Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Láska... z kolekce Milovat? Neznamená jen mít rád!!!
Autor: Isa666 (Občasný) - publikováno 18.4.2006 (08:53:48)

    Tak kdepak Tě máme? No tak kde si se mi schoval? No tak kde jsi? Proč ses mi schoval?

   Šeptám si a hledám přitom po pokoji fotku mého přítele. Je to už dávno kdy jsme spolu byli naposledy. Ale přes všechno co jsme spolu prožili v dobrém i zlém ho stále miluji a nikdy ho nechci ztratit! Teď mi Tomáš odjel do Ameriky na měsíc a já jsem doma jak tělo bez duše. Čekám až mi zavolá nebo pošle dopis! Jenže už je půlka měsíce pryč a on se ještě nijak neozval. Není mi z toho zrovna nejlépe. Kdo ví co tam vlastně dělá. A tak hledám jeho fotku co mi dal a chci vyzkoušet magii, o kterou se tolik let zajímám! Nikdy jsem, ale neměla možnost a ani proč ji zkoušet!

    Konečně jsem ji našla! Byla pod postelí zašantročená! Vytáhla jsem všechny svoje svíčky, kadidla, rituální svíčky, Athame a bylinky. Udělala jsem ze svých svíček kruh kolem sebe a všechny jsem je zapálila po směru hodinových ručiček. Po té jsem zapálila kadidlo a meditovala jsem při vůni lilie.

   Nevím jak dlouho jsem tak takhle seděla a meditovala s jeho fotkou ve své ruce, ale už jsem cítila jak mě všechno svědí a škrábe! Měla jsem sto chutí se poškrábat a pohnout se, ale věděla jsem, že nesmím! Stále jsem se soustředila na jedinou věc! Na Tomáška! Po hodně dlouhé době jsem si uvědomila, že už to co vidím za zavřenými víčky v mojí hlavě není jenom představa. Ne já jsem ho doopravdy viděla! Byla jsem u něj v Americe.Viděla jsem každý jeho krok! Každý jeho pohyb. Byla jsem u něj tak blízko, mohla jsem se ho dotknout, políbit ho, jít s ním! Jenže jakmile jsem doopravdy pohnula rukou celý obraz se vymazal a já byla zpátky ve svém pokoji. Svíčky už mi dávno dohořely a za okny byla tma. Kadidlo sice ještě stále vonělo, ale už jenom slabě.

 

***

 

   Proč mám takový divný pocit, že mě někdo sleduje? Proč mám takový pocit, že to je Tereza? Proč?

   Otáčel jsem se na všechny strany, ale nikde nikdo! A pak mi to došlo! Pak mi konečně došlo proč mám pocit jako, když mě někdo sleduje a přitom nikde ani noha!

   Terezina magie! Vždycky mi říkala, že by ji nikdy na mě nepoužila, ale co kdyby? Nevím. Měl bych se ji asi už ozvat. Proč jsem se ji vlastně už neozval dřív, když mi taky strašně moc chybí!

   Jsem vůl!

   Jo jsi vůl! Jsi ten největší vůl na světě! Takovou super holku a ty ji necháš na holičkách! Jak si to vůbec představuješ! A vlastně proč si ji rovnou neřekl pravdu proč jsi sem jel! Hm!!!

   Jo už to tak vidím! Jsi teda pěkně pitomí svědomí! Určitě, když ji chci udělat překvapení a sehnat ji ten nejkrásnější dárek na svatbu tak jí to budu říkat ne?! Přemýšlej!

   Už je mi z toho mého svědomí na nic! Pořád se semnou jenom hádá! Nenávidím ho! Kéž bych ho vůbec neměl!

   Najednou jsem uviděl ve výloze nádherný prstýnek a rozhodl jsem se! Tenhle Tereze koupím!

 

   Když jsem konečně přijel zpátky domů i s dárkem netušil jsem jak se to u nás doma změnilo. Terka trošku předělala obývák a já musel uznat, že velice pěkně.

   Proč jsem ji nikdy nedovolil předělat tenhle obývák?

   Přivítali jsme se po tak dlouhé době a já si k ní klekl na koleno a požádal jsem ji o ruku!

 

***

 

   Když Tomáš přijel nevěřila jsem vlastním očím! Tak nádherný prstýnek a pro mě! Hned jsem mu řekla ano a my začínali plánovat svatbu! A já se tak bála, že mě podvede a najde si jinou v té Americe. Miluji ho!

 



Poznámky k tomuto příspěvku
the_dark_side_of_me (Občasný) - 18.4.2006 > ach...to bylo romantické(:
ale přeci jen...
Body: 3
<reagovat 
 Isa666 (Občasný) - 18.4.2006 > the_dark_side_of_me> Děkuji...Konečně to nejní jedna z těch mých tragedií...
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 19.4.2006 > No, podle mého gusta to moc není, slaďárny moc nemusim, nicméně je to zajímavý a ani tam nemáš tolik chyb jako dřív, gratuluju
Body: 4
<reagovat 
 Isa666 (Občasný) - 19.4.2006 > Lenki> Děkuji
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter