Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Let ke svobodě
Autor: AlexBobrLetadlo (Občasný) - publikováno 7.11.2001 (20:44:43)
Stáli jednou na červenou muž, žena a jejich pes. Ten pes byl živý, čerstvý a neuvěřitelně poslušný. „Stůj, jezdí auta“, vyšel z muže příkaz. Ten pes stál. Jenže celý jeho duch se v tu chvíli vzepřel. Chtěl být svobodný, chtěl přeběhnout tu cestu. Vrtěl ocasem, mával ušima, celé jeho tělo se bouřilo poprvé neuposlechnout pána. Nevěděl proč ho má poslechnout, ale vždy to tak dělal a pán byl k němu za to laskavý. Ten muž se klidně bavil se svou ženou, tak jako normálně a netušil, že jeho pes prožívá největší dilema svého života. A najednou se rozhodl, alespoň jednou vzlétnout ke svobodě a vyrazil. Vyběhl směrem na druhou stranu té cesty i na červenou. Nebyl to běh, bylo to jako by mu narostla křídla a letěl. Nedolétl. Srazilo ho auto. Nebyl to smutný pohled. Vy očích toho psa byla vidět záplava štěstí ze svobodného letu, i když za vysokou cenu. Dokázal to.


Poznámky k tomuto příspěvku
piccaso (Občasný) - 8.11.2001 > hi-hi
Body: 3
<reagovat 
piccaso (Občasný) - 8.11.2001 > hi-hi
<reagovat 
angilek (Občasný) - 8.11.2001 > Je škoda toho VY(V), nechci,aby to skončilo zaplacením tak vysoké ceny!A Bůh ví, jestli někdo z nás nebude jednoho osudného dne tím pejskem!
Body: 3
<reagovat 
Rezi (Občasný) - 8.11.2001 > Textu bych vytkla. Dvakrát za sebou se objevuje spojení ten pes. Hned za tím se ukazovací zájmeno objevuje ve spojení- v tu chvíli. Rovněž se po sobě objevuje tak, dále to, tu, ten nesčetněkrát. Ukazovacími zájmeny by se mělo více šetřit. Nemluvě o slovesech, kdy se celý prozaický útvar postavil na jednom slovese - být ve všech jeho možných tvarech. Napočítala jsem ho zhruba 7x, což lze považovat při délce textu za velkou stylistickou chybu.
Myšlenka textu není nijak objevná, rovněž její zpracování pokulhává.
<reagovat 
karolinka (Občasný) - 8.11.2001 > Mně se ten nápad líbí, jen by se mohl zpracovat lépe.
Body: 3
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 8.11.2001 > Dík vám všem. Úplně s vámi souhlasím. Nikdy mi próza moc nešla - chtěl jsem to jen po delší době zkusit...
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 8.11.2001 > No myšlenka...dobrá.Zpracovat lépe by se to dalo.Ale ten základní nápad zpracování od kterýho se všechno odvíjí se mi líbí.Mimochodem tady mi zrovna časté užíváni ukazovacích zájmen atd. vůbec nevadí :o)
Body: 5
<reagovat 
čtenář Sóky - 25.1.2002 > Doufám, že si tím pánem nebyl ty? Jestli ano, tak máš na svědomí jeden psí život!!!!!!!!!!!!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter