Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 24.5.
Jana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jak prodat duši?
Autor: Lady_Sheba (Občasný) - publikováno 6.5.2006 (10:41:06)


Smutný Ivan (Občasný) - 8.5.2006 > Em, no křesťany s jejich myšlení se mi snad ještě daří jakž takž pochopit... Ale satanisty už vůbec ne - co to je za nápad, stavět si náboženství, nebo co to je, na nějaké druhořadé představě sedláka patnáctého století - ďáblovi? Tomu názoru: dělejte si co chcete, uspokojujte své chtíče, kašlete na svědomí, bych porozuměl, ale proč ho celý zahalujete do hávu KŘESŤANSKÉ mytologie, to fakt... to je dětinskost! Chceš žít podle jiných měřítek než křesťan, chceš se křesťanství vzepřít, ale zároveň se od něj nedokážeš oprostit natolik, že bys přestala uvažovat v jeho pojmech. Hm, to bude možná i ten důvod, proč ti křesťanství tolik vadí... stále ještě na tebe působí... syn, který brojí proti svému otci, ale je neschopný opustit otcův dům. Ať si říkáš nebo myslíš co chceš, pořád zůstáváš svým uvažováním zarputilou křesťankou, řekl bych, žiješ a vidíš svět, jako ho vidí věřící křesťan.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Smutný Ivan
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter