Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělé odcházejí
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 12.4.2006 (09:40:22)

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Kapka (Občasný) - 12.4.2006 > koukám, že se tebou ta choroba pěkně tříská..:-))
no, bydlet bych tam nechtěla, ale tvoje temné depky já ráda..:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.4.2006 > Kapka> brý den, madam... děkuji...
no, v záchvatu kašle a smrkání šudlím myší více než jindy ;)
<reagovat 
 Kapka (Občasný) - 12.4.2006 > Mishka> koukej se vykurýrovat, ať můžem něco podniknout..
<reagovat 
protěž (Občasný) - 12.4.2006 > Jejda.. ten domeček je mu nějak malý.. z toho aby pak jeden neměl depku.. velký chlap potřebuje velký dům.. je to pěkné.. ty rohy by se mi líbily výraznější... Spíš to na mně působí, jako kdyby přicházeli černí andělé, než odcházeli bílí.
<reagovat 
hermit (Občasný) - 12.4.2006 >

dům v blair witch :-)

 

koukám na to - pro mě je tam moc těch velkých tmavých prvků - pták na stěně už myslím kompozici rozbíjí, je už tam nějak navíc, rozmnožuje odkazy tak, že už tomu obrazu přestávám rozumět. nevím, schází tomu (pro mě) ta temná gravitace, která by mě nutila znovu prohlížet a přemýšlet o něm.


Body: 4
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.4.2006 > hermit> dík.. ještě mi prozraď.. jaký "pták na stěně"??? ;)
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 12.4.2006 > Mishka> copak to vlevo není silueta dravce? ale možná je to jen peroutka se zobákem. :-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.4.2006 > hermit> ?? doufam ze nemyslis toho visiciho andela??!!! ...ale mluvis o nejake skvrne na zdi.. ;)
<reagovat 
hermit (Občasný) - 12.4.2006 >

jojojo, anděla, anděla! anděla myslím, už to jasně vidím :o)

 

v tom případě tam být musí, to je fakt.

 

nevím, musím se ně to podívat s odstupem pár dnů.

 

připomíná mi ta grafika obal jedné z desek Joy Division, kde jsou v temnotě otevřený dveře a z nich trčí tmavá ruka.

 

fakt, nevím, nevím; ale nedá mi to. :-)


<reagovat 
skorpik (Občasný) - 12.4.2006 > strašidelné, pôsobivé, deprimujúce
Body: 4
<reagovat 
dawe.zb (Občasný) - 12.4.2006 > já myslím, že dost dobré..    dýchá zun toho na mě stáří a přitom v tom vidím tak trochu novodobý námět... na mě působivé
Doporučil 
<reagovat 
Regio (Občasný) - 12.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pouhypatlal (Občasný) - 12.4.2006 > Nevim, ty horni vrstvy - fleky a prasklinky bych vic sladil s prostorem tech mistnosti aby to nepusobilo jako jako spatna fotka pod spinavym sklem. Clovek tam nejak moc nesedi a andel je spis oskubana vrana ... to vsechno tomu bere presvedcivost ...
Body: 3
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.4.2006 > Pouhypatlal> no, ono to jako stary zasly obrazek ma vypadat ;)
<reagovat 
čtenář blec - 12.4.2006 > vykradli mu kvartýr a von je z toho nešťastnej - pochopil sem to správně?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.4.2006 > čtenář> samozřejmě! nepřihlášené identity mají vždy pravdu! ;-)
ztráta bedny je v životě člověka nejhorší záležitost, to je jasná věc! ;) a ještě mu u toho kill-li personal anděla. to je na vážně na mašli! ;-)
<reagovat 
 čtenář blec - 12.4.2006 > Mishka> ten personal anděl by mi ani nevadil, ale ta bedna, to je tragédie - horší než letošní výkony baníku ;))...a s tim přihlášením máme my neregistrovaný problém ;))
<reagovat 
jeremy (Občasný) - 12.4.2006 > masakr, tohle je můj šálek kávy
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.4.2006 > jeremy> děkuji, velká čest pro mě, pane!
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 12.4.2006 > Jóóó tak taková bubákovina se mi líbí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.4.2006 > Mishela> díky! Tvou poskakující postavicku jsem si zamilovala a az díky ní si vzpomněla na naše nedávné "dohadování". ;) Tož díky o to víc.
<reagovat 
back (Občasný) - 12.4.2006 > Inspirace-můžu využít ? Parádně laděné do mé duše.......
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.4.2006 > back> díky! co znamená "můžu využít"? ;)
<reagovat 
 back (Občasný) - 12.4.2006 > Mishka> Samozřejmě duševně. Tvorbou jsem laděn do literárna.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.4.2006 > back> to jsem prave ted prijemne zjistila... dobra psani, projedu pozdeji pozorneji...
<reagovat 
bossorka (Občasný) - 12.4.2006 >
Body: 5
<reagovat 
káda (Občasný) - 12.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
gongey (Občasný) - 12.4.2006 >

týjo, se svatej absolute v horbě otáčí .o ) je to super.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
galoo (Občasný) - 12.4.2006 > mishko jestly budes takhle pokracovat tak prodam sve organy a udelam ti vystavu.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.4.2006 > galoo> :))) ty jo, diky za poradnou a vtipnou lichotku!
no, mit cas, prachy a energii, tak uz nejaka vystavka je (mista i nabidky by se nasly), ale ja se nemuzu dokopat to dat nejak rozumne dokupy (vyber, tisk, ramy...)

ale jo, uz konecne po letech citim, ze bych par praci vybrala a nestydela se je prezentovat...


<reagovat 
galoo (Občasný) - 12.4.2006 > tak sup sup vypni net a pusti se do prace, a ze to budes mit v praze doufam, se do nakeho prdelakova vlacit nebudu.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.4.2006 > galoo> :)) ja se taky do prdelakova vlacet nebudu, takze.. ;) zatim nabidky z Prahy a rodneho Bohumina...

no, ted mam hojne tvurci obdobi, tak jeste par praci vytvorim (ty cerstve se cloveku vzdy zdaji asi nejlepsi..) a pak to proberu ;)

osobne Te pozvu na otevreni!.. ;)
<reagovat 
galoo (Občasný) - 12.4.2006 > ja uz jsem se pozval i sam jesly sis nefsimla : )
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.4.2006 > galoo> vsimla, ale kdyz Ti nereknu misto ani termin.. ;))
a na otevreni bude treba nejaky rautik v podobe afganske kuchyne a nejakych dobrych vin, tak to vis, ze hosty budu prosivat sitem ;))
<reagovat 
Čtenář - 12.4.2006 > bre vino? vemu z tesca par znackovejch krabicovejch a jedu.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.4.2006 > čtenář> samozrejme kazdy na co je zvykly.. ;) (takze ja caje a plzen!;))
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 12.4.2006 >

kua mishko!

se ti povedlo :) ikdyž anděl opravdu vypadá jako vrána


Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.4.2006 > Balcarka> díky, od Tebe těší extra.
andělovi jsem složitě odpreparovala kamenné křídlo a těžce přišila real křídlo racka a ejhle, jeden si to plete s poštolkou, dalšímu to evokuje vránu ;))
díky! ;)
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 12.4.2006 > Mishka> 

:)

mně to pořád strašně něco připomíná, ale ani za boha si nevzpomenu co :)


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.4.2006 > Balcarka> jestli na to přijdeš, ráda si to přečtu! jakýkoliv názor je zajímavý, zvlášť asociace, emoce kolem toho... díky.
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 12.4.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 12.4.2006 > tohle má náboj je v tom hodně a je vidět, že sis s tím hrála. supr
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.4.2006 > Absolute> od kinga klasicke fotomanipulace na Tecku je to pocta! ;)
<reagovat 
Katarina (Občasný) - 12.4.2006 >
Body: 4
<reagovat 
cigy (Občasný) - 12.4.2006 > Tiez sa mi to javi ako uder hlavou do zarubne.:))
No a ten aniel s tym pipikom?no ja neviem...:(
nie nie je to dobre.paci sa :))
Body: 5
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 12.4.2006 > bomba!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 12.4.2006 > Nechci do toho kecat, ale jen napadlo, kdyz jsem videl nahled, ze je to cele a on/ten zivy/ leze dovnitr, proste obracene/misto ramenou prdel/..a to mi prislo zajimavejsi...
<reagovat 
 MCMXLI (Občasný) - 12.4.2006 > Lumig> jasně, taky sem to z náhledu takle pochápal... a pak trochu litoval :)))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.4.2006 > Lumig> tu holou prdel jsem mu usekla, jaksi by to nebylo pro me ono... hlava v dalnich pro me rika neco jineho nez vystrcena hola prdel ;]
<reagovat 
Verushkaa (Občasný) - 12.4.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter