Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Co bylo....
Autor: Acionna (Občasný) - publikováno 31.10.2001 (20:51:11)
co bylo,to už dávno není
upadáme v zapomnění
jak svědek promeškané viny
co neobhájí svoje činy
a musí bez únavy nést
tu svoji propast,propast hvězd
na rozzářeném modrém nebi
do něhož malé dítě hledí
s údivem oči rozšířené
Pak náhle nebe zamračené
proudy deště na zemi se valí
vždyť na podzim se mraky netrhají....


Poznámky k tomuto příspěvku
farišta (Občasný) - 1.11.2001 > prosím: slovo čárka, mezera a taky bych raději viděl něhož to slovo s "š" je přímo odporné na pohled:-), jinak se mi to docela líbí, kdybys tomu dal(a) více práce s rýmováním, zvláště poslední dvojverší.
<reagovat 
angilek (Občasný) - 1.11.2001 > Tedy mně se to líbí.Je to milé.
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 1.11.2001 > Naprosto souhlasim s Faristou(kdyby pod tvym prispevkem nebyl/a prvni napsala bych to ja!!)...taky se mi to moc libi, ale, jak uz bylo receno, posledni 2 radky bych poupravila aby sly dohromady s predchozim textem...Jinak moc a moc pekne!!!
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 1.11.2001 > Omlouvam se, vyhodilo me to i s mou prezdivkou..:o((((( Ten anonymni ctenar je Paula:o))
<reagovat 
Acionna (Občasný) - 1.11.2001 > Díky všem za fajn kritiku,za hrubku se omlouvám,už je to opraveno.Faristo, měj strpení s tím,že za čárkou nedělám mezeru,nás to neučili :-))))))
<reagovat 
 farišta (Občasný) - 2.11.2001 > asterisco> tak to zkus, není to tak těžké, stačí, když se na to, abys dělal mezeru, budeš soustředit, vždyť je to celkem logické, nemyslíš(?), za tečkou přeci taky děláš mezeru, nebo né? nás to ve škole myslím taky neučili, už bych si to stejně měl nárok nepamatovat, tak to ber od farišty jako přátelskou radu, žádné pruzení to není, měj se a piš!!!
<reagovat 
 Čtenář - 2.11.2001 > farišta> Díky,beru to jako přátelskou radu,u další básničky už jsem se o to snažila.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 13.11.2001 > Ten závěrečný dvojverš je výborný:)
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 9.12.2004 > Kdybych chtel byt hnidopich, tak bych ti vytkl rymy: nebi x hledi a vali x netrhaji, ale to bych asi skoncil s dalsi kritikou, protoze zbytek je moc fajn:-)) Jen tak dal:-)
Body: 5
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 10.12.2004 > Líbí.
Body: 5
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 6.7.2005 > celkom
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter