Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ještě poupě
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 17.4.2006 (08:48:41)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Balcarka (Občasný) - 17.4.2006 > trochu mi nesedí ta kompozice :)
Body: 5
<reagovat 
Karel Toth (Občasný) - 17.4.2006 > tyhle drobnosti můžu , máš (alespoň pro mne ) estetiku v krvi.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
TheThing (Občasný) - 17.4.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Regio (Občasný) - 17.4.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 17.4.2006 > Kompozičně - snad by se vyřešilo stranovým převrácením; takto působí nepřirozeně, obráceně. Jsme zvyklí vcházet do formátu zleva (tak, jak píšeme). Zde je kompozice "postavená" při prohlížení zprava.
Body: 4
<reagovat 
protěž (Občasný) - 17.4.2006 > Kompozice mně taky moc nesedí.. ale je to první vlaštovka a děsně potěší.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 17.4.2006 > protěž> První?
Co ti nesedí na kompozici? Já vidím chyby u toho předchozího obrázku, ale tady mi to docela vyhovuje, co je tam špatně?
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 17.4.2006 > Janahe> To já nevím, jestli je tu něco špatně.. jen mně osobně to nesedí.. taková jako guča skoro uprostřed těžko se rozeznávající.. podle mě by stačilo možná jen víc prostoru kolem ní.. aby nebyla taková přiškrcená, ale vynořovala by se plaše ze tmy... Ta kompozice myslím není špatná.. ale prostě je taková nijaká.. oku příliš neladí... v tom větším rozměru to působí líp.
<reagovat 
hermit (Občasný) - 18.4.2006 >
Body: 5
<reagovat 
darken (Občasný) - 22.4.2006 > pekné, ľúbivé, možno by som to dal "portrét"
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter