Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Metamorfóza sirény z kolekce Bludička
Autor: Mishela (Občasný) - publikováno 2.5.2006 (08:05:17)

 

 

undefined

         

 

 

 

 

 

undefined

      

 

 

 

 

 

    undefined

 

 

 

 

 

 

 

     undefined 

       



Poznámky k tomuto příspěvku
 Mishela (Občasný) - 2.5.2006 > TheThing> 

No bejt nechutná rozhodně nebyl účel. Nejde o žádnou kožní chorobu, ale o běžnou přeměnu kožní struktury mořské sireny. K přeměně dochází asi 20 minut po spáření s tonoucím námořníkem uprostřed rozbouřeného příboje.

 

Jinak mě teší i tyhle negativní reakce. Takže díkec moc :))


<reagovat 
 Mishela (Občasný) - 2.5.2006 > TheThing> Ale nééé. Jen otázka vkusu. Mě náhodou moc těší že, lidi kritizujou téma. Mnohem větší strach mívám z kritiky technické stránky fotky. Obsah je věc subjektivní.
<reagovat 
Ewonne (Občasný) - 2.5.2006 >
Body: 1
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 2.5.2006 > Ewonne> sry, zapomnel jsem objasnit hodnoceni. dilko mi prijde nezajimave. technicka kvalita asi neni zla, ale ten obsah je nudny:-(
<reagovat 
 Mishela (Občasný) - 2.5.2006 > Ewonne> Nenutím a svým způsobem i chápu...
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 2.5.2006 > Mishela> OK
<reagovat 
Esencia Smrti (Občasný) - 2.5.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Esencia Smrti (Občasný) - 2.5.2006 >
Body: 5
<reagovat 
 Mishela (Občasný) - 2.5.2006 > Esencia Smrti> Díkec za reakci. Takových si velmi vážím.
<reagovat 
Bell (Občasný) - 2.5.2006 > Ne, ne - ta první možná, ale ruší to ten ručník či co na hlavě - technicky jo, námět - takhle si sirénu, ani její metamorfózu nepředstavuji, připadá mi to samoúčelné, jen pro efekt - sorry
<reagovat 
Esencia Smrti (Občasný) - 2.5.2006 > nič nechutné som si tu nevšimla, naviac je pre mňa novinkou, že nechutnosť nemôže byť prostriedkom umenia..a podruhé, kto tvrdil, že sa týmto snažila o umenie, ktoré je pre každého iné?..stačí aj výpoveď a pocit aby sa jeho zosobnenie dalo vnímať, nemusí sa všetko pečiatkovať umením..najmä nie tu....posledná je zaujímavá, o čomsi vypovedá...stredná pre mňa nie..a prvá ma oslovuje najviac,už svojím výrazom a najlepším prepojením s námetom vôbec..
<reagovat 
 Esencia Smrti (Občasný) - 2.5.2006 > TheThing> práve preto v tom umenie nehľadám..a nemala to byť reakcia na tvoj komentár..ale čisto môj osobný pocit, z toho čo sa tu povedalo...to je všetko.
<reagovat 
skold (Občasný) - 2.5.2006 > viz ewonne
Body: 1
<reagovat 
galoo (Občasný) - 2.5.2006 > rozhodne bych skusil pridat kontrast nebo nakej brej filtr, takhle mi to prijde moc kultivovany, ale napad je skvely :)
Body: 4
<reagovat 
 Mishela (Občasný) - 2.5.2006 > galoo> Hm no s tim kontrastem nevim. Už takhle je doost vytazeny a potem už bych se bála přepalů. Jináč ty fltry nejsou ubec špatna idea:)
<reagovat 
 galoo (Občasný) - 2.5.2006 > Mishela> skusim z pameti : photoshop CS2 - filtr - textura - zrneni - typ zrneni kontrastni \ svisle. upravis si jednak kontrast a jeste k tomu pridas nakej smrncbordel : )
<reagovat 
 Mishela (Občasný) - 2.5.2006 > galoo> něco na tom opravdu je.. esli si to myslel v tomto duchu. chi:) díkec:)
<reagovat 
 galoo (Občasný) - 2.5.2006 > Mishela> jeeezis ted jsem si jen zapnul repraky a skoro jsem se.... jsem nevedel odkud to jde, lidi tohle mi nedelejte nebo davejte nake upozorneni ! a ze jsem tak drzej co tak jeste barvu mrtvolky- sedivomodrozelena ?
<reagovat 
 Mishela (Občasný) - 2.5.2006 > galoo>  Tak za lekanec se omlouvám... Jinac mrtvolkovou sem jakž tak splacala... Ale ta zelena se mi líbí víc... Jináč je docela zabava to upravovat na míru vkusu :D Ještě někdo nějake přání?.D
<reagovat 
 galoo (Občasný) - 2.5.2006 > Mishela> tohle ze je mrtvolkova ? to kolem mrtvolky ani nechodilo! :))) ale ne, promin uz te nebudu buzerovat :)
<reagovat 
protěž (Občasný) - 2.5.2006 > šmarjájosef. síla
<reagovat 
čtenář KritikTvehoPrispevku - 2.5.2006 > Jak zde jiz zaznelo, jsou to fotky spise na efekt, coz jim zase ale tolik neubira, protoze kazda fotka ma mit nejaky efekt. Priste bych ale rozhodne zvolil misto autoportretu publikovani fotek pritele z duvodu mnohem vetsi realicnosti zobrazeni silenstvi. Kdo by taky vypadal normalne, kdyby tohle mel doma?

Mimochodem, co zase nejakou malbu. Domnivam se, ze tvuj potencial je spis tam, i kdyz hlavne kdyz se vyblbnes.
<reagovat 
 Mishela (Občasný) - 3.5.2006 > čtenář> Dekuju za moc hezký komentář :)
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 2.5.2006 > ..ja jsem se kdysi potrela Herkulesem cela, jau jau,uz bych to nikdy nezkousela, se to jemenavalo Znovuzrozeni muhehe..
<reagovat 
 Mishela (Občasný) - 3.5.2006 > Pitoma kaca> Slovo muhehe sem si prostě zamilovala:D:D
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 3.5.2006 > co to je za matroš..opravdové loupající se nalíčení?

kdybys to zapracovala do nějaké grafiky, bylo by to lepší, nebo třeba vzít jenom detajl...jak se to loupe na nějaké konkrétní části obličeje...oblast rtů mi přijde nejzajímavější, a druhá líbí asi nejvíc...asi proto že tma není jenom nějaký škleb nebo výkřik(hrozně ohraná mimika při focení se)..a to poslední: jako z Blair Witch;)
Body: 4
<reagovat 
 Mishela (Občasný) - 4.5.2006 > al-ash> Detaily mam ale efektivní moc nejsou. Do grafiky bych to zapracovala moooooooc ráda ale bouhužel se PS bo něčim inym zatim  neumim:(  Pokud jde o ten loupající se material jmenuje se to nějak jako pružný sliz a koupí se to v hračkářství :))) Obchodní řetězec Tesco dokonce prodává levnější diskontní typ.
<reagovat 
hidiot (Občasný) - 4.5.2006 > ..puf...tadyy je ale komentářů:)...nemám na to,je číst,ale se mi to moc líbí..je to fakt hustý a dle mého idiotího názoru naprosto trefně a perfektně udělaný...

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ííírenka (Občasný) - 16.5.2006 > líbí-líbí halvně ta zelená - jojo taky se o tu přeměnu někdy pokoušim, ale bez toho páření :O)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 (4)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter