Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
velikonoční,fotobáseň
Autor: bossorka (Občasný) - publikováno 15.4.2006 (00:53:54)


Poznámky k tomuto příspěvku
Šílená svině (Občasný) - 15.4.2006 >
Body: 1
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 15.4.2006 > přečet jsem si jen dva verše, kouknu na obrázek - tohle jsou "díla", kterejch se děsim. Ale dočet jsem to, se vší nechutí do konce, tak to už musím ocenit.
<reagovat 
 bossorka (Občasný) - 16.4.2006 > Opíječ tchýní> Pokud tě to dráždí asi bys to neměl číst. Asi se přeci jen rád děsíš.
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 16.4.2006 > bossorka> Nemám rád odpovědi, že bych neměl číst něco, co chce být čteno. V podtextu cítím výčitku, že jsem zaujmul postoj, jaký jsem zaujmul, a že o něj autor nestojí. Je to špatné, s rysy fanatismu a hlouposti. Proto bodoání. ale zkoušet se vyjádřit má smysl a je to pozitivní - někdy si to myslím. Ale to první i druhé je můj problém.
<reagovat 
 bossorka (Občasný) - 19.4.2006 > Opíječ tchýní> napsala jsem reakci společnou k velikonoční fotobásničce. Jestli chceš, tak si ji přečti. Bossorka
<reagovat 
ehm (Občasný) - 18.4.2006 > je pravda,že jsem to také nedočetla - vidím tu místnost a toho člověka,co tam bydlí-pocitově smutná fotečka,ale s nadějí,že není sám....zas je tam malinko přepal,myslím..
Body: 4
<reagovat 
 bossorka (Občasný) - 19.4.2006 > Ivana S.> musím reagovat protože pravda je malinko někde jinde.
ta básnička je dílko mého kolegy ( fanatická mi nepřijde) nabídla jsem mu, že ji doplním mou fotografií. Dílko jsme posílali k velikonocům jako společné, a tak je i zde na Totemu. Za jeho slova myšlenky nemohu úplně odpovědět, za sebe jen to, že dle toho jak to cítíš jsem fotečku vybrala dobře. On není smutný, ale je trochu takový jak to říci, snad bolestínský, ale napsal to jak opravdu přemýšlí.
Já si myslím, že je třeba aby znal mínění na jeho myšlenky, proto jsem to také uvedla, škoda, že vás reagovalo tak málo.
<reagovat 
 ehm (Občasný) - 19.4.2006 > bossorka> Tak teď jsem si tu básničku přečetla a už to vnímám úplně jinak - myslela jsem,že to je úryvek z nějaké křesťanské knížky.....No,a i básnička je stejně smutná.....a proč reagovalo málo?zřejmě se tu nikdo nechce vyjadřovat k víře.Pro mě je víra energie,zajímám se i o numenorologii a za poslední rok jsem hodně změnila pohled na život-ale to je na dlouhý povídání....hezký večer..
<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 23.4.2006 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter