Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
terapie č.1 z kolekce léčení
Autor: VSB (Občasný) - publikováno 30.4.2006 (02:44:11)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

 

          Tep tepe a život uniká přede mnou, před tebou, před námi. Pobíhá zmateně, nereálně a hlavně neukojeně. Nemá řád a nemá smysl. Je stejně zmatený jako my. Postrádá myšlení, postrádá logiku. Co je mu po hříhu a co po styku? Co je mu po pláči a radosti dětinské. Nezná nic z toho, je to slepec s holí v ruce, se kterou klepe po rozbité cestě. Po cestě, která vede kam? Nebudu říkat, že nevede nikam, nejsem pesimista. Jen on sám neví kam jde, jeho cesta má cíl, ale neznámý.

          Tak proč za touto obludou tak dolézáme? Vyčítáme jí, že je krutá. Jistě že je, sežerte to. Není v tom nic těžkého, prostě věci tak jdou a kola se točí. Nesedejte doma se skříženými hnátami a neproklínejte ji. Proklínejte sebe!

          Jste hloupí a naivní. Berete život vážně, ale přitom to není radost, je to soukolí, které vás vyhodí pryč do ničeho. Proč? Protože jste nic. Jste částečka jiné nesmyslné částečky, to jen vy si myslíte, že jste něco. Máte slávu máte peníze? Pro mě, a to jsem pouhopouhý člověk, dá-li se to takhle říct, není těžké srazit vás na dno oceánu, vaši nadutost a vaši důležitost i ty vaše peníze. Bloumejte po světě, bloumejte se mnou. Půjdem jako apatické mrtvoly, které budou smrdět na daleko.

          Slyšíte to? To šustění? Né..to není myš ani nějaký brouk. Slyšíte to ve své hlavě, tam kdesi v té části, která ví, jak to všechno je. Ví to, ale vaše zvyky vám nedovolí se tomu podvolit, hehe. Je to tam? Bere vám to jistotu, naději a ještě k tomu to kulhá. Že je to ponižující, aby postrach kulhal? Hehe, né není. On nepotřebuje chodit, on se pouze dívá a co víc... on vidí.

          Nechceš raději utéct? Běž, jen běž! Já ti to vyčítat nebudu. Ale tímhle to neukončíš, ne ne. Bude to tu stále a v noci, hehe, i ve dne budeš vzpomínat na to co víš, ale nikdy to nedostane formu. Bude to jen pocit, zžíravá myšlenka. Přesně tak, zžíravá. Bude ti ukusovat hlavu pěkně pomalu a důsledně, zezadu, aby jsi to neviděl a pak se ti propadnou oči dozadu a ty zjistíš, že to nebyla jen noční můra z dětství. Žádný anděl ti nepomůže, tahle berlička o dokonalé čistotě...hmmm krásný blaf, věř mu, není pravý...

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Lumiik (Občasný) - 30.4.2006 > 4-5
Body: 5
<reagovat 
molitka.omolitka (Občasný) - 2.5.2006 > hustý
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 VSB (Občasný) - 3.5.2006 > molitka.omolitka> 

hej dík

:))


<reagovat 
Mira (Občasný) - 19.7.2006 > teda....zírám
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter