Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kung-Fu Čajový Obrad
Autor: Leon_Chameau (Občasný) - publikováno 4.4.2006 (23:11:17)
Tento obrazok vznikol pri caji s nakreslenou slecnou - boli sme spolu totiz na konkurze na komparz do filmu a pri vyplnovani dotazniku napisala do specialnych znalosti, ze vie cajovy obrad Kung-Fu (nepytajte sa ma, preco to tam pisala). Kazdopadne, ked sme sa na internete nasli v databaze, mala moja kamaratka tuto specialnu znalost uplne inde - jedine, co z toho totiz ludia pochopili, bolo to Kung-Fu, a tak je teraz moja kamaratka specialistkov v tomto sportovom odvetvi. Rozmyslali sme nad tym, ako by asi taky cajovy kung-fu zabijacky obrad mohol vyzerat.

Takto? :))


Poznámky k tomuto příspěvku
zabicka (Občasný) - 4.4.2006 >  ale jo - proc ne? pobavilo.... jen tak ze zvedavosti jak vypada takovy cajovy obrad?
Body: 5
<reagovat 
 Leon_Chameau (Občasný) - 4.4.2006 > zabicka> Asi tak styri hodiny klacis na kolenach, davas salky a metlicky a ine nastroje pred seba podla presne predpisanych uhlov a poloh, pijes caj, kyves hlavou a rozpravas po japonsky :))
<reagovat 
Bell (Občasný) - 4.4.2006 >

bingo ! Ten šálek roztočíš a bim přímo mezi wočička, nebo na hrtan ? Jo to by bylo lepší

 

ta kresba je pěkná - moc


Body: 5
<reagovat 
 Leon_Chameau (Občasný) - 4.4.2006 > Bell> Vdaka! :) Este som tam mohla dat cajoveho majstra, nie? :))
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 4.4.2006 > Leon_Chameau> 

Mimo toho povídání japonsky bych to mohla absolvovat - jen ty čtyři hodiny na kolenou není tedy nic moc (no tak by mě pak odnesli) 

 

Mistr se šálkem čaje -  no já nevím, k ní to sedne


<reagovat 
 Leon_Chameau (Občasný) - 4.4.2006 > Bell> Ja som tam bola raz (robi to mimochodom nejaky japonsky spolok na Mustku kazdy pondelok a stvrtok) a ako novacik som robila hosta. Len polhodinku. Ked som vstala, podlomili sa mi kolena..... to musi byt trening, to musi byt fakt clovek majster! :)

Prvy koncept bol s levitujucim majstrom v popredi v meditacii, uvidim este, co s tym (asi si to necham nabuduce).
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 5.4.2006 > udělal bych ji výrazněji asijský obličej, jinak dobré dost
Body: 4
<reagovat 
 Leon_Chameau (Občasný) - 5.4.2006 > al-ash> E-e, kamaratka je cista Slovenka :))
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 5.4.2006 > Vtípek výborný.. Čajovy obbřad Kung fu bych sice viděla akčnější  Ale tohle je ma nápad
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 5.4.2006 > Skoda obliceje a priserne sirokeho /a jen jednoho/ramene..pekny strom a oblecek..
<reagovat 
 Leon_Chameau (Občasný) - 5.4.2006 > Lumig> 

Konecne kritika! A ja som sa bala, ze niekto odhali odflaknuty strom a prave ten mi chvalis! Ramena som si vedoma, ale dajme tomu, ze tak fukal vietor :) A tvar zblizka nie? (klik na obrazok)


<reagovat 
prelda (Občasný) - 7.8.2006 >
Body: 2
<reagovat 
jamina (Občasný) - 28.8.2006 > pěkná historka.) Ilustrace taky pěkná, ale působí moc jemným a líbezným dojmem, spíš jako tanec kolem sakurového stromu se žonglováním s hrnečkem...chybí mi tam ta energie a bojovnost, co by vyjadřovala to čajové kung-fu:-)
Body: 4
<reagovat 
toono (Stálý) - 8.12.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 26.3.2007 > paráda

eště tam chybí čajový móře - nezbytná věc při čajových obřadech :-)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter