Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jen Ty...
Autor: L.B (Občasný) - publikováno 11.11.2001 (09:16:44)
Tančím v Tvém obětí, jsi mi vším …
Vodou, kterou nechávám padat na své tělo, kapky jsou Tvé dotyky, hladí mne.
Polykám je, chtěla bych Tě pohltit jako nás pohltil cit, nekonečný, bolestný a něžný.
Hřeješ mne, sprchuji se celé hodiny v Tvých dotecích – tančím v dešti, alespoň tak jsem s Tebou.
Tvé teplé ruce ze mne smývají vše nečisté a neklidné, naplňují mě něhou a touhou.
Vzrůstá ve mně netrpělivost, voda mi dodává naději v dlouhý déšť, ve sprchu Tvých citů, polibků a lásky…


Poznámky k tomuto příspěvku
farářskej (Občasný) - 11.11.2001 > Píše se to OBJETÍ, kristaboha! Pokud hodláš napsat vyznání lásky, nedělej tam hrubky.
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 11.11.2001 > Tož to razí...:))))
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 11.11.2001 > ...třeba to obětí má nějaký skrytý význam:))))))))))))
<reagovat 
piccaso (Občasný) - 11.11.2001 > sladké, ale myslím, že nakoci sa to začína zas odznova a trochu gýčovito PS: Nepopleť si lásku s niečim iným... Láska nie je, keď si hľadíme do očí, ale keď sa dívame jedným smerom, povedal Exbéri...Pripájam sa
Body: 5
<reagovat 
majkytka (Občasný) - 11.11.2001 > Mřijde mi to moc mechanický a takový...no...moc technický nebo co. Nelíbí, ale i líbí. Já nevim. Takový...hmm...s hrným štěstím a depresí! Ta sprcha se tam vyloženě nehodí! Nic ve zlym :)
<reagovat 
majkytka (Občasný) - 11.11.2001 > Teda PŘIJDE - já jsem blbá!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter