Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí O depresi z kolekce Máminy moudrosti
Autor: Lian (Občasný) - publikováno 14.11.2001 (00:25:28)
další>
O depresi




„Deprese?
Víš, Fíďo, někdy mě děsí, jak moc jsi po mně.
Chceš vědět, co je to deprese. Seš si jistej?
Dobře. Máš to mít.
Představ si, že stojíš na dně propasti a padá na tebe obrovskej balvan.
Dopadne na tebe a zarazí tě do země takovou silou, že seš naprosto ochromenej a nemůžeš dělat nic. Jen zíráš do tmy. A to nejhorší je, že se na tom dně octneš někdy naprosto nečekaně a bez důvodu.
To je deprese.
Přeju ti, abys to nikdy nepoznal.“


Poznámky k tomuto příspěvku
3022 (Občasný) - 14.11.2001 > Nesouhlasím ,podle mě je deprese něco jinýho...
<reagovat 
Buchtís (Občasný) - 14.11.2001 > Já souhlasím, podle mě je deprese přesně tohle, aspoň ty moje teda určitě...
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 14.11.2001 > Nečekaně ano, ale nikdy bez důvodu. Věřím, že většina depresí má kořeny buď v potlačovaném nevědomí nebo jinak bahnem zanesené duši, zanesené lží a sebeklamy. Navíc to není moc úvaha, spíše citát.
<reagovat 
Buchtís (Občasný) - 15.11.2001 > CENTAUR: Bahnem zanesené duši?? Sebeklamy?? Zkus se někdy porozhlédnout po okolním světě a lidech v něm. Jestli z toho na tebe nepadá deprese, pocit zmaru a beznaděje tak jsi šťastnej člověk... nebo máš na očích nějaký růžový brejle a sám žiješ v nějakých sebeklamech a nechceš vidět svět takovej jakej je.
<reagovat 
centaur (Občasný) - 15.11.2001 > Buchtís: nerozumím, proč mám nasazené růžové brýle, když tvrdím, že většina depresí vychází z vnitřního zmatku, ze sebeklamů a lží toho kterého člověka? Jakej je svět, když to víš, když se nedíváš růžovými brýlemi? Nebo jsou deprese přirozené? Nerozumím, na cos reagoval.
<reagovat 
Buchtís (Občasný) - 15.11.2001 > Já si naopak myslím, že většina depresí pochází z vlivu vnějšího světa. Stačí si uvědomit kolik hajzlů s tebou společně žije na týhle malinký přeplněný planetce, jaký pokkroucený hodnoty vyznávaj, žijou na úkor slušnejch lidí a ty s tim nemůžeš nic udělat, nemůžeš nikam pryč, až do konce života budeš připoutanej k povrchu koule o poloměru asi 6378km. V naprosto bezvýznamný části vesmíru, na naprosto bezvýznamným kusu šutru. Zmar beznaděj malost nicota. Bahno je všude kolem nás. Ne každej ho chce ale vidět. Je snazší si namlouvat že je všechno fajn. Každej den se těma sračkama brodíme, všem nám vadí, ale nikdo je nechce uklidit, ani já ne. Nejradši kdyby samy zmizelo. To bysme ale museli zmizet taky. Jen se koukni kolem sebe kam to Pán TVORSTVA za ty 4 miliony let dopracoval - AIDS, telenovely, keep smiling, Kalašnikov, heil Hitler, budovy s nápisem sprchy, ve kterejch žádný sprchy nebyly, hromadně rozeslat trošku bílýho prášku v obálce, ať je prdel, nervovej plyn do metra, ať si lidi kapku popláčou, jen tak, z nudy, někoho zmlátit do krve, ať si vybijem adrenalin. Že bysme měli trochu omezit vypouštění CO2 a jinejch sraček do atmosféry? Vždyť by to zpomalilo naší ekonomiku! Nasrat! A že kvůli tomu za 50let možná někdo pochcípá? Nezájem, to už tu my stejně nebudem. Ať si s tim poradí sami. A to, že na někoho padne jednou za čas deprese považuju za naprosto přirozený. Copak tys to nikdy nezažil? Podle mě má bahno v duši ten komu to přijde normální. Hmm, myslim že na mě jde zase deprese, ale chyba bude nejspíš v mý bahnem zanesený duši. Asi žiju v sebeklamu...
<reagovat 
Buchtís (Občasný) - 15.11.2001 > Já si naopak myslím, že většina depresí pochází z vlivu vnějšího světa. Stačí si uvědomit kolik hajzlů s tebou společně žije na týhle malinký přeplněný planetce, jaký pokkroucený hodnoty vyznávaj, žijou na úkor slušnejch lidí a ty s tim nemůžeš nic udělat, nemůžeš nikam pryč, až do konce života budeš připoutanej k povrchu koule o poloměru asi 6378km. V naprosto bezvýznamný části vesmíru, na naprosto bezvýznamným kusu šutru. Zmar beznaděj malost nicota. Bahno je všude kolem nás. Ne každej ho chce ale vidět. Je snazší si namlouvat že je všechno fajn. Každej den se těma sračkama brodíme, všem nám vadí, ale nikdo je nechce uklidit, ani já ne. Nejradši kdyby samy zmizelo. To bysme ale museli zmizet taky. Jen se koukni kolem sebe kam to Pán TVORSTVA za ty 4 miliony let dopracoval - AIDS, telenovely, keep smiling, Kalašnikov, heil Hitler, budovy s nápisem sprchy, ve kterejch žádný sprchy nebyly, hromadně rozeslat trošku bílýho prášku v obálce, ať je prdel, nervovej plyn do metra, ať si lidi kapku popláčou, jen tak, z nudy, někoho zmlátit do krve, ať si vybijem adrenalin. Že bysme měli trochu omezit vypouštění CO2 a jinejch sraček do atmosféry? Vždyť by to zpomalilo naší ekonomiku! Nasrat! A že kvůli tomu za 50let možná někdo pochcípá? Nezájem, to už tu my stejně nebudem. Ať si s tim poradí sami. A to, že na někoho padne jednou za čas deprese považuju za naprosto přirozený. Copak tys to nikdy nezažil? Podle mě má bahno v duši ten komu to přijde normální. Hmm, myslim že na mě jde zase deprese, ale chyba bude nejspíš v mý bahnem zanesený duši. Asi žiju v sebeklamu...

<reagovat 
3022 (Občasný) - 17.11.2001 > Většina depresí vychází z nadměrného přemejšlení.
<reagovat 
alggiz (Občasný) - 17.11.2001 > Tak teď nevim, kterou z těch úvah mám hodnotit...;)
Líbí se mi poznámka 3022 (ta dole).
..Bylo by hezké, kdyby Fíďa (..kde si vzala tohle jméno???;)) depresi nikdy nepoznal, ale to by se nejdřív nesměl nikdy narodit, protože žití bolí..
Body: 3
<reagovat 
Lian (Občasný) - 19.11.2001 > Díky za vaše názory.
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 20.11.2001 > Já bych své deprese asi musel rozvinout barvitěji, ale asi to bude osobu od osoby :o) Každopádně taková pořádná DEPRESE, je pěknej hnus, ať už vychází odkud koliv!
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 26.11.2001 > Umíš Lian napsat daleko lepší úvahy, podle mne dost rychlovka...
Body: 1
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 3.12.2001 > Takhle bych neříkala depresi, ale šoku
Body: 1
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 29.1.2002 > díky za to, že mi od těch depresivních balvanů pomáháš :o)
Body: 5
<reagovat 
Vanili (Občasný) - 24.1.2003 > DEPRESE je HNUS ! Nikomu to nepřeju.
Radši mít zlomenou nohu než depku.

Lian to napsala dobře.
Body: 5
<reagovat 
toyenka (Občasný) - 7.4.2003 > Hezky napsané, Lilian, ale velice povrchně a schematicky. Deprese je mnohem víc. Je to to nejhorší zlo, které může člověka potkat. Kdo tím neprošel, nemůže tento stav v celé škále plnosti zaznamenat. Z tvého psaní mám pocit, že ses toho jen dotkla.
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 26.1.2004 > No a tady se krásně objevuje šeď a klišé v jednom..
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 3 5
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter