Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tomáš T. Kůs: Příbytky - křest sbírky 6. 4. 2006
Autor: drfaust info (Občasný) - publikováno 6.4.2006 (08:32:24)

 

undefined

 

Tomáš T. Kůs, Příbytky. Program záčíná ve 20h.



Poznámky k tomuto příspěvku
g morr (Občasný) - 5.4.2006 > Velice se těším.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 5.4.2006 > já bych se taky těšila:)
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 7.4.2006 > Řeklo bych, že to bylo výborné. Vtělilo jsem se do tamější černé kočky, kdekdo mě drbal a bylo to čtení poezie s ruchama, šumy, rytmem. S projekcí. Bylo jsem unešené a někdo mě hladil, pěkně tlačil celou plochou ruky, tak jsem to měla ráda.
Dávám pět bodů za ondormaci o akci, ale hlavně za akci.

A ty básničky jsou zatraceně dobré.
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 7.4.2006 > Zlaté kapradí> koukal jsem na něco od něj na webu, také mi to připadá dobré
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 7.4.2006 > ariel jaffe> Druhá knížka asi lepší té první. Ale měli to celkově zajímavě zaranžované: jednak TTK měl víceméně uzavřený cyklus (a dobře čte, navíc jeho věci nejsou přetížené, v pohodě se to dá zvládnout jen ušima), BB za krabicema a samplerem byl šikovný a nevnucoval se... a OD... OD to tak dokreslil.
Nebudu popisovat nijak přesněj, co se dělo, ale budou to chlapci předvádět ještě jednou v Akropoli, až budu vědět datum, poprosím drf-a, aby zavěsil pozvánku, místní "čteci" by to měli vidět. Protože to bylo jednoduchý... a přitom levný "vylepšení" běžných čtení. Dobrá nadstavba. A přitom ždánej nucený andrgraund...
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 7.4.2006 > Zlaté kapradí> hm, to bude dobře, když to vylepí...
<reagovat 
zirael (Občasný) - 27.4.2006 > už to v té Akropoli proběhlo? asi jo, že jo...
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 30.4.2006 > zirael> Myslím, že zdaleka ne, že to bude za až spíš dlouho. Relativně, nějaké za měsíce. Za aspoň jeden...
<reagovat 
 zirael (Občasný) - 3.5.2006 > Zlaté kapradí> oké, to je gott. Epsteina už jsi četl?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter