Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Žalm, trochu sebelítostivý
Autor: Šílená svině (Občasný) - publikováno 24.5.2006 (20:50:54)

Je ti nebezpečně

jako když před hospodou

déšť spouští provazy

a den se vpíjí do očí

optikou kapek

a bubnuje do ulic

jakýmsi štěstím automatů

jak zařadit další rychlost.

 

Už nikam neutečeš.

 

Stmívá se.

 

Doma otevřené okno

a venku tóny, rytmus

kaštanové svíce květů.

 

To aby ses nechal skoro pokřtít.

 

Zabouchneš dveře

na rameni lahve

na vrácení.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
revelnant (Občasný) - 24.5.2006 > Ještě bych na tom chvilku dělal, jinak zajimavý.
<reagovat 
macho (Občasný) - 25.5.2006 > Ještě bych brousil. Četl jsem tvé předešlé kusy, umíš zabrat mnohem víc do hloubky :-))

<reagovat 
tahar (Občasný) - 25.5.2006 > No člověče, tvý věci se mi líbí, ale s touhle sis mohl dát opravdu ještě práci. A když už mě kritizuješ za sentimentální klišé, tak je nepoužívej taky (co pak já? :-)) – "déšť spouští provazy/a den se vpíjí do očí... to je jak z čítanky (i když mně to zas tolik nevadí). A verš "To abys..." bych dal do češtiny: To aby ses nechal...
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 25.5.2006 > tahar> S tou chybkou máš recht, už sem to tam hodil. ale co se týče těch klišé, myslím, že ne úplně rozlišuješ. možná to jsou klišé (i když já si tím tak jist nejsem), ale nejsou sentimentální. ;o)
<reagovat 
Lei (Občasný) - 25.5.2006 > ty provazy klišé jsou, o tom žádná...

/vypadlo ti tam T v pokřtít/

jinak se mi to líbí, má to atmosféru, a přitom to není ukecaný;
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 25.5.2006 >

Od tak náročného kritika bych čekal výraznější počin :o)

 

Já bych do sbírky přidal ještě svíce kaštanových květů a bubnování v ulicích. Líbí se mi závěrečná strofa (má nápad) a celková nálada básně, výrazové prostředky vesměs nikoli.


<reagovat 
army of me (Občasný) - 25.5.2006 > "to abys se... " je vážně průser

ale i přes to (však ty to opravíš, že jo? :-))
Body: 5
<reagovat 
army of me (Občasný) - 25.5.2006 > aha... už opraveno - já to tu měl otevřený od rána bez obnovení stránky :-)
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 26.5.2006 > Ale jo.Je to okamžik rozhodování, který občas uvízne v paměti.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 28.5.2006 > Dík všem za poznámky
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 31.5.2006 > to by ses nechal skoro pokřtít*
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
miruna (Občasný) - 3.6.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 3.6.2006 >

provazy se mi fakt libily

a neresila jsem, zda je to klise...

 

uz bych zas taky neco rada napsala/dopsala

 

 

tahle se mi hodne libi

 

asi si ji ulozim


Doporučil 
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 4.6.2006 > lhostej> Jseš milá. Já taky nevím s těma provazama, ale ty svíce kaštanů bych klidně jako klišé přiznal:)
<reagovat 
back (Občasný) - 24.6.2006 > Nosentimentální není v žádném případě. Klišé je věcí pohledu. Já jej tam nevidím. Asi jsi někomu šlápl na kuří oko, či na kuřinec :-))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 4.7.2006 > To aby ses nechal skoro pokřtít. ****
to je dobrý... a líbí se mi celková nálada... něco mi to připomíná :o)
Body: 5
<reagovat 
frency (Občasný) - 26.7.2006 > ...chce to se začíst, pak se dá...a místy velmi...asi nejvíc optika kapek (navíc převrácených) jestli lze někde hovořit o jakémsi klišé, tak jsem ho zacítil u těch svic kaštanů, ale to spíš, až po přečtení komentářů...
Body: 4
<reagovat 
Pablitofracek (Občasný) - 6.8.2006 > nemá to chybu ..líbí ...
Body: 5
<reagovat 
Marek Dusil (Občasný) - 1.9.2006 > Taky mi to najednou přišlo od Vás, takový "jednoduchý", ty provazy atd., ale nenapadlo by mi to asi řešit, kdybych nečet ty komenty, protože ta věc je moc povedená. Takže vlastně to nevadí, jen si uvědomuju, že by člověk asi neměl řešit, KDO to píše, a oprostit se od toho. Zásah dorazil na jedno z určených míst:-)
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 10.9.2006 > souhlasil bych s Leim. nechávám si rezervu.
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
.......... (Občasný) - 10.9.2006 >

bože:)

 

:)) jsi fakt AUTENTICKÝ:))

 

 

:) asi tě už taky dečkomiluju  :) prosím tě! na kolenou tě prosím - piš mi víc  kritik!!!! škoda, že nejsem redaktorka :) fakt bych tě vyzdvihla:)


<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 15.9.2006 > ..........> trochu afektované, ne?
<reagovat 
 Aestas (Občasný) - 21.9.2006 > Opíječ tchýní> Ješkovy voči, ty jsi asi velkej debil, co.?
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 21.9.2006 > Aestas> asi bych se mohl zeptat uplně stejně tebe...co z toho?
<reagovat 
 Aestas (Občasný) - 21.9.2006 > Opíječ tchýní> ...nic. Co by?
<reagovat 
aaaaaaa (Občasný) - 21.9.2006 > Slabší.
Body: 1
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 25.11.2006 > Celá - tak,jak je :o)
Body: 5
<reagovat 
Květoděj Šmatlák (Občasný) - 15.8.2007 > kdyby si to krapánek ořezal - a zbylo z toho tohle:

"JE TI NEBEZPEČNĚ - JAKO VŽDY PŘED HOSPODOU - UŽ NIKAM NEUTEČEŠ!"

hodnotil bych bez zaváhání plným počtem a litoval bych, že nemám dvě "D", která bych ti mohl přidat k dobru ... ale ty odřezky jsou bohužel strašná slátanina + proč jsou konce tvých říkaček skoro všude takový stejný a blbý?
Body: 2
<reagovat 
marsyas (Občasný) - 30.9.2007 >

ty nejsi špatný člověk,

jenom se tak

 

tváříš


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter