Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci 2006-04-16-xx-xx z kolekce Slunce
Autor: zombux (Občasný) - publikováno 20.4.2006 (22:35:56)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
zombux (Občasný) - 20.4.2006 > klik pro detailnější obrázek. tohle je spíš momentka a kdybych sejmul UV filtr tak by byla i modřejší... každopádně můj první pokus vyfotit duhu. uvítám spíše rady co dělat až se poštěstí příště :) Nikon F65 / Nikkor AF28-80G / Fuji Superia 200
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 21.4.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Pilla (Občasný) - 21.4.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 21.4.2006 > Mně ta duha připadá tak neskutečná, téměř umělohmotná, že si furt nejsem jista, jaké k ní zaujmout stanovisko. A možná opravdu by to chtělo změnit pozadí, toho kontrastu už je na člověka-mě moc. (Možná i nějaká ta žirafa by se mohla mezi stromy potulovat.)
Body: 5
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 21.4.2006 > Janahe> tak já ji tam příště domaluju ;)
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 21.4.2006 > černý pozadí, nebo absence rámečku mě dráždí oči. Ale jinak skvělý foto.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 21.4.2006 > Opíječ tchýní> naklikni detail, pak nebude rušit vůbec nic :)
<reagovat 
Stáňa (Občasný) - 21.4.2006 > Sluníčko a voda - ti dokáží věci! Mám něco podobného červnového :)
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 20.4.2006 >

To není možný, tohleto, to je nějaký podfuk. Nebo bublifuk.

To sis jako řekl: Že bych vyfotil třeba duhu? A vyklonil ses z okna a stiskl spoušť?


<reagovat 
 zombux (Občasný) - 20.4.2006 > Janahe> ne tak docela, je focená z auta a venku solidně lilo takže se nešlo vyklonit :) podfuk to není, je to polarizační filtr :)))
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 20.4.2006 > zombux> Já mám taky polarizační filtr, ale duhu mi nedělá. Abych pravdu řekla, zdá se, že nedělá vůbec nic. Ale dá se s ním točit, to se mu musí nechat.
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 20.4.2006 > Janahe> no, víš, ono to duhu musí vyčarovat slunce s kapkami vody :) až pak se polarizák k něčemu hodí ;)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 20.4.2006 > zombux> 

Stejně je mi to divný. Duhu vidíš, když máš slunce za zády a prší před tebou, takže koukáš ve směru slunečních paprsků. A dočetla jsem se, že polarizační filtr prý funguje jen tehdy, když se fotí kolmo na ty paprsky. Teda možná máš nějaký lepší, co já vím.


<reagovat 
 carper (Občasný) - 21.4.2006 > Janahe> Polarizacni filtr tak jak je původně navržen opravdu funguje jen v úhlech kolem 90 stupnů. Při focen duhy se dá využít k zvýraznění přechodu mezi nebem a duhou. Já osobně velice rád používám polarizační filtr pokud fotím modré nebe s nějakými oblaky. Při správném nastavení je možné docílit téměř fialového nebe a krásných "bouřkových" obláčků.
Body: 5
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 20.4.2006 > Janahe> to je pravda - tam je jeho účinek největší, ale poznat je to hlavně na modrý obloze a mracích na ní. tady tohle je duha a ta funguje trochu jinak. nevím přesně jak to je fyzikálně, jsem jen blbej informatik, ale zřejmě to funguje víc než dobře ;) lepší asi nemám, jsou dva druhy a jejich účinek je v zásadě stejnej (cirkulární je lepší než lineární hlavně proto že nemate automatiku poloautomatů)
<reagovat 
ehm (Občasný) - 21.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 20.4.2006 > to je mi náhodička, zrovna 16. sem z okna viděla úplně stejnou dvojtou duhu, ale fakt. Mám to i vyfocené ale jenom tak do albíčka :)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 20.4.2006 > Balcarka> Jo, kecáš. Nebo nám ji ukaž. Prej jenom tak, pche.
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 20.4.2006 > Balcarka> kecáš ;)
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 20.4.2006 > Janahe> je to bez úpravy a nejde tam vidět tak dobře jako u výše publikované fotky a ještě bych si měla umýt okno :)))

<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 20.4.2006 > Janahe> právě se na tom pracuje :)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 20.4.2006 > Balcarka> Hm, taky z okna, jo? Co to pěstuješ na zahrádce?
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 21.4.2006 > Janahe> na mé skromné zahrádce pěstuju obilé :)
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 20.4.2006 > Janahe> asi rejži :o)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 21.4.2006 > Balcarka> :))) pobavila mě velmi "skromná" zahrádka a "obilé" ještě více! :))
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 21.4.2006 > Mishka> 

já mám furt takové hlody :)

ale pššt to pole není moje


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 21.4.2006 > Balcarka> :) takze hodne lidi krade NA POLI a Ty krades dokonce primo cela POLE! ;)
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 21.4.2006 > Mishka> 

na co troškařit ?

:)


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 21.4.2006 > Balcarka> když porušit osmé přikázání, tak už pořádně! ;)
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 22.4.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 23.4.2006 >
Body: 5
<reagovat 
seth (Občasný) - 29.4.2006 > to se mi líbí
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 29.4.2009 > "

."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 (16) 17 18 19 20 21 22
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter