Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
imré madáh XII.
Autor: imré madáh (Občasný) - publikováno 26.5.2006 (12:13:37)

 

 

dokážu abstrahovat její šaty

dovednost téměř chorobná

nesmírná muší radost

uvnitř láhve s kostkou cukru

 

zvoní telefon

někdo se snaží dovolat ženě do porodnice

ale spletl si číslo žádosti o přechod hranice

soudce vynesl rozsudek asi metr nad stůl

a odhalil dámské punčochy pod talárem

 

alkoholik vypil

opuštěné holčičce

skákacího panáka

jaká to příznivá situace!

 



Poznámky k tomuto příspěvku
army of me (Občasný) - 26.5.2006 > kam se ten mazal pšouk hrabe na imré rammadáha! :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
trew (Občasný) - 26.5.2006 >
Body: 2
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 26.5.2006 >

ta první je úplně skvělá...

 

druhá a třetí taková průměrná imří no...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 26.5.2006 > jinak teda doporučujeme chovat ryby, to rozhodně...


<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 27.5.2006 > devátej verš a ten poslední mi trochu vadí. Ale jinak se mi to docela líbí. Ale pětku se mi dát nechce. 4-5
Body: 4
<reagovat 
čtenář jáson - 26.5.2006 > dávej trochu pozor,místy si dáváš zbytečně přes hubu,třebas ta první část je slušná.
<reagovat 
 imré madáh (Občasný) - 27.5.2006 > čtenář> to je nějaká univerzální fráze, nebo mi chceš něco sdělit? pakliže ano, tak co? na co mám dávati pozor? kde si dávám přes hubu? v čem je první část slušná?
<reagovat 
miruna (Občasný) - 27.5.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 28.5.2006 > První a třetí strofa hodně.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ma.larysava (Občasný) - 28.5.2006 > Nejdřív se mi líbila ta jakási rozervanost,tenhle typ básní se mi opravdu líbí,ale pak si říkám,co mi to má dát za pocit,o co tam jde,nic z toho necítím...takže pro tu svoji citovou tupost dávám no něco mezi 3 a 4:))
<reagovat 
back (Občasný) - 28.5.2006 > Line se tím jazzová melodie. Alespoň v mém mozku...
Doporučil 
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 26.5.2006 > výborné! 8¨-)))
Doporučil 
<reagovat 
 army of me (Občasný) - 27.5.2006 > born to be child> todle dopozurčení se nepičítá! To by pak byl Imré slavnější než já a to bych se na to ještě podíval svým levým okem!
tak.
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 28.5.2006 > army of me> Surrealistům nikdy nešlo o slávu, ale především o skandál! Takže se neboj, že by imré byl slavnější 8¨-)
Dále - pokud by se skutečně stal slavnějším, pak je nutno si uvědomit, kde se tomu tak stalo - na literárním serveru Totem. Je dobré si položit otázku (na jejíž odpověď je nutná dlouhodobější znalost místních poměrů) - co je to ten Totem? jací jsou tu lidé? Je tu skupina tak zhruba třech-pěti lidí, za kterými se ostatní táhnou..bezmyšlenkovitě (myslím teď literární část totemu), ač to mnozí z nich zjevně nemají zapotřebí - proč to tedy dělají? odpověď - zřejmě to mají zapotřebí 8¨-)))
(tady bych poukázal na benevolenci v mém vyjadřování dosud málo vídanou) 8¨-))
<reagovat 
 army of me (Občasný) - 28.5.2006 > born to be child> nó, příliš nesouhlasím s tou částí, kde píšeš "literární" ...trochu to na mě totiž působí, jako kdybys mluvil o rozhlasové stanici, která vysílá dva dny v týdnu, pouze od 15ti do 18ti hodin a kterou navíc poslouchají jen její zaměstnanci :-)
<reagovat 
macho (Občasný) - 1.6.2006 > Safra, úplně mi tento kousek unikl. Nic pro měkoně :-))
Body: 5
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 3.6.2006 >

 

 

 


Doporučil 
<reagovat 
kossiga (Občasný) - 4.6.2006 >
Body: 4
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 4.6.2006 > dost slabé
Body: 1
<reagovat 
 imré madáh (Občasný) - 4.6.2006 > mperdik> parní stroj pod vodou je taky dosti slabý - a to se ty snažíš dělat - a pak kritizovat
<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 7.6.2006 > imré madáh> proč Ti mám být zrcadlem právě já?
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 4.7.2006 > první sloka je skvost! :o))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter