Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Než příjde o věneček
Autor: Bellis (Občasný) - publikováno 5.6.2006 (11:04:22)


Poznámky k tomuto příspěvku
protěž (Občasný) - 5.6.2006 > Krásný věneček... fotka fajn.
<reagovat 
 Bellis (Občasný) - 5.6.2006 > protěž> Děkuji :)
<reagovat 
bye_die (Občasný) - 5.6.2006 > To je kráásný.Fakt moc.Asi to miluju:-)
Body: 5
<reagovat 
Vitovan (Občasný) - 5.6.2006 > Fotka pěkná, ale otvíral jsem ji v očekávání jiného!
Body: 5
<reagovat 
 Bellis (Občasný) - 6.6.2006 > Vitovan> To je mi líto
<reagovat 
Alík Úchylný (Občasný) - 6.6.2006 > Jo, tohle se mi líbí (až se mi z toho zbláznil počítač a bliká na mě), jednoduchý, dobře provedený, uklidňující, jen ten černý rámec okolo mi moc nesedí.
Body: 4
<reagovat 
verusqa (Občasný) - 11.6.2006 >
Body: 5
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 20.7.2006 > Moc krásné, velice poetické. :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
wommann (Občasný) - 27.4.2007 > kopretiny jsou mou srdeční záležitostí.
Body: 5
<reagovat 
 Bellis (Občasný) - 2.5.2007 > wommann> Ale tohle jsou sedmikrásky - taky srdeční záležitost :))
<reagovat 
Bóďa (Občasný) - 23.8.2014 > Dobrý den,
jmenuji se Bohdana Křížová a kandiduji spolu s dalšími odvážnými ženami a správnými muži do podzimních komunálních voleb ve Varnsdorfu za Českou Suverenitu. Radi bychom použili vaši fotografii na letáček volebního programu, protože chceme mít symbol sedmikrásek. Sedm krás pro město Varnsdorf, Varnsdorf je složen ze sedmi vesnic a také proto, že je nás většina žen. Prosím tedy o váš souhlas k použití a drobné úpravě vaší fotografie věnečku sedmikrásek.
Přeji pěkný den,
Bohdana
<reagovat 
 Bellis (Občasný) - 27.9.2014 > Bóďa> Dobrý den, nevím zda Váše poznámka je stále aktuální.
V případě, že je, tak mne ještě kontaktujte.

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter