Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Naděje z kolekce Pošlapané básně
Autor: tera (Občasný) - publikováno 11.11.2001 (00:24:32)
další ve sbírce>
Ještě čekám na anděla
co propůjčí mi křídla svá
aspoň na chvíli

Ještě čekám na portýra
co otevře mi svět
jenž ještě pořád zůstává
mi utajen

Ještě čekám na tebe
jež umíš
ze všech
nejlíp
lhát
...


Poznámky k tomuto příspěvku
immaginacija (Občasný) - 11.11.2001 > já ti tak krásně zalžu... :o)
Body: 5
<reagovat 
 tera (Občasný) - 12.11.2001 > immaginacija> Ty šmejde!!! :))))))))))))))))))) Looco, ty mě vyloženě pronásleduješ!!!:)))))))))
<reagovat 
Jarmila Svobodová (Občasný) - 21.11.2001 > Nádhera.
Body: 5
<reagovat 
 tera (Občasný) - 21.11.2001 > Jarmila Svobodová> Moc děkuji za pochvalu...:)
<reagovat 
čtenář Monika - 25.11.2001 > Moc hezký, Terezko !!!!
Body: 5
<reagovat 
Willy (Občasný) - 28.11.2001 > Proč jsou některé tvoje básně velmi slušnou ukázkou talentu a jiné jsou táááákhle zbytečné...? Tahle je fajn...
Body: 5
<reagovat 
 tera (Občasný) - 28.11.2001 > Willyv> Asi Ti to povim takhle... sem vlastně ještě dítě, básně jsou výlevy mých nálad a nejsem umělec... někdy to cejtim tak, jindy jinak... některý se líběj, některý ne... zbytečné? pro mě zbytečné nejsou víš, protože jsem to tak cejtila. Děkuju za názor...
<reagovat 
 Willy (Občasný) - 28.11.2001 > tera> Promiň! Asi jsem měl vysvětlit slovo zbytečné. V žádném případě NENÍ zbytečné je psát. Stejně tak není zbytečné je číst. Ale někdy mám pocit, že je zbytečné o nich přemýšlet. Prostě jsou, mají svůj účel, někdo je pochopí, někomu pomůžou...Neznamená to, že si myslím "jsou zbytečné"! Velice rád si přečtu tvé nové básně, něco v sobě určitě máš. Jenom jsem to zatím nenašel. Ale chyba může být samozřejmě i ve mně. p.s.- vlastně mě neber moc vážně. Já se jenom snažím být hodně přísný, protože ve skutečnosti jsem hrozně měkej. Měj se!
<reagovat 
 tera (Občasný) - 28.11.2001 > Willy> Nee, já jsem ti naopak velice vděčná za tvou kritiku, jen to slovíčko zbytečné... ňák mi to nesedlo... jestli je něco zbytečný, pak celej svět, život, duše, nebo nic. Aspoň to tak cejtim. Jsem vděčná za přísnost a hlavně za hodnocení, páč většinou lidi napíšou jen "dobrý" nebo |"blbý" a to je docelana nic... Vážně dík. Nebrat vážně?? ˇNebrat vážně se musí všechno, jinak by tenhle svět brzo nebyl, spíš si to musim vzít k srdci a do hlavy - a to jsem udělala:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3) 4 5 6 7 8 9 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 43
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter