepřely. I kdybys nějaký kurz nebo školu dokončila, se svým duševním stavem (který vnímají všichni, kteří sledují tvoje počínání na totemu či písmáku) nemůžeš nikomu pomoct a ani by ses do toho neměla pouštět, dokud nepomůžeš sama sobě. Věci u pozice zasloužilého terapeuta, které jsi mi psala v soukromých zprávách, byly tristní.


<reagovat 
.......... (Občasný) - 22.4.2006 > prostě se ukázalo, že si normálně vymýšlíš - to jsem chtěla dokázat a dokázala:) pa čumi:)
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 22.4.2006 >

Samozřejmě si nevymýšlím, jen jsem argumentovala informací od člověka, jemuž důvěřuju. Může být chybná, v tom případě mě to mrzí, ale nejsme ve vztahu profesionální novinář a jeho profi zájem, abych to musela ověřovat u dvou nezávislých zdrojů. Pokud máš skutečně nějakou odbornou kvalifikaci v oboru psychologie a můžeš to dokázat (třeba jen tvrzením: absolvovala jsem v téhle době tohle), budu ráda. Ale fakt si myslím, že kdybys něčím takovým disponovala, snažíš se ze všeho nejvíc pomoct hlavně sama sobě.

 

 


<reagovat 
.......... (Občasný) - 24.4.2006 > :) až vyrosteš, bude Ti líp:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter