Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lid versus M.Jackson
Autor: Lady_Sheba (Občasný) - publikováno 6.5.2006 (10:54:15)

Michael Jackson byl v osmdesátých letech prostě idol, mluvím teď záměrně jen o osmdesátých letech, protože jen v těchto letech jsem vyrůstala.A jelikož měl právě takovéto blýskavé pozlátko, neměla jsem důvod ho neobdivovat a neuznávat.

Chtěli ho prostě všichni a já se jen divila, jak obrovskou má popularitu.Pro mě to byl nejdřív "ten chlap co vypadá jak ženská".To byla moje jasná identifikace, když jsem ho viděla v novinách.

Každý jsme tenkrát potřebovali nějakého idola, nějakou modlu a já se jen rozhlížela a tápala, kdo by to mohl být pro mě.Tenkrát nebyla taková osvěta populárních lidí pro malé děvče z maloměsta, takže jsem se smířila s tím že žádnou undergroundovou alternativu nenajdu a spokojila jsem se s Jacksonem.Hurá jsem světová, miluju Michela Jacksona!! Hned poprosím mámu, aby mi koupila nějaký trička s Jacksonem.Jenže to bych nebyla já, abych hned nepřeháněla, abych hned nebyla zaujatá.Takže to nezůstalo jen u pár triček, ale taky různé přívěsky, knížky, kazety, obrázky, fotky...

Jenže ejhle.Kde se vzal, tu se vzal první stín.MJ byl obžalován poprvé ze sexuálního obtěžování malého chlapce.A aniž bych tím cokoli naznačovala objevovala jsem se s jeho obličejem na tričku před lidmi, kteří ho nemilosrdně označili, v podstatě přes noc za buzeranta.Mimochodem tenkrát mě také překvapilo, jaká osvěta těchto slov už nastala mezi mými dosud nevinnými a slušně vychovanými vrstevníky.

Jenže přeci to teď nevzdám! Tolik jsem o něm zjistila, tolik jsem mu začala fandit a teď bych to měla všechno zapomenout? Jenže ostatní ví prostě jen to že někoho zneužil, ale to kolika dětem už pomohl, to nikoho nezajímá.Přišlo mi to hrozně nespravedlivé a tehdy asi zabrala jakási síla popularity a fandovství, že jsem byla skálopevně přesvědčená že mu pomůžu! Pochopitelný nesmysl!

Roky šly dál a nijak jsem neřešila, co mám na tričku, byla jsem stejně po celé škole známá jako paní Jacksonová a to už by mi nikdo neodpáral, ani kdybych měla na triku nevím co.Jo , jedna kamarádka to vlastně dokázala, alespoň u klučičí části školy, byla totiž Jacksonová 2 a vyžehlila si to, když si půjčila bráchovu mikinu Green Day...

Dneska se dívám v televizi na ten bílý plastikový obličej s umělými grimasy a neforemnými pohyby a říkám si :Ten dopad.

Michaele už dost! To stačí!

Měj bys vysvětlit,co a jak se stalo,měj bys dokázal že jsi úplně normální!

Jenže těžko se dokazuje kdo jsme,když už to vlastně ani my nejsme.Proboha, kam se poděl ten malý nadaný klučina, který začínal s Jackson´s five? Vím že neměl lehké dětství a že dřel jako kůň, ale copak to všechno nemohl jen zúročit? Dát se na správnou stranu a pomáhat lidem.Dobře, tak dětem, když bude potřeba, což samozřejmě je.a to přece stačí.Jen pomoc, to je vše.Já taky pomáhám, posílám každý měsíc peníze na konto Naše dítě.Ale neberu si žádné dítě domu a nenocuje u mě.

Láska se nemá přehánět Michaele!!

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Quotidiana (Občasný) - 8.5.2006 > mno nevím nevím co jsi tím chtěla vlastně říct...
... měli bychom respektovat rozhodnutí soudu, který řekl, že je nevinen - to že pochybnosti zůstávají je věc jiná, nicméně nikdo z nás u toho nebyl, takže ani nemáme právo soudit
Body: 2
<reagovat 
 Lady_Sheba (Občasný) - 8.5.2006 > Quotidiana> Jasně, to máš určitě pravda, nesoudím rozhodnutí soudu, byl to pokus o ironický příběh, jak jsem se chtěla stát populární a oblíbená a zase to nevyšlo:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter