Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Roman Dragoun - Stín mý krve
Autor: zzzapik (Občasný) - publikováno 11.11.2001 (01:50:56), v časopise 14.11.2001
 
Jeho hudební začátky spadají do počátků osmdesátých let. Ovlivněn hudbou tehdejších art-rockových legend začínal v sedmnácti letech po zábávách v okolí Brna. Tehdy založil skupinu Regenerace, později začal hrát s dnes již legendárním Progres 2. S kytaristou Milošem Morávkem dal dohromady Futurum a natočili skvělé alba Ostrov Země a Jedinečná šance. Objevil se také po boku Báry Basikové a Michala Pavlíčka ve Stromboli.

V roce 1995 natočil tohle svoje první sólové album. První co především zaujme při poslechu této desky jsou skvělé texty, které pro Romana složil jeho otec, akademický malíř František Roman Dragoun a Milan Princ. Některé si také napsal sám. Slova dokonale vyzdvihují procítěnost písní, z kterých je především cítít inspirace z počátků jeho tvorby s Futurum a Progres 2. Deska je laděna ve směru pohodové poslechové hudby, plné příjemných tonů syntezatorů a klavíru z ruk Romana a především jeho zpěvu, doplněné kytarou Michala Pavlíčka, zpěvem Zuzany Michnové a někde i saxofonem, který příjemné melodie hezky dobarvuje. Na desce se střídají rychlé i pomalejší písně. Vrcholem považuji skladbu " Kronikář ", v které se střídají příjemné klavírové pasáže s rychlejší až monumentální kytarou. Byl k ní také natočen videoklip. Procítěný duet s Zuzanou Michnovou je skladbou " Ostnatej Drát " V závěru desky, který se mi zdá velmi povedený, najdete dvě pomalejší skladby, chvilkama i zvláštní " Ptáci vesmíru " a " Možná se někam vrátím ".

Pro ty jimž něco říká Futurum, Progres či Stromboli nutnost. Pro ostatní aspoň doporučení si poslechnout tuhle skvělou věc.


Poznámky k tomuto příspěvku
Dusan (Občasný,Správce) - 20.11.2001 >
Body: 5
<reagovat 
morpheus (Občasný) - 18.2.2002 > Romana takky můžu.Kdyby se Vám chtělo tak 20.4.2002 vystupuje sám Na druhém břehu v Táboře od 19.00.Vlezný (pouze) 70Kč.Budu tam. :)
Body: 5
<reagovat 
čtenář Marty - 18.3.2002 > Nemohu než souhlasit. Pro fandy dodávám, že 4.5.2002 hraje Roman Dragoun v Praze 5 od 19,00 v klubu Na Klamovce (za 99,-). Pro skutečné nadšence uvádím, že má již své internet. stránky, jejichž adresu ypaměti neynám (nejsem u sebe), ale na požádání jí rád zašlu.
<reagovat 
 čtenář Gábina - 23.3.2002 > čtenář> Zdravím a zároveň prosím o zaslání na moji e-mailovou adresu.:GKocova@seznam.cz,intetrnet.str.-adresu na Romana Dragouna. Moc,moc,moc děkuju. Pa G
<reagovat 
čtenář Tomáš Kubíček - 25.3.2002 > zdravím a pro všechny zájemce posílám kontakt na stránky Romana Dragouna, kde jsou i termíny koncertů: http://sweb.cz/R.Dragoun
Body: 5
<reagovat 
čtenář T.O.M. - 29.10.2002 > Nikdy předtím jsem podobnou hudbu neposlouchal,ale tahle deska je vážně super.Sháním další...
Body: 3
<reagovat 
čtenář vocalist - 7.12.2002 > R. DRAGOUN JE SKVELEJ A SYNATOR D: DRAGOUN JE TAKZEZ DOBREJ A OTEC F.R. DRAGOUN JE LEGENDA LEGEND KRESLENEHO SLOVA A DESKA JE SUPER
Body: 5
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 11.11.2001 > Jo tak to mě vzalo, že si to chci poslechnout, jdu po tom!
Body: 5
<reagovat 
 čtenář Milan Princ - 12.7.2005 > anonym1> Vzpomínali jsme s Romanem, ale nějak jsme nepřišli na to, který text složil Roman? Můžete nám pomoci?
S pozdravem
Milan Princ a Roman Dragoun
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter