Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Brázda 26
Autor: R t y O r t e l (Občasný) - publikováno 7.5.2006 (13:19:24)

  

undefined

   

 

         Probíral jsem se utrženou brázdou v poli, na stopě nevyřčené gondoly s pobřežním pěvcem. Plápolal jsem ke snu, který se mi nořil stále neopatrněji do dlaní, až jsem vzal kámen a hodil jsem k předurčenému místu vzletu. Duny oranic poplakávaly po dešti, pod nohama rodiny něh. Vzlétl jsem. Nejprve jsem shlédl celé pole z kraje na kraj, s detaily a bez detailů a poté jsem vyzkoušel svá křídla. Zvláštní! Takové vrozené, že jako gesta nevnímáme, mávání křídel taktéž ne. Jen si řekne cosi vně, že si přeletíme pole k jabloni a dlaně křídel mávnou, mávnou dvakrát s přesnou silou tak, že jsme tam, kam jsme chtěli. Tedy pro jablko, uvnitř kterého se rozdávají křídla. Přišel jsem jen poděkovat a předvést se. Nuže, prolétnu čímkoliv se zachce. Plním si své dětství. Jaká radost, jaká volnost. „Musím to popsat, zapsat si alespoň slovo, které by mé létání a volnost vyřešilo tak přesně, že čtenář vzlétne také...“ Usedl jsem tedy k rušné ulici, složil křídla a trhl sebou. Nebylo jak a čím psát… A vím proč jsem nečetl nic od anděla...

 



Poznámky k tomuto příspěvku
back (Občasný) - 7.5.2006 >
Body: 5
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 8.5.2006 > jednou jsem udělal překlad podobné švankmajerovo taktilní básně
tohle mě však nezaujalo
<reagovat 
trew (Občasný) - 10.5.2006 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter