Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pomlazka z kolekce Pomlazka
Autor: uroboros (Občasný) - publikováno 25.4.2006 (13:49:28)

Pomlazka, to je oslava plodnosti a krasy!
Jiste sis vsimla, ze ma silny sexualni podtext: Predstavuje symbolicke oplodneni muze zenou a nasledne zplozeni potomka zenou (vejce). Je to radostny ritual adorujici zenu-matku ktery zaroven pripomina bolest spojenou se ztratou panenstvi a porodem. Klicovou roli zde hraje pomlazka - falus - zdroj veskere radosti i bolesti. Stejne radostne bys tento zvyk mela chapat a prijimat i ty a ochotne se poddat vsem kolednikum!


Poznámky k tomuto příspěvku
Vespa (Občasný) - 25.4.2006 > trochu pozdě, ne
<reagovat 
 uroboros (Občasný) - 26.4.2006 > Vespa> naopak, mas skoro celej rok na pripravu :-D
nebo pristi rok nebudou? :-)
<reagovat 
Vespa (Občasný) - 26.4.2006 > každej rok doufám, že nebudou...
<reagovat 
 uroboros (Občasný) - 26.4.2006 > Vespa> pak to je napsany zejmena pro tebe ;-)
<reagovat 
celej on (Občasný) - 25.4.2006 > Kde jsi přišel k tomuto vysvětlení Velikonoc? (čistý zájem)
Jinak zdá se mi to trošku úsměvné... radostně chápat porod a tak...
<reagovat 
 uroboros (Občasný) - 26.4.2006 > DondedoG> je to uplnej nesmysl, kterej sem si vymyslel ;-)
realita viz
http://www.pis.cz/cz/dalsi_informace/info_a_z/velikonocni_zvyky_a_historie
PS porod je SAKRA pozitivni udalost, vis snad o naky pozitivnejsi? ;-)
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 26.4.2006 > uroboros> dobrá fantazie... hlavně nový význam kraslic ocenuji...
Mrkl jsem na odkaz fůra informací... ne já se ptal, protože jsem narazil na vysvětlení v pohanských zvycích a bylo tam něco jiné... tak.
<reagovat 
 uroboros (Občasný) - 26.4.2006 > DondedoG> samozrejme je to pohanska zalezitost. zadny:
jezis kristus z hrobu vstal a
do rukou nam drogy dal ;-)

na webu je o tom mego kecu..
---------------------
(citace z Ottova naučného slovníku): "... nazývá se starý a velmi rozšířený zvyk velikonoční, při němž mládež obojího pohlaví se šlehává metlami spletenými z proutí vrbového nebo jívového, které bývají často ozdobeny stužkami a strakatými klůcky. Metla, jíž se při tom užívá, sluje též pomlázka, a nazývá se tak i obvyklý dárek velikonoční při šlehání tom - malovaná vajíčka, kraslice. Jest to patrně zvyk symbolický a vztahuje se k omladnutí jarní přírody, jak už samo slovo pomlázka (kmen mlad-) zdá se zkazovati. Šleháním přenáší se symbolicky síla omladné přírody na živou bytost. Z toho možno si vysvětliti, proč se mrskávají zvláště dívky, aby totiž byly stále svěžími, zdravými a veselými, staré panny, aby omládly a k světu se měly, a konečně dobytek, aby byl zdráv a se "pomladil". V některých krajinách jmenují pomlázku mrskačka, šlehačka nebo také šmerkust - šmirgrust (z něm. Schmeckostern). Obdobný význam má "oblévačka", tj. polévání studenou vodou."
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 26.4.2006 > uroboros> Jo jo, ale přímá konfrontace s tvrdošíným zástupcem křestanů je pak celkem tvrdá... Začne metat fakt o Ježíši a tak... bere si Bibli... listuje a dokazuje.
A to jsem nenadhazoval ani ty svatý...

<reagovat 
 uroboros (Občasný) - 26.4.2006 > DondedoG> uplne nechapu, co pises ;-)
s krestanama se raci neprit: kdyz dojde na facky, porad nastavujou tvare, az sou cely fialovy :-D

ja myslim, ze krestani sou potreba. a az vymrou, bude zle.
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 26.4.2006 > uroboros> obecně proti nim nic nemám... dokonce jsem křtěný... víc mi vadí muslimové ale nechci se nikoho dotknout.(Nechci aby mě zabili:)
<reagovat 
 uroboros (Občasný) - 26.4.2006 > DondedoG> jj :-D
<reagovat 
muck (Občasný) - 27.4.2006 > Asi Ti dám pomlázkou. .)
Doporučil 
<reagovat 
 uroboros (Občasný) - 27.4.2006 > muck> dle me interpretace ma smysl tlouct jen zencky ;-)
<reagovat 
the_dark_side_of_me (Občasný) - 26.4.2006 > brekeke...at zijou sms(:

>>Stejne radostne bys tento zvyk mela chapat a prijimat i ty a ochotne se poddat vsem kolednikum! <<
hahaha
<reagovat 
 uroboros (Občasný) - 26.4.2006 > the_dark_side_of_me> co je sms?
to jeneco s mobilem, zejo?
mobil nemam, si mimo misu ;-)
<reagovat 
 the_dark_side_of_me (Občasný) - 27.4.2006 > uroboros> tím jsem chtěl říct, že nepoužíváš diakritiku, což v sms taky nejde...většinou(((:
<reagovat 
 uroboros (Občasný) - 27.4.2006 > the_dark_side_of_me> aha. se sms nic spolecneho. :-)
driv cestina nebyla ani na poci. a ja si na ni nemuzu zvyknout. tot fse. ;-)
<reagovat 
muck (Občasný) - 27.4.2006 > Pomlazka, to je oslava krasy!
Jiste sis vsiml, ze ma silny sexualni podtext: Predstavuje symbolickou penetraci muze muzem a nasledny prociteny sexualni akt (anal). Je to radostny ritual adorujici krasu mladi, ktery zaroven pripomina bolest spojenou s prvni penetraci a vyronem. Klicovou roli zde hraje pomlazka - falus - zdroj veskere bolesti i radosti. Stejne radostne bys tento zvyk mel chapat a prijimat i ty a OCHOTNE SE PODDAT VSEM KOLEDNIKUM!
<reagovat 
 uroboros (Občasný) - 27.4.2006 > muck> eee, ne diky. ble.
nevic zadny vejce!
<reagovat 
 muck (Občasný) - 27.4.2006 > uroboros> Třeba tam jedno najdeš jako překvapení. .)
A nedělej ble, je to neslušné.
Uděluji Ti pět bodů a tip, třeba změníš názor.
Body: 5
<reagovat 
 uroboros (Občasný) - 27.4.2006 > muck> peknej pokus, ale dik, ne, me se to ekluje.
znas tohle? :-)
------------------------------------------------
The Gerbil Incident
"In retrospect, lighting the match was my big mistake. But I was only trying to retrieve the gerbil," Eric Tomaszewski told bemused doctors in the Severe Burns Unit of Salt Lake City Hospital.

Tomaszewski, and his homosexual partner Andrew "Kiki" Farnum, had been admitted for emergency treatment after a felching session had gone seriously wrong. "I pushed a cardboard tube up his rectum and slipped Faggot, our gerbil, in," he explained. "As usual, Kiki shouted out "Armageddon", my cue that he'd had enough. I tried to retrieve Faggot but he wouldn't come out again, so I peered into the tube and struck a match, thinking the light might attract him."

At a hushed press conference, a hospital spokesman described what happened next. "The match ignited a pocket of intestinal gas and a flame shot out the tube, igniting Mr. Tomaszewski's hair and severely burning his face. It also set fire to the gerbil's fur and whiskers which in turn ignited a larger pocket of gas further up the intestine, propelling the rodent out like a cannonball." Tomaszewski suffered second degree burns and a broken nose from the impact of the gerbil, while Farnum suffered first and second degree burns to his anus and lower intestinal tract.
<reagovat 
Sí... (Občasný) - 27.4.2006 > Ani nevim, co napsat, je to potrhlý:)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 uroboros (Občasný) - 27.4.2006 > Sí...> super! diky ;-)
ostatne bylo to napsany pro jednu zenckou - hroznou potvoru - a vubec to nezabralo :-)
ale to te asi neprekvapi ;-)
<reagovat 
 Sí... (Občasný) - 27.4.2006 > uroboros> No to teda docela koukám, že to nezabralo, promě tím získaly Velikonoce zcela nový rozměr (i dyž se bojim, že na to do těch příštích zapomenu), ale znáš to - na každej pytel jinej metr...nebo tak ňák... A vůbec, třeba to eště nečetla, tak nezavěšuj:)
<reagovat 
 Sí... (Občasný) - 27.4.2006 > uroboros> Sem omylem vymázla to doporučení, tak beru zpět..
<reagovat 
 uroboros (Občasný) - 28.4.2006 > Sí...> no to jsem moc rad, ze mas vicerozmerny velikonoce :-)

nee, ja nejsem krecovatej autor, prihlasil sem se na totem nedavno a zadny my rl kamosi tu nejsou. posilal sem ji to imejlem, protoze drsne pokousala myho kamose, kerej ji chtel nevinne vyslehat.

odpovedela dik za dokonalou prednasku, ale muj postoj se nemeni blah blah blah vymyslel nakej zamindrakovanej chlap blah blah blah :-)
<reagovat 
Lola (Občasný) - 28.4.2006 >

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter