Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
život (poco a poco rallentando)
Autor: k3s (Občasný) - publikováno 19.5.2006 (10:44:56)


Poznámky k tomuto příspěvku
Alisha Šlesinger (Občasný) - 19.5.2006 > nema tam byt nahodou pogo a pogo  pro me je to takova ta kresba nad kterou se moc nepremysli..je tam par detailu co se fakt povedly, ale jako celek mi to prijde utahly za vlasy...
Body: 5
<reagovat 
 k3s (Občasný) - 19.5.2006 > Pitoma kaca> premýšľal som až pri konci, preto "poco a poco rallentando" ale nie len preto, nabudúce tam daj menej bodov, keď to nie je za 5 tak nie je a hotovo, ok ?
<reagovat 
 Alisha Šlesinger (Občasný) - 19.5.2006 > kesiak> jenze ja nedavam mine bodu, ja mam jen tri hodnoceni, nic-jakoze o nicem, pet jakoze da se, no a decko jakoze vynikajici.. :)
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 19.5.2006 > Pitoma kaca> Dost zvlastny system hodnotenia/mne osobne sa nepaci! Bohuzial nie si jedina, kto tak hodnoti..
<reagovat 
bye_die (Občasný) - 20.5.2006 > zajímevé
Body: 3
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 21.5.2006 > 4-5
Body: 5
<reagovat 
trew (Občasný) - 19.5.2006 >
Body: 2
<reagovat 
 k3s (Občasný) - 19.5.2006 > trew> hmm nič tu nemáš na toteme.. takže od koho vlastne mám hodnotenie? každopádne díky za úprimnosť
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 19.5.2006 > kesiak> Nenazyval by som to uprimnostou..s jeho hodnotenim, presne takymto stylom som sa stredol uz inde..
MNE mnozstvo bodov nevadi, ale stve ma neodovodnenie..takato reakcia dokaze jedine ze nahnevat..
CO sa tyka Tvojej prace 4 je to svojske, co Ti zcasti zavidim:)) Tie postavicky sa mi pacia, aj ked ta zlomena zivotom-ju by som obratil na druhu stranu, akoze je pokracovanim SYTEJ vitality(baculata postavicka v lavo) tak by sa mi to k zivotu pacilo viac.
Ako skica velmi dobre, len chytit stetec a hodit na platno..
<reagovat 
 k3s (Občasný) - 22.5.2006 > Karhaj(Sinner)> hmm normálne nad tým štetcom uvažujem :). inak díky
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 19.5.2006 > K názvu- nemá být správně "a poco a poco", nebo " poco e poco"? Takhle mi to nedává smysl. Ke kresbě - chápu ji jako  přípravnou kresbu (skicu) k něčemu snad barevnému, k něčemu, co máš v hlavě (zaznamenání nápadu). V tomto počátečním stavu kresba moc obsahově nevypovídá.
<reagovat 
 k3s (Občasný) - 22.5.2006 > Minimalista> "poco a poco" je prebraté z hudobnej terminológie
<reagovat 
 čtenář Sinner - 23.5.2006 > kesiak> Myslim, ze MINIMALISTA tomu rozumie ale uz ma to zacina zaujimat/ma to byt "a poco a poco" alebo "poco a poco" ?
<reagovat 
 k3s (Občasný) - 23.5.2006 > čtenář> má to byť "poco a poco rallentando" presne tak a nijak inak :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter