Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Beseda u cimbálu
Autor: gsj (Občasný) - publikováno 12.4.2006 (10:47:35)

     

undefined


       Večerní koncert nazvaný Beseda u cimbálu je pořádán Cimbálovou muzikou Franty Černého. Cimbálová muzika Franty Černého je sestava čtyř muzikantů : Petrem Surým, Dušanem Kovaříkem, Jaroslavem Panušem a Františkem Černým. Každý z nich působí i v jiných hudebních tělesech, jejichž činnost zasahuje do různých hudebních žánrů. Čtveřice muzikantů si hrála nejprve jen pro sebe a pro velký zájem posluchačů začala pořádat veřejné koncerty. V jejich projevuje je znát uvolněnost a chuť hrát.
      Pozvaný host večera z některé oblasti našeho nebo i jiného státu je hlavním motem koncertu a v tomto duchu se také celý koncert hraje, povídá i tančí. Půlka večera Besedy u cimbálu je věnovaná písničkám oblasti pozvaného hosta a druhá půlka večera je pro ty, kteří přišli tento večer poslouchat. Mohou si nechat zahrát tu svou oblíbenou písničku. Zatančit, položit líčko na líčko, zaposlouchat se do svých oblíbených písniček z mládí, nebo si nechat zahrát tu kterou objevili docela nedávno a utkvěla jim v paměti. Třeba právě z Besedy u cimbálu.
      V březnový večer jsme mohli mimo krásných krumvířských lidovek obdivovat pánský a dámský kroj z této oblasti a také tance tak jak je tančí zdejší chasa. Hostem Besedy u cimbálu byl Jožka Šmukař, lidový zpěvák z Krumvíře. Zde se každoročně konají srpnové Bartolomějské hody. Krumvíř je také známý díky svému kvalitnímu vínu. Obec Krumvíř leží v mělké proláklině mírně zvlněné krajiny jižní Moravy. Krajina v okolí Krumvíře je bez lesů. Krumvíř je obklopen poli, zahradami a vinicemi. Je to proto kraj beze stínu.
      S cimbálovou muzikou Franty Černého se můžete opět setkat v Hotelu Kozák v dalším pokračování Besedy cimbálu. Kdo bude hostem večera? Necháme se překvapit. Více na stránkách kapely   www.cimbal-muzika .

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
back (Občasný) - 12.4.2006 > spam
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter