Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Konec hry, Lermontove!
Autor: Kateřina Farkasová (Občasný) - publikováno 30.10.2001 (10:34:30), v časopise 8.11.2001
Než srdce otevřít, raději po kamení létat. Prostota člověka je někomu na obtíž. Raději zasadit do duše mříž před ostrýma zubama larev smějících se.

Och, Lermontove, tys tolik sám, já ještě víc. Duše má je raněna, hnijící perly kutálí se po těle. Stala jsem se vykradenou ženou.

Lermontove, jen s tebou půjdu mou prázdnou síní, snad ji naplníš. Svíce bude hřmít nad námi.


Poznámky k tomuto příspěvku
Abendstern (Občasný) - 30.10.2001 > Teď už přece nejsi sama. Máš Lermontova.. :)) Je to trochu moc osobní a patetické - a to se mi líbí, tak to má být! :)) Pryč s věčným pokrytectvím a touhou po obecné přijatelnosti, objektivitě a s podobnými výmysly civilizace! :)) Vykradená ženo?!
Body: 5
<reagovat 
 Kateřina Farkasová (Občasný) - 30.10.2001 > Abendstern> Lermontova bych chtěla mít, dostanu jej však až po smrti, alespoň takto uvažuje má literární postava. Díky za ohodnocení! :-))
<reagovat 
Čtenář - 20.1.2002 > Pěkné a možná ještě pěknější. Být vykraden, je možná ještě lepší, než být ukraden!!! Jenže kyž se to potom spojí, není vyhnutí Lermontova navštívit!
Body: 5
<reagovat 
čtenář Sóky - 20.1.2002 > To jsem byl já
<reagovat 
 Kateřina Farkasová (Občasný) - 22.1.2002 > čtenář> Sóky, to jsem si myslela. Jinak jsi vše zcela vystihl, dík.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter