Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
1.Máj v Uničově
Autor: Bakla (Občasný) - publikováno 28.4.2006 (21:30:49)
V posledních letech, se stalo nepsaným pravidlem Svátek práce prachsprostě proležet, max. si jej zpestřit sázkou se sousedem o vypití více piv. Každý , kdo zrovna nedělá doktora a nenapomáhá rodičce vypudit potomka z dělohy, nebo nehasí hořící sklad výbušnin to naprosto dodržuje.
Zpočátku energií nabita skupina studentů uničovského gymnázia si řekla, že už je dost toho nicnedělání a že konečně ukáže těm zakulatitelům svých těl jak se dá skvěle bavit na 1. Máje.
Ovšem OUHA!
Z předem promyšlené akce se stala zvrhlá zábava a o pozdvižení publika se starala poněkud mešuge starší paní.
Pojďme si ale celou, ale projít pěkně od začátku. Začátek celého dne odstartoval majálesový průvod masek , který ochromil dopravu na mnoha místech a spíše tím naštval více obchodu schopných a tím i vstupu do EU podporujících podnikatelů, než pobavil poněkud prořídle publikum. Myslím, že na fotbalovém zápase Sukolom X Újezd by se našlo více mladých pozorovatelů, kterým byl tento průvod určen, než pří průchodu masek městem. Největší koncentrace manželských párů, mileneckých parků a párků v rohlíku byla před uničovskou radnicí, kde proběhla korunovace královny majálesu. (stejně si myslím, že se všichni šli podívat na velblouda, co stál opodál)
Po korunovaci královny, která toho svým poddaným moc neřekla a radši si šla osahat svou korunku se celá squadra odebrala do parku , kde je měla čekat ta nejlepší monstrózní zábava a ještě lepší čepované pivo.
O chod, či nechod, ale radši jít na pochod než se dívat jak tento chod řídí skot ,celé akce se starala pouze dívčina se slušivým tričkem Hl. Organizátor. Pokud považují hárání psů za organizované, tak tato akce mu nesahá ani po kotníky a měla by mu závidět s jakou lehkostí si pes dokáže najít fenku. Už ať je tma a my nevidíme na pódium říkala si jistě většina pozorujících a menšině podnapile spících už to bylo stejně všechno jedno.
S nocí přišla tma a s tmou přišla pravá nefalšovaná zábava pro pravé nefalšované pracovníky okolních JZD a k nim přidružených statků. Pokud jste se nebáli, že se někomu podrážděný žaludek vzepře a řekne si :“ ty prase jedno co zas piješ“ a svůj obsah vyhodí ven zrovna na vaši novou bundičku z Kenvela, mohli jste jít poskakovat s davem před řvoucí kapelu, které někdo strčil nástroje do ruky těsně před koncertem.
Takže akce se opět ničím neodpoutala od svých předchůdců a naservílovala nám přesně to , co jsme od ní očekávali: Pravé Vietnamské těstoviny, které chutnají, ale pouze pár vteřin do doby, než vám začne být ukrutně špatně. Ale vězte příští rok se určitě zase sejde skupina nadšenců. Která o řekne: „ Tento rok to bude vážně bomba!!!“




Snad to tento rok Bomba opravdu bude..


Poznámky k tomuto příspěvku
celej on (Občasný) - 28.4.2006 > jůů v Uničově žila jedna misska
Přečtu... snad mě to přiblíží k Janě:) (jmenuje se tak ne?)
<reagovat 
Vespa (Občasný) - 29.4.2006 > ftipný :)
<reagovat 
Kolrka (Občasný) - 16.1.2007 > ...Hehe, vystižný...:Djak jsem slyšela návrhy na tento rok, bude to ještě větší bomba než loni...no není to výborný( :D )??
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter