Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Umění žít
Autor: Jahudkka (Občasný) - publikováno 5.6.2006 (13:11:58)

Starej bar, rokáč.

Kouř, špína z bot...

Pocit znechucení

dávno přešel.

Pajzl stal se domovem,

na útěku z reality.

 

Prcháme....

Tak jako Ona

v úkrytu dámských záchodků.

Na zdi značně poblité,

vyryto jest motto -

Zapomenuté romantiky.

Přijde k smíchu

děvčeti znající poměry

Svého domova...

 

Pohladí ruku,

zjizvenou

léky na bolest.

Očima plnýma touhy po životě,

čte v minulosti....

Budoucnost znamená

SMRT.

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
egil (Občasný,Redaktor) - 5.6.2006 >
Body: 3
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 5.6.2006 > na podruhé docelá silná...
Body: 5
<reagovat 
Lei (Občasný) - 5.6.2006 > 2-3; místy dost schematická; závěr klišé; ale zkoušej dál
Body: 3
<reagovat 
Seregil (Občasný) - 6.6.2006 > Závěr spadl do klišé... ale jako celek mi přijde dobrá... někdy to chce klišé zmírnit... jenže... co je vlastně klišé? Každému přijde něco jiného....
Body: 4
<reagovat 
 Jahudkka (Občasný) - 6.6.2006 > Seregil> Klišé je pro mne kdyby ji odnesla- "temná křídla z hlubin zla" jak se někdy "velmi" umělecky píše..takhle prostě ta holka zemřela což je fakt a ne klišé. Ale jinak moc děkuji za kritiky :-).
<reagovat 
army of me (Občasný) - 6.6.2006 > no mně se to prostě nelíbí, vnímám tam nevhodnou volbu slov ("značně poblitá zeď" vyvolá spíš úsměv než cokoliv jinýho, "vyryto JEST motto" je pro mě naprosto nepochopitelně použitý archaismus), špatný tvarování slov ("děvčeti znající poměry"), navíc sis zvolila příliš silné téma, s tím se musí opatrně - ty ses jej bohužel navíc snažila vyjádřit co nejsugestivněji, což je trochu průšvih...
Body: 2
<reagovat 
 Jahudkka (Občasný) - 7.6.2006 > army of me> Ahoj můj oblíbený kritiku, už se nechci s tebou dohadovat ve zlém. Beru tvůj názor..jen, že nevím proč s tímto tématem opatrně, je to tak vychází to zevnitř a vždy vím o čem píši a nevím proč byc to upravovala do jemných řečiček.A nezlob se že taky reaguji, není to myšleno tak, že nesnesu Tvou kritiku,ale nebojím se ti jako možná jiní říct, že si třeba myslím, že si hraješ na velkého intelektuála, který umí a ví vše nejlépe.Kvůli tobě sem dám opět ty "sračky" jak jsi psal, možná píšu prostince a jak to vychazí ze srdce, ale třeba i někdo jiný má raději upřímnost a ne sebrané ověnčené výrazy. Už se těším jak mi napíšeš - hrůza, děs, do průvanu se radši pověs. :O)
<reagovat 
 army of me (Občasný) - 8.6.2006 > Jahudkka> Když jsem psal, že se s tím musí opatrně, nemyslel jsem, že to nutně musíš upravovat do jemných řečiček, jak píšeš. Chcxe to prostě soudnost, toť vše. Ale své jsem k tomu napsal už výš - nechceš-li pochopit, nepochopíš...

Kdybys můj názor opravdu brala, nebudeš mít potřebu okomentovat jej tolika jízlivostmi. A pokud si myslíš, že si hraju na velkého intelektuála, který umí a ví vše nejlépe, je to jen tvůj problém a tvoje osobní volba. Stejně jako to, jestli se hodláš věšet do průvanu či nikoliv.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter