Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zkus jen tak...
Autor: abstract (Občasný) - publikováno 11.11.2001 (00:17:48)
Ležím na posteli,schoulená.Přemýšlím a poslouchám ticho a prázdnotu.Prázdnotu uvnitř a ticho vně sebe.Je zvláštní, jak se navzájem doplňují.Každý alespoň někdy pocítil samotu a uslyšel ticho.Stačí jen na chvíli zastavit ten kolotoč dní,nevšedních zážitků,které plynou a plynou...a najednou je člověkovi 20,30,...60let.Připadá si starší a slabší.To není čas,co nás pohupuje stále blíž a blíž k "onomu světu na druhé straně", ale jsme to my.Neustálým spěchem,mrzutostí a všemi těmi špatnými věcmi...
Zkusili jste se během deště zastavit uprostřed silnice,náměstí a nechat po sobě stékat kapky studeného jarního deštíku?Že je to bláznivé?!Zkuste to,budete si připadat...nějak jinak,plní energie-odhoďte alespoň na chvíli tu vážnou masku a nasaďte spokojený úsměv!Zkuste jen tak mezi chůzí 2x,3x poskočit,na chvíli zapomenout na čas...Tak jako já teď za pomínám na to,že jsem slyšela ticho a cítila prázdnotu.Zavírám oči a vybavím si tě přímo vedle sebe.Stojíme na náměstí,prší a my po sobě necháváme stékat kapičky času...


Poznámky k tomuto příspěvku
3022 (Občasný) - 11.11.2001 > Nevím co k tomu říct. Co asi chtěl autor slyšet? Hmm... no je to tak. Člověk se většinou honí za pitomostma ,ale kdyby se na chvíly zastavil ,zjistí že je jen součástí světa ,bez něj se to nepos... a není to jen o jeho arogantním já.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter