Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Láska je ve skutcích
Autor: Raduna (Občasný) - publikováno 29.4.2006 (15:27:49)

Stojím ve velké místnosti a barvy večera zvolna pronikají velkými okny k mým očím.Stojím u malířského stojanu a mám touhu na plátno zobrazit to co v sobě cítím.Očima vybírám barvy a duší téma.

Namáčím štětec do modré.Je to moje oblíbená barva.Má tolik odstínů a tak kombinuji.Plátno je po chvilce přede mnou modré.a vypadá jako by se hladina propojovala s nebem.

Vzpomínám na  moře.....Voda omýlající písek..Vzpomínám na chvíli,kdy jsem seděl v písku a jen se díval jak vlny přicházejí a odcházejí.Svoje myšlenky jsem se snažil vložit do těch vln....Špatné do těch odcházejících a dobré do těch co připlouvaly..

Na modrém plátně se díky štětci namočeném do žluté barvy objevují další odstíny....Snažím se těmi odstíny do hladiny nakreslit tvář.Zpočátku se mi to nedaří.Ale nevzdávám to.Snažím se najít výraz , diky kterému tvář na plátně ke mně promluví.

Svoje myšlenky ted vkládám do úst tváře,kterou jsem stvořil.

A ona promlouvá....je snadné a docela příjemné spatřovat důkaz své lásky v pouhých pocitech...

Snažil jsem se lásku najít ve vlastních činech.Snažil jsem se to nakreslit a dokázat to přenést na bílé plátno.

Je to obtížné a nedaří se to.Ale budu malovat dál....



Poznámky k tomuto příspěvku
Vespa (Občasný) - 29.4.2006 > zmenš ten obrázek, takhle se to blbě čte...

a jinak...příliš osobní na nějakou kritiku
<reagovat 
 Raduna (Občasný) - 30.4.2006 > Vespa> Díky zmenšil jsem to. Jo máš pravdu je to lepší.Příliž osobní?Překvapilo mě to jsem dnes ve stavu kdy bych o lásce napsal něco jiného....nevím.
<reagovat 
back (Občasný) - 30.4.2006 >
Body: 2
<reagovat 
 Raduna (Občasný) - 30.4.2006 > back> Díky Backu za ty dva body.Četl jsem teď tvojí cestu vlakem a opravdu si vážím tvých 2 bodů.Ty moc názorů nepíšeš viď?
<reagovat 
Lola (Občasný) - 29.4.2006 > nevím, možná je to upřímné, ale mně to neřiká skoro nic... souhlas s Vespa příliš osobní a zmenši ten obrázek.
<reagovat 
 Raduna (Občasný) - 30.4.2006 > Lola> Lolo je to upřímné.Možná ti to nic neříká proto,že jsi třeba nebyla u moře a nenapadlo tě že vlny mohou něco přinášet a odnášet.Já jsem u toho moře něco zvoral a tak jsem u těch vln pak meditoval.To špatné jsem tam házel a to dobré si bral chápeš?Zkus si představit ten obraz.
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 1.5.2006 > Raduna> obraz krásný, ale špatně popsaný
<reagovat 
Vespa (Občasný) - 1.5.2006 > mno...nejlepší je se na lásku trochu vykašlat...hlavně, co se literatury týče...nebo i alespoň odsunout někam víc do pozadí...
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 30.11.2006 > No, ten text sis psal spíš pro sebe než pro náhodného čtenáře.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter