Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
U Karlova mostu z kolekce Praha
Autor: tsunami (Občasný) - publikováno 21.5.2006 (01:45:34)
V Praze jsem sice už 3 roky, ale pořád se jí nemůžu tak nějak nabažit. Úplně nejraději mám ráno, ještě pře východem slunce vyrazím z letné na procházku a potkávám tak akorát pár osamělých lidí a později pejskaře. Jinak je všude ticho a klid.

Tahle fotka mi připadá trochu zmatečná, ale říkal jsem si, že není zas tak strašná. Nějak vážněji zkouším fotit posledních pár měsíců, ale protože se k tomu dostanu tak jednou za 14 dní, tak to jde pomalu. Nejvíc času na focení mám právě brzo ráno nebo až večer, jenže večer je všude moc lidí.

Kdybych vás obrázkama z Prahy hodně nudil, tak mi to napište. Sice vám to bude prd platný, ale aspoň o tom budu vědět :-)


Poznámky k tomuto příspěvku
bye_die (Občasný) - 21.5.2006 > já v ní jsem 15 let a pořád se jí nedokážu nabažit.:-)je to nádherný město
<reagovat 
LuXa (Občasný) - 21.5.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Život (Občasný) - 21.5.2006 > Já jsem v ní jedenáctý rok a Starého města se asi nenabažím nikdy. :) Na téhle fotce mi ty větve vadí.
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 21.5.2006 > Zajímavá fotografie ranního města. OPravdu zprvu připadá trošku zmatečná - díky větvím vpravo - ale ony jsou vhodně vyváženy jiným větvovím vlevo, navíc snad symbolizují prodírající se světlo tak, jak se náš pohled prodírá větvemi směrem na pozadí. Zajímavě vyznívá rozsvícená lampa, teď se dívám pozorněji, snad už ani není rozsvícená - přesto strhává na sebe hodně pozornoati. Nevím, zda je to dobré či nikoli. Zajímavý kontrast mezi černým popředím a pozadím v oparu. Tak nějak podobně mi vycházel letošní zimní smog. Zde mi to opravdu nepřipomíná ráno. Jak jsem včera dosti zkritizoval autorovu minulou fotografii (Na Valech), tak musím uznat, že včerejší (i přes některé problematická místa) plně evokuje ráno, počátek nového dne. Je cítit enegrii probouzejícího se města. Zde toto necítím, akorát přemýšlím, zda se jedná o opar či o dobře zobrazený smog. Ráno mi to bohužel nepřipomíná. Velká chyba - neostré větve v popředí. Kompozičně - docela dobré.
<reagovat 
 tsunami (Občasný) - 22.5.2006 > Minimalista> Neostré větve v popředí také považuju za chybu, ale neměl jsem s sebou stativ a větší clonu bych neudržel :-(
<reagovat 
 Minimalista (Občasný) - 22.5.2006 > tsunami> Chyba!!!! Chodit ráno po Praze jenom se stativem!!!! Samozřejmě i s fotoaparátem. Jinak můžeš přijít o záběry, které se už nemusejí opakovat.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter