Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Muž který si hrál na Boha
Autor: Rony Rubinek (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
ztratila (Stálý) - 10.6.2006 >

Ty ses úplně nějak proměnila k lepšímu???!§


Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 10.6.2006 > ztratila> Ne, to je jenom tím, že tohle není horor, jehož žánr nemáš ráda a je to takový víc živočišný, tak kvůli tomu se ti to asi líbí. Ale budu se držet hororu dál, ačkoliv se budu snažit dávat si ještě víc záležet:-)
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 10.6.2006 > Ne, myslím, že ses opravdu hodně zlepšila, hlavně jazykově.)
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 10.6.2006 > Tak děkuju. A přitom mou jedinou vzdělávací četbou za posledních deset měsíců byly betynky a maminky:-)))Aspoň je vidět, že jsou to všestranné časopisy:-))
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 10.6.2006 > na mne to působí trochu nevěrohodně... zvlášť ta pointa s propanormem... jakto, že o jeho slabém srdci a práškách na předpis není zmínka dřív?? - takhle to působí jako kdyžs to vymyslela právě ve chvíli, kdy jsi psala ty řádky... navíc, pitva se dělá jen pokud je podezření na vraždu, jinak stačí jen ohledání lékařem, pokud byl podezřelý, musel být před tím vyslíchán, aby policie vůbec přišla na to, že bere nějaké prášky...

3-4
(jako vzdělávácí četbu doporučuju Stephen King - "O psaní" a vůbec cokoli od něho, nebo C.Bakera, E.A.Poea - mistři oboru horor a tak .-))

Body: 4
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 10.6.2006 > Quotidiana> A hlavně mi došlo až teď, že ji vlastně nechal spálit, takže stejně to musim upravit trochu jinak.
<reagovat 
poetor (Občasný) - 11.6.2006 > hey, hey .. uzrála's jako Veltlínská archivní .. k pití ne na ex, ani loky, jenom doušky .. radši si přečti Stephen Leacock : Literární poklesky .. ten pevný tvar a strohost .. _:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 11.6.2006 > poetor> Ahoj, vítej!:-))Já si to přečtu všechno, ale nevim kdy, jestli mezi kojením nebo mezi přebalováním:-))Ne, Poe jsem četla, Kinga O psaní tu nemaj, a bakera a Leacocka neznam, takže až někdy půjdu do knihovny, poptam se. Jinak dík za přečtení, jsem ráda, že už mam trochu času na psaní a že to někdo čte:-))
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 11.6.2006 > Měla si to nazvat Calamity Jean, nemá to chybu.  
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 11.6.2006 > jiri-jirik> děkuju ti:-) Hanka Pepík je má dobrá "kámoška", je reálná.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 11.6.2006 > dobrý postřeh, hehe:)
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 11.6.2006 > ztratila> 

Já jí tim nijak nechci snižovat, je to jen zajímavá osoba, opravdu je taková oboupohlavní, nepoznala bys že je to žena, ale je hodná, nikomu neubližuje, neškodí. Prostě hříčka přírody,ale není si toho vědoma a tak je to dobře.


<reagovat 
hajka (Občasný) - 13.6.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 13.6.2006 > hajka> Ahoj, díky.
<reagovat 
Bell (Občasný) - 17.6.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 18.6.2006 > Bell> Děkuju.-)
<reagovat 
celej on (Občasný) - 17.6.2006 > Tak musím přiznat, že tentokrát jsi mě nedostala. Bude to tím, že to neni horor?
Zkusím to rozebrat. Tak, myslím si, že pořád má i tenhle příběh takový ten temný nádech (smrt, vražda, bláznovství...), takže to nebude tím, že bych to zavrhl, že to neni horor, kterému já jedině holduji. Vůbec ne.
Prvně, co jsem si hned nepřipustil byl tvůj popis tzv. osudů... i když to zní zajímavě, příjde mi to celé děsně nechci říct nepromyšlené (možná spíš nedomyšlené).
Prostě nějaké potvory se ti nalepí na mozek a zapříčiní, že se ti stane to nebo tamto... Skrze mozek?
třeba u toho příkladu, jak ženskou přejelou auto, bych to chápal, že jí zapřičinily myšlenku přejít a tím jí zabily, protože spadla pod auto. Takže jsou vlastně něco jako myšlenka? Létající myšlenky, co ti vlétnou do hlavy. A pak je popisuješ hmotně skrze DNA a celé je to pěkné... jen si prostě nepřipustím, že by kolem nás lítalo nějaké DNA nebo že by něco jako DNA ovlivnovalo co se mnou bude... že bych dostal "gen" vyhraješ v sazce nebo tak...
Kdybychom zůstali, že to jsou nějaké létající myšlenky, energie, která by měnila naše chování stejně mi to přjde divné... zase ten případ té ženské s autem: pro ni je osud zemřít pod autem, dostala tu potvoru "umíráka" a tak je to osud... jenomže osud je to i pro toho, kdo jel v autě. Takže ten by měl asi dostat potovru "přejedeš". Prostě osud, něco děsně zapleteného a propleteného, každý s každým a ty to popisuješ moc zjednodušeně, jako jednoduché na sobě nezávislé děje.
A pak si vůbec nevyřešila otázku, co a jak, láká ty bytosti, aby na tebe skočili. A právě to bych ted já nazval osudem... a s tím sis moc nepohrála, zmínila si, že je něco láka, ale pak si raději odbočila a to mi přišlo trošku nefér, vnímám to jako díru celého příběhu.
Ještě mi přišlo, že jsi taky odbyla i to jak potvory začal hrdina vidět. Prostě tma, blbý pocit z rozvodu a je to.
Konec mi pak nepřišel ani s tím jakoby vtipem, patřičně úderný.
Nechápu proč tam popisuješ, bytosti X a Y když s tím dál nepracuješ, zbytečně to plete (možná si se snažila o jaké si dva druhy pohlaví, což mi nepřišlo nějak vhodné, když to je na té šílené DNA bázi), a pojmenování X a Y mi taky nezavání, zní to hrozně rádoby vědecky.
Taky pořádně nechápu to propletení příběhu Hanky a Michaela, přišlo mi to jako taková vata, celý ten příběh o Hance a tím mě vlastně nedostal ani ten konec.
Ovšem zase na druhou stranu život Hanky byl krásně živě popsaný a líbil se mi nejvíc. Michaelův život mi přišel oproti tomu dost nudný.

Mno takže takhle jsem se pustil do příběhu. Stylisticky to je jinak skvělé, nikde mi nic nevadilo a ikdyž je to "dlouhé" tak jsem koukal jak rychle jsem to přečetl.
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 17.6.2006 > DondedoG> 

Ahoj, předně dík, vždycky s tebou ráda diskutuji:-))Ne, není to ironie, je fajn, že si to můžem spolu probrat a prodebatovat.- Tak já zkusim obhajobu:

Kolem nás nepoletuje DNA:-))Nejprve bylo RNA, to na sebe navázalo cukry, bílkoviny atp, vznikly makromolekuly, DNA a život následně se odvinul od toho-sorry stavbu věty, dělam palačinky a konejšim dfítě a do toho ti odepisuju:-((

Takže osudi mohou být hmotní, proč by ne, to zvolený žánr sci-fi(horror, jestli chceš) myslím nijak neruší. Jinak z pozice ženy poražené autem- tu mohl vidět, řidiče těžko. Ostatně nebylo proč to tam vysvětlovat polopaticky, je tam zmínka o tom, že tu byly už dávno před námi, prostě někde mezičlánek vývoje. Je otázkou, co my nazýváme osudem a o tom ta povídka taky je.Je tam i zmínka o tom, co je přitahuje, aura, energie člověka..   jinak jsem nechala na čtenáři, ať si sám popřemýšlí o tom, co se v mozku takto "postiženého" jedince děje, můj hrdina nebyl žádný vědec, ale am,atér a to mi nahrálo. o tom, jestli geny a osud mají něco společného by se dalo debatovat.  (palačinky připáleny, ale stihla jsem i nakojit:-))

Jak je spatřil? No to tam máš taky. prostě je možný, že jen viděl co vidět chtěl a žádní osudi neexistovali, anebo prostě byli a jeho osud byl je spatřit. Jakom trojrozměrný vidění, to se jednou naučíš a pak už to prostě umíš. Ale i paranoidní schizofrenie se takhle projevuje.Každopádně je to založeno na labilním ne moc inteligentním hrdinovi, kterýmu z nějakýho důvodu švihlo a viděl co viděl, měl trochu štěstí a podařilo se mu pochytat to, čemu věřil, že je osud.. Výsledek nevyšel slavně, pokud kdy osud existoval, dostihl právě jeho.Proto se jeho příběh prolíná s Haničkou, kterou potkává,ignoruje tato znamení a nakonec ten rádobyvtip(já vim, že je suchej) tkví v tom, že pokud nějaký osud kdy byl, tak právě tohle je jeho projev. Nakonec ho zavřou za vraždu, což by mělo naznačit, že zřejmě musel tý svý bývalý ženě trochu pomoct a musely proti němu najít důkazy, čili žádná medůza. Tak v podstatě docházím k pointě:-))), že to, co viděl, vlastně nebylo, ale nakonec stejně něco existovat musí, jinak by neskončil tak, jak skončil:-))Já se fakt omlouvam jak jsem to napsala, mam teď honičku koupání a tak, doufam, že to neni moc zmatený,  musim frčet k miminu, ale stavím se ještě pro tvou reakci, zatim čau. Jo a řada XY  je schválně aby to znělo vědecky, to máš pravdu:-)


<reagovat 
 celej on (Občasný) - 17.6.2006 > Rony Rubinek> Tak podebatíme:)
DNA máš nastudovanou pěkně a mě tyhle věci od chemie moc nebavěj tak ti v tom nebudu nic namítat. I když se mi nezdá, že by nejdřív po zemi běhala DNA a s ní se mi pak vyvinuli:) (Nejsem moc důvěřivej:)
Pokud jsou osudi hmotní pak si prostě nedokážu představit, jak nás ovlivnují bez našeho vědomí. (A to neberu v potaz začátek povídky kdy popisuješ, že člověka nejdřív paralizují) A právě to, že máš tak dokonale zmáklou DNA a pak tam dáš jen"co se asi tak děje v hlavě" mi příjde trošku nedořešené(víííím hrozné hnidopišství).

Tuhle tvojí větu nechápu: "Jinak z pozice ženy poražené autem- tu mohl vidět, řidiče těžko."

A jsem teda u té aury energie člověka, pak to znamená, že "osud" je právě ta energie nebo spíš to co nám tu energii přiděluje (tady bych já asi bejval hodil můstek směrem k emocím jako to bylo u ženy hrdiny - což by mělo za důsledek že naše emoce a vědomí je spolutvořitel našeho osudu).

Myslíš že máme v genech osud? To mě zajímá. Klidně to můžeš rozvést.

"Proto se jeho příběh prolíná s Haničkou, kterou potkává,ignoruje tato znamení a nakonec ten rádobyvtip(já vim, že je suchej) tkví v tom, že pokud nějaký osud kdy byl, tak právě tohle je jeho projev." Tuhle větu musím rozebrat. (nechci tě chytat za slovíčka, ale tak nějak odvolávat) Nevím proč proto. Proč proto? Jaký je ten důvod aby tam byla Hanka? Jinej, než aby se to natáhlo (nechci být zlej, ale čtenář by se měl i takhle ptát).
Pak tu máme znamení. Znamení, že se potkali? To mi nepřijde jako nějak oslnivé znamení a ani nijak zvlášt propletené osudy. A nakonec jak píšeš, že ten vtip o penězích by mohl být projev pravého osudu. Co to je za osud, když ho to mine?:)

Ale dostanme se k jádru. To že tady jsou vlastně "osudi" celkem zajímavě propracovaný a skrze ty DNA by se nabízela možnost to přijmout (i když tomu sem se já celé čtení brátnil - ne kvuli nějakému předsudku ale spíš těm nedomyslům) bych zasadil do světa, kde se na nějaký osud jinak nehledí. Ale ty jsi tam nacpala i "Osud" právě v podobě toho vtipu. Na moc malém prostoru tak rozehráváš hru, kde jsou "osudi" a "osud" a člověk to tak nějak nemůže pořádně střebat.

Jinak promin jeslti jsi něco připálila, palačinky by byly minimálně pro mě daleko důležitější než nějaké mé šplechty:)

<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 17.6.2006 > DondedoG> 

Ne v pohodě, já si nemyslim, že bys byl hnidopich, jsem za to ráda a vážim si tvé pozornosti.

Ta věta, já neměla moc čas, to bylo jak jsi psal, že tu ženu ovlivnil osud a toho muže musel přece taky, vnuknout mu, aby ji přejel, to se samozřejmě stalo, ale já to psala z pozice pozorovatele Michaela, který sledoval ji, ne jeho.

Pokud jsou hmotní, tak prostě jsou, nemusí tam být vysvětleno proč, osu buď prostě je a nebo neni nic. Proč a jak nikdo neví, ani já ne:-)

Jo, DNa byla dřív než my, utvořila nějaký řetězce a ty se pak rozvíjely dál, taky tomu moc neholduju, ale tak nějak ve zkratce a velmi zjednodušeně to údajně melo být. ještě je názor, že i tento prvopočátek mohl zapříčinit bůh, nebo nějaká vyšší bytost, čert ví:-)

Ne, osud není aura ani energie, je to "něco". Naší aurou jsou přitahováni. Energií taktéž. Ta je spjata s emocemi. Někteří lidé údajně vyzařují auru dle svých emocí a dle svého založení, povahy.

 No s Hankou(říkala jsem, že jsem to formulovala mizerně-nebyl čas se soustředit, prostě stres) Oni se potkali, oběma to připadalo zvláštní, nijak oslnivé znamení, pravda, ale prostě to tak bylo a osud, který jeho dostihl-tj. skončil ve vězení, zapříčinil to, že i Hanka získala ten svůj, to, co jí bylo souzeno. Anebo to byla jen náhoda a Michael neviděl nic, jen mu přeskočilo a žil fikcí, která pro něj byla přijatelná. Osudi měli být osudem, kterému uvěřil, leč pakliže to byl cvok, byla vlastně všechno jeho představa a to něco, skutečný osud, ho buď skutečně dostihl, anebo měl smůlu a stalo se něco, co si zapříčinil sám:-)

Že máme v genech osud? To jsem řekla? Že geny mají vliv na náš osud, tak bych to formulovala. každý jsme nějak geneticky vybavený, geny určují náš vzhled, zdravotní předpoklady, povahu..a to všechno nás utváří a tím vlastně už v děloze předurčuje k tomu, jací budeme. A tím, jací jsme, si podle mého mínění , tak trochu ten osud utváříme sami. Znáš dobře to pořekadlo: "máš co jsi chtěl." Mnohdy si člověk zapříčíní i to, co vlastně nechce(znám dle sebe, ale nemluvím teď o svých dětech:-))))

Jo, palačinky jsem nějak splichtila, byl to boj, mimino řvalo, malá chtěla palačinku, no taková normální rodinná idyla:-)))


<reagovat 
 celej on (Občasný) - 18.6.2006 > Rony Rubinek> Ufffff:) Ne tak problém bude v chápaní osudu. A prostě tohle mi příjde přespříliš komplikované, se spoustu to si domyslím a tak. Chápu, že tohle tvé vysvětlení, může být jen vidinou choré mysli, ale i tak si myslím, že jsem na to měl minimálně ze začátku příběhu přistoupit ne?
Celé naše rozdílné vnímání osodu bych vysvětlil na tomhle: "tím, jací jsme, si podle mého mínění , tak trochu ten osud utváříme sami" tvoje tvrzení. "To jaký jsme je důsledek osudu, protože pokud si mám nějaký osud připutit, pak je v něm právě i to, že nás utváří a osud mi přifařil to jaký jsem i fyzicky." Moje:)
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 19.6.2006 > DondedoG> 

Ty konkrétně si nemáš tedy na co stěžovat:-))

Ale jo, osud je, když se narodí člověk, je mu přisouzen určitý zjev a vlastnosti, ale charakter si každý přece vytváří sám tím, v jakém prostředí žije a jak je vychováván. Třeba když se mi narodí dítě, tak z hlediska osudu může mít předurčeno, jak se jeho život bude odvíjet. Dejme tomu. Dám-li ho ale do děcáku(a že k tomu často nemam daleko:-)), osud se mu změní a nastoupí jiný. Ono je to složitý, podle mě bych to viděla tak, že každý někam míříme, ale na té "cestě" se kolikrát dostaneme na křižovatku a svou vlastní volbou pak ovlivníme to,  kam třeba dospějeme a nebo nedospějeme.

To jsou hlubokomyslné debaty:-))Ale jsem ráda, že ta povídka stojí za zamyšlení, proto jsem to psala:-)


<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 19.6.2006 > DondedoG> 

Jo a v tom příběhu, tam se nabízí právě víc možností a na co přistoupíš je jen na tobě. To, jestli to je nebo není vidina choré mysli je tam schválně nevysvětleno. A vidíš sám, jak ti to vrtá v hlavě:-))HNIDOPICHU!!!!!!!

:-)))))))))))))))))))))


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 19.6.2006 > Mno, zlepšila – já myslím, že ke zlepšení došlo dřív a teď si udržuješ svou laťku. Ale ten jazyk je trochu čistčí, je dobře, žes docela zjednodušila styl vyprávění, nejsou tam žádné krkolomné konstrukce.br />
Co se týče návaznosti dojmu změny jazyka spolu se změnou žánru – je to logické. Horor bývá často vnímán jako jeden z „pokleslejších“ žánrů, čtenář mnohdy očekává jistou bulvárnost a autor při psaní toto očekávání mnohdy nevědomky naplňuje. Quotidiana zmínila C. Barkera, právě toho by bylo fajn si pro zajímavost přečíst, protože on jde poněkud odlišnou cestou. Je to úplně jiná (umělecky vyšší) liga než třeba ten King. Jinak stále platí Peter Straub, méně známý Kingův předchůdce, King od něj převzal dost věcí, vlastně ho slušně vykradl :-) Ale napsal to lépe, Straub nebyl tak dobrý spisovatel, občas mu něco uteklo (tak jako občas uteče tobě), takže ze studijních důvodů je zajímavé, pokud má člověk načteného Kinga, přečíst i něco od Strauba a porovnat to – uvědomit si, co Straub, narozdíl od Kinga, dělá špatně a díky tomu se ve vlastní tvorbě takových chyb vyvarovat.

Ale jinak si nemyslím, že bys potřebovala něco studovat, jak už jsem ti říkal dříve, vypsala ses do úrovně, která už je publikovatelná, obzvlášť pro žánr, kterému se věnuješ nejvíce. Takže teď už spíš záleží na tom, jaký jsi perfekcionista – jestli ti to takhle stačí, nebo chceš mířit někam výš. Ale pokud jsi ještě nezačala nic řešit přes nakladatelství, tak už by bylo na čase začít, škoda, mít tohle jenom v „šuplíku“. No a jinak určitě zkus i něco poslat třeba do Ikarie (pokud ještě vychází) – asi jeden z mála českých časopisů, který občas otiskne i hororovou povídku.

Jinak konkrétně k tomuto tvému textu: jsou tam drobné chyby a překlepy, což je škoda, obzvlášť, když jde o věci takového rázu, které opraví i Word.
Klady už byly zmiňovány, především postava Hanky je živá a dostatečně zajímavá, bohužel je ale jedinou postavou, o které se to dá říci, mužské postavy míváváš plytší. Jinak umíš vymyslet dobrý příběh, zápletku i s dobrou pointou, bohužel k té se mnohdy dostáváš docel toporně – i zde – viz ono policejní obvinění. A to je škoda. Jinak nemám námitek.

Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 20.6.2006 > Václav Mráz> 

Ahoj, děkuju za kritiku i za pochvalu.

Vím, že ty konce mi drhnou, budu se na to víc soustředit a co se postav týče, něco s tim udělam.

K tomu čtení: Já mam doma Kinga, jenže problém je v tom, že mě prostě strašně nebaví. Ne, že by to bylo špatně napsaný, to ne. Jenom prostě děj je strašně zdlouhavej a nudnej("To"). Takže jsem se k tomu nedokopala a to je u mě co říct.

Spíš mě zaujal Poe, ale taky až po nějaký době a docela ráda bych ještě někde sehnala něco od Lovercrafta(je to tak správně?). Tady je taková knihovnička, nic velikýho. Máme jen patnáct tisíc obyvatel, takže tak. Ale zkusim se tim Kingem prokousat a posoudit to oproti tomu Barkerovi a Straubobi, jestli je seženu:-)

Na chybky mrknu a omlouvam se za ně, prostě miminko stále vyplňuje všechen můj čas a píšu poněkud hekticky a ve stresu:-))


<reagovat 
anonymous (Občasný) - 25.6.2006 > Paráda! Četlo se to jedna báseň. Perfektní zápletka a skvělé zpracování. Co jiného dodat?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 26.6.2006 > Vytisknu si domů, abych na to měla klid
Doporučil 
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 26.6.2006 > Díky.
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 27.6.2006 >

Opravdu jsem si po delší době početla (jako obvykle když čtu něco zajímavého, málem jsem přejela stanici, kde jsem měla vystoupit). Svůj styl brousíš jako kosu, to je v pořádku, ale podtrhla jsem si pár věcí, na které by ses měla rozhodně zaměřit a nenechávat je v textu jakoby se nic nedělo. Se svým slepšujícím se slohem si prostě musíš udržovat i další stránky věci. Třeba ty už zmiňované překlepy jsou úplně zbytečné. Pak mi přišlo, že v posledních povídkách se snažíš vysvětlit některé jevy vědecky. V téhle povídce mi to trochu vadí. Ty potvory vypodobněné jako osud v pohodě- je na každém jak si osud představuje, ale zapletení konkrétna v případě deoxyribonukleové kyseliny a spol., to ti dle mého názoru může rozmetat nějaký chemik nebo laboratn z genetiky, tím si přiděláš problémy s vysvětlováním a obhajovaním a přijde mi to jako ztráta času. Nehledě na to, že podobná spojení  jako biopolymerní prekurzory jsem přelouskala a odvedlo mi to pozornost od příběhu. Hanka byla bezvadná, i když dostala větší možnosti jak si podrobit čtenáře. Přistihla jsem se, že mě víc zajímá její osud než chudáka hlavního hrdinu. Ta polemika, cos vedla s Dondiem ohledně vzhledu osudu vs. potvory a jejich systém napadání člověka, je zajímavá, ale nechala bych na každém ať si to přebere a vytvoří ve vlastní fantazii jak chce. Nakonec na mě ten konec působil, že ty potvory byly jen výplodem choré mysli Michaela - tedy mohly mít jakoukouli podobu a jakkoli "nevěděcky " napadat člověka. 

V každém případě příběh je zajímavý, bez hluchých míst (vysvětlování DNA a RNA vypouštím, protože pro příběh nejsou zas tak moc podstatné), které ti byly vyčítány v minulosti. Dobře se to čte a máš schopnost vtáhnout běžnou realitu čtenáře do postavy (líbilo se mi: jak krutě platí člověk za trochu sexu!).


Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 27.6.2006 > Lamarski> Dík, já furt nemůžu najít chvilku si k tomu sednout. Ale nezapoměla jsem a opravím.
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 30.6.2006 > Opravdu ses zlepšila. :-)
:-)
I když já na ty ne úplně dobré konce moc nejsem, ale Tvoje povídky čtu jedním dechem. :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 30.6.2006 > sibyla> Díky, ještě musim zamakat a fest:-( Ale k tomu konci, vždyť to dopadlo celkem dobře. No uznej sama, Hani z toho vyšla dobře. A to jak dopadl on si zapříčinil sám. Měl si to líp promyslet(a já taky:-))
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 2.7.2006 > Rony Rubinek> To máš pravdu, Hani z toho vyšla celkem dobře. :-)))
měj se
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 10.7.2006 > psychickou, to bude zase, keď si toho všimnú detailisti
Doporučil 
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 10.7.2006 >

štylisticky dobré, presnejšie z tých lepších vecí

 

čo ma sklamalo, že si neostala pri sci-fi, že si uletela do reality s psychyckou chorobou

mne by sa to páčilo v rovine čistého sci-fi, s nejakým prekvapivým koncom

tá osoba, ktorá sa tam priplietla a "otehotnela" by mi nechýbala, resp. lepšie by sa mi to čítalo, keby to nebolo pravidelne na preskáčku

ale ako fajn, fakt sa to dobre čítalo

 


Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 10.7.2006 > maxima gali> Ahoj, já uznávam, že ten konec je odfláknutej a taky naprosto souhlasim s Vaškem. Člověk asi není dost objektivní, aby si toho všiml sám. Ale tohle napomáhání si různými dialogy se nedá přehlédnout  a ta rovina sci-fi měla vyznít tak, aby si každý vybral. Ale  přemýlím z toho časem uděla něco delšího. Jen teď nemam dostatek času, pracuju ještě na tom románu co tu mam začátek a povídky píšu už jen zřídka:-)Ale ještě je jich třeba, to je fakt, abych si to pořádně vžila.
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 11.7.2006 > Rony Rubinek> 

teraz som si prečítala aj iné kritiky a práve hanka ich zaujala, čo pre mňa bola odbočka inde :)

tvrdo si ideš za svojim, tak nech ti to vydrží

 

 


<reagovat 
Smetiprach (Občasný) - 31.7.2006 > když tě tu tak vidím... tak jsem si to i přečet! :-)
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 29.10.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Cid (Občasný) - 15.12.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 7.11.2016 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter