Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
tulákovi pátá (a vlastně teprve první)
Autor: .......... (Občasný) - publikováno 8.6.2006 (08:10:54)

Bílá růže blázna, co zapomněl

minulost,   mě vynesla vlnou

zpět do mého světa.

Zatímco tančíš,  opouštím

rozcestí.  Fascinována pohybem

koní hluboko na nebi.



Poznámky k tomuto příspěvku
Lin Sien Ti (Občasný) - 8.6.2006 >

téda.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
skold (Občasný) - 8.6.2006 >

pointu snad i rozpoznám...ale je slabá a nic tady není, co by mě dostalo...sakra já jsem přísnej poslední dobou..omlouvám se


Body: 2
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 8.6.2006 > skold5> Skolde5, jestli je tohle tvůj názor, tak mi nezbývat než kroutit hlavou. "Co by mě dostalo?"- přesně tenhle pohled mi přijde fakt děsivý puberťáctví (v rámci poezie). Efektní metafory chceš?, nebo máš prostě radost, že dáváš dvoječku a nechápeš? Anebo je tu jaksi samo, když něco hodnotím já 5+D? Docela by mně důvody některých reakcí zajímaly.
<reagovat 
 skold (Občasný) - 8.6.2006 > Lin Sien Ti> sorry..ale proč tady taháš sakra puberťáctví...prostě mě tenhle text nezasáhl tak, jak bych si to představoval a ani zvukomalbou, prostě ničím mě nezaujal.Nebo se mám řídit dle tvého cítění a tvýho bodování ? To je přece blbost...každej má svůj pohled na poezii...ne ?
<reagovat 
 skold (Občasný) - 8.6.2006 > Lin Sien Ti> a co se týče efektních metafor..nemám rád jak efektní metafory, repsktive abstraktní tak i nemám rád jednoduchou poezii,a el mám rád abstraktní metafory a jednoduchou poezii když mi něco řeknou....chápeš ? ne.....prostě každej musí valit jen všeobecný komentáře, který stejně k ničemu nejsou..na co je bodová škála, hmm ? na co jsou různé úhly pohledů, hmm ? ...snad to pochopíš anebo to nepochopíš a budeš mi říkat, že to je typický pubertální projev.Mimochodem je mi už skoro 20 let...takže zda-li jsem puberták, tak ty už jsi v hrobě....
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 8.6.2006 > skold5> 

Přišlo mi puberťácký takhle reagovat. Díky, žes to dovysvětlil. Řiď se jak myslíš, ta původní rekace od tebe mi přišla tak. Stejně jako ty, používám svůj úhel pohledu a reaguju na "poezii".

Jinak ano... každý má svůj úhel pohledu.


<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 8.6.2006 > skold5> Myslím, že se čertíš trošku zbytečně. Mimochodem je mi už skoro 37, heč. takže spíš už v tom hrobě.
<reagovat 
 skold (Občasný) - 8.6.2006 > Lin Sien Ti> to su rád, že se to vysvětlilo  na zdraví charašov
<reagovat 
Lin Sien Ti (Občasný) - 8.6.2006 > Omlouvám se, autorko, za tyhle mé řeči pod tvým dílkem.
<reagovat 
macho (Občasný) - 8.6.2006 >
Body: 3
<reagovat 
frency (Občasný) - 8.6.2006 > ...a vše (zatím) uzavřela klidná machova lulka...
<reagovat 
.......... (Občasný) - 8.6.2006 > čtenář tečkovaná - nějak odhlášená v mezidobí
<reagovat 
Čtenář - 8.6.2006 > nene:) milý pane:) uzavřu to já - děkuji za debaty a omluvy - vše přijímám - až na kubajzův půlitr, protože pivo je hnusný:)

<reagovat 
.......... (Občasný) - 9.6.2006 > :) kubajz vycouval:)
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 9.6.2006 > připadá m ito kýčovité
Body: 3
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 9.6.2006 > připadá m ito kýčovité
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter