Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
maturita
Autor: Balcarka (Občasný) - publikováno 2.6.2006 (02:00:10)

 
 
 
 

Takže, chtěla jsem vám ukázat jeden z důvodů, proč sem poslední dobou nemohla malovat ani psát.

Dělala sem praktickou maturitní práci, původně bylo v plánu  hodit sem obhajoby, ale je tam příliš

 moc zbytečných oficiálních keců.

Od konce března sem dělala na úkolu vizuálního stylu firmy: logo, vizitka, dopisní papír, etiketa,

odnosná taška.

Omlouvám se za hrozné fotky, ale bylo to na rychlo, nějak jsem se tady příliš s prezentací netrápila,

snad vám to nebude zas tak vadit.


 

 

 

 

 

 

barevná verze loga (tmavě zelená) vinařské firmy Jaroslav Hajda

 

 

 

 

 

 

vizitky, hlavní motiv je logo

 

 

 

 

 

dopisní papír (ve stejné barvě jako vizitka)

 

 

 

 

 

 

etiketa na červené víno

 

 

 

 

 

 

etiketa na bílé víno

 

 

 

 

 

 

a tady sou spolu :)

 

 

 

 

 

 

odnosná taška v úsporném režimu

 

 

 

 

 

 

odnosná taška na půli cesty

 

 

 

 

 

 

ta dá! taška v akci (doufám, že princip jde pochopit)

 

 

 

 

 


Děkuji za pozornost.

Kdyby ste se chtěli na něco zeptat, tak se ptejte :)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Janahe (Občasný) - 2.6.2006 > Jsou ty flašky ještě stále plné?
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 2.6.2006 > Janahe> stále jsou plné a vystavené v Hodoníně :)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.6.2006 > Balcarka> 

A tu tašku sis vymyslela úplně, nebo je to nějaká modifikace? Každý měl jiný úkol? Nebo všichni dělali taky nějaké podobné tašky?

Proč na tašce není logo?

Mně by se líbila z křídového papíru a posetá těmi tvými černými H.
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 2.6.2006 > Janahe> 

taška je kompletúplněsakumpingl můj nápad. Já začínala jenom se jménem majitele a tvarem flašky, všechno sou to věci z mojí hlavy samozřejmě.

Každý měl jiný úkol- plakáty(protirasistické, filmové), booklet na cd, přebaly knih, kalendář atd.

Není tam, protože ho tam není potřeba a ušetří to při výrobě prachy


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.6.2006 > Janahe> Ale to by se zase nehodil provázek. Tak to nech takhle, snad to bude k pití.
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 2.6.2006 > Janahe> obávám se, že konkrétně tyhle flašky se pít nebudou, pokud teda tu galérku nenavštívíš ty
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.6.2006 > Balcarka> 

Jakto že není potřeba, takhle si někdo bude v téhle tašce klidně nosit úplně cizí víno.

 

A to víno sis musela zakoupit z vlastních zdrojů nebo jsi ho nafasovala ve škole?


<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 2.6.2006 > Janahe> 

ať si klidně nosí o to je ta taška lepšejší ne? On jako není problém to tam sítotiskem přidat, ale vážně myslím, že to není potřeba.

Víno sem dostala on majitele (známe se). Ty úkoly nám nevybírala škola. Prostě sme si měli vymyslet co budem dělat a makali sme, podklady a různé věci byl náš problém naše starost. škola jenom korigovala práci


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.6.2006 > Balcarka> A ten majitel, to je ten Hajda? Využije toho, cos vytvořila? Pakliže ano, dostaneš za to něco?
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 2.6.2006 > Janahe> 

chtěl by, ale jsou menší problémy se školou a vlastnictvím. To se teď momentálně řeší.

Ještě nějaké otázky? :)


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.6.2006 > Balcarka> Zatím ne, jsi propuštěna, jdu spát. Dobrou noc.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.6.2006 > Balcarka> Škoda, že se v té tašce nedají nosit i brambory.
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 2.6.2006 > Janahe> dobrou :)
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 2.6.2006 > Janahe> s trochou šikovnosti by se daly, kdy tam bylo víc provázků na boku, což by nebyl problém :)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.6.2006 > Balcarka> 

Dobrým zákazníkům by se mohlo jako bonus dávat klubko navíc, aby si mohli tašku doplést.


<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 2.6.2006 > Janahe> 
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 2.6.2006 > líbí se mi logo..
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 2.6.2006 > ta taška je vtipná věc.
Body: 5
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 2.6.2006 > Jsi nápaditá holka :-)
Body: 5
<reagovat 
dearsun (Občasný) - 2.6.2006 > ta etiketa se mi zda zbytecne rvava,na to ze jde o vino..
<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 2.6.2006 > týjo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
xmark (Občasný) - 2.6.2006 > Logo je pěkné, faška (to je ale překlep - taška na flašku) chytře vymyšlená, a poslední fotka se stínohrou geniální.
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 2.6.2006 > xmark> že jo? taky se mi to líbí :)
<reagovat 
Verushkaa (Občasný) - 2.6.2006 > Jen me ted napadlo ty si primo v Hodonine na skole?:)
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 2.6.2006 > Verushkaa> už ne :)
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 2.6.2006 > konečně taky někdo z Hodonína .)
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 2.6.2006 > Rawen> nejsem z Hodonína :) jen sem tam byla na škole
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 2.6.2006 > a nejsi náhodou ze Starého Poddvorova?
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 2.6.2006 > Rawen> ne-e, čtenář Robert se o mém rodném městečku zmiňuje, jestli máš silný žaludek se těma kydama prohrabat, tak najdeš :)
<reagovat 
čtenář Robert - 2.6.2006 > kydy jsou možná tvá obhajoba toto je realná kritika "grafičko" ..ale té se tady najde fakt poskrovnu pěkně si tu kydáte medík kolem huby připomíná mi to ao co holka? ..jen tak mimochodem by mne zajímálo kolik těch věcí tady je opravdu od tebe :/
<reagovat 
galoo (Občasný) - 2.6.2006 > logo libi moc ! etiketa uz ani ne- neni z ni zjevne ze jde o vino ( mohla by bejt i s logem na cemkoliv ) a nejak ani nevyvolava duveryhodny pocit ze to vino je na urovni ( ale ja bych ho klidne vychlastal  ). ta taska je super, dej si ji patentovat, dobre napady se kradou jak .... fakt by se v ni dalo nosit veci a veci - i kondomy, cigarety, objektiv  no proste takova taska na preziti od balcarky to by byl kseft stoleti .
<reagovat 
hermit (Občasný) - 2.6.2006 >

nevím ta krabička se mi moc nelíbí, ale logo a viněty jsou moc pěkný. tak držím malce palce, esli eště nevíš maturitní výsledky ;-)

 

 

 


Body: 5
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 2.6.2006 > hermit> 

vím :)

mám :)

díky


<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 2.6.2006 >

jsi fakt šikovná

na kecaly srááát...

(ale to ty víš)


Doporučil 
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 2.6.2006 > lhostej> díky :)
<reagovat 
protěž (Občasný) - 2.6.2006 > Logo mi přijde výborné.. i když jsem původně z toho neměla pocit, že půjde o vinaře.. ale spíš maloobchodníka s koloniálním zbožím nebo tak něco.. viněty mi moc nesednou.. jednak hodně pestré, jednak se k tomu všemu moc nehodí mi přijde.. patent tašky úžasný :o)) .. akorát trošku odfláknutý :o/ jsem nepochopila, jestli jde o prototyp nebo konečnou verzi.. pokud konečnou, tak je to takové, jak kdyby to dělaly děti a taky mi v této podobě k tomu předchozímu nesedne.. Ale nápad mi přijde tak úžasný, že by to fakt asi chtělo patent ;o)
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 2.6.2006 > protěž> díky za kritiku, původně jsem chtěla použít k rozlišení druhu vína jenom barevný puntík, možná by to bylo lepší, možná. Ta taška by měla vypadat, tak jak vypadá, zhruba :)
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 2.6.2006 > Balcarka> 

Jo.. a ještě se zeptám :o) (když smím)

Jednak co je to za školu?

A jednak jak jsi s tím pořídila?


<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 2.6.2006 > protěž> propagační grafika a v pohodě, mám to :)
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 2.6.2006 > Balcarka> 

Tak to gratuluju ;o)

Jako střední průmyslová umělecká nebo tak něco? To slyším prvně.. propagační grafika..


<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 2.6.2006 > protěž> jj, díky :)
<reagovat 
protěž (Občasný) - 2.6.2006 > Ta zapšklost mě tu až vyděsila :o))
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 2.6.2006 > protěž> ta zapšklost je tu v jednom z vás.já tu sem kvuli tomu co toto děvče udělalo ..až se ti někdo kdo tě nesnáší,a ty jeho,nasere na silu do soukromí taky tě tonamíchne.jo a ten patent je tak originální že stačí prolýzt weby a najdeš ho nic xtra ;) ..jestli ne tak jí ty mega miliony přeju ..
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 2.6.2006 > caesarborgia> 

No já nevím.. a je mi to fuk. Ale ať už oprávněná nebo neoprávněná zapšklost.. stejně z toho bude leda tak rak ;o) A zdejší medové ovzduší tu nepříjemně zkysne.. což jednoho vyděsí.. ale co už.. bylo a bude.. nejvíc to vždycky stejně otráví původce..


<reagovat 
čtenář Já - 2.6.2006 > Přesně takovou tašku,ale se dřevěnými základnami a provázky mám doma.Logo JH je hezké :).
<reagovat 
čtenář Já - 2.6.2006 > Přesně takovou tašku s dřevěnýma základnama a provázky mám doma.Logo JH se mi líbí :).Celkově etiketa vypadá moc"levně".
<reagovat 
JJJARO (Občasný) - 2.6.2006 > Přesně takovou tašku s dřevěnými základnami a provázky mám doma.Logo JH perfektní :).Viněta působí"levně"...
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 2.6.2006 > šikovná holka
Body: 5
<reagovat 
JJJARO (Občasný) - 2.6.2006 > Páni-ono je to tady!A já pořád píšu...sorry :-)))
Odškodné: 5
Body: 5
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 2.6.2006 > JJJARO> 

dobrý :)

o té tašce nic nevím, je mi jasné, že člověk nikdy nevymyslí nic nového, ale neookopírovala sem to, by mi to čest nedovolila

díky:)


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter