Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Pražské kino Metro a jeho krvavá historie
Autor: hrozek (Občasný) - publikováno 23.3.2000 (12:31:11), v časopise 23.3.2000
Kino METRO zrušené v osmdesátých letech bylo v paláci METRO na Národní třídě, dnes v jeho prostoru najdeme hru budoucnosti LASER GAME. Stejně jako dřív se i dnes se na tomto místě baví lidé, ale za dob kdy je tam bavili pohyblivé obrázky se v útrobách kina skrývala bestie.
V hlubokých totalitních letech kino Metro kvetlo tak jako většina kin u nás, dopoledne dětské filmy večer pak nějaký ten pěkný ideologický snímek pro naše rodiče. Vše fungovalo tak jako v normálním kině, jen při dětských představeních se dělo cosi podivného, ztratili se tři děti během jednoho týdne.

Policie předpokládala že zmizeli při cestě z kina domů, opak byl pravdou. Bestie která tyto děti zatáhla do svého doupěte, zneužila a velmi bestiálně zavraždila byl promítač. Malý a nepochopený v dětství týraný muž byl odhalen až po velmi intenzivním pátrání, za své činny byl oběšen tak jak totalnitní režim nakazoval.

Kino Metro poté již nikdy nedostalo takovou důvěru jako mělo před tím, rodiče do kina děti nepouštěli a popravdě se tam báli i ti dospělí.

Tak skončilo kino Metro v zapomění a stejně tak i tento příběh bestie.


Poznámky k tomuto příspěvku
Dusan (Občasný,Správce) - 23.3.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 23.3.2000 > No nevím jestli jsi ten příspěvek nějka načasovával, ale právě dneska se na trase B stala podobná tragédie...ten tvůj příběh je fakt smutný...
<reagovat 
Čtenář - 28.3.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 28.3.2000 >
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 28.3.2000 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter