Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Původní Mračna
Autor: Bo.Nie (Občasný) - publikováno 11.6.2006 (01:25:46)


Poznámky k tomuto příspěvku
Janahe (Občasný) - 11.6.2006 > Dole bych řezala, aby tam byly jen ty paneláky a ne ta ohavná nízná budova vpravo. A nelíbí se mi barva oblohy, víc by se mi to líbilo v černobílé.
<reagovat 
 Bo.Nie (Občasný) - 11.6.2006 > Janahe> a proto ta upravená fotka co tu bala dřív vypadá, tak jak vypadá, někdo se mě na to ptal...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.6.2006 > Bo.Nie> Aha, už ji vidím. Ale tam jsi to zase přehnal s tím filtrem. Chtělo by to něco mezi
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 11.6.2006 > Že by bohnice?
<reagovat 
 Bo.Nie (Občasný) - 11.6.2006 > Opíječ tchýní> ne ne:-)Jihozápadní město...
<reagovat 
 skold (Občasný) - 11.6.2006 > Bo.Nie> muhehe hodte tuhle fotku a máte 5+D
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 11.6.2006 >

Co takhle?

 


<reagovat 
 Estel (Občasný) - 11.6.2006 > Janahe> nedělej to ....posílej ty úpravy dotyčnému autorovy na mejl...takhle už nemá šanci dostat dobré ohodnocení...je sice hezké že to umíš líp.....ale.....
<reagovat 
 Bo.Nie (Občasný) - 11.6.2006 > Janahe> dozelena...to je dobré...já to udělala v klasické šedi...a to nebylo tak dobrý...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.6.2006 > Estel> 

Dobrá, u tebe to dělat nebudu. Ale myslím si, že většina autorů sem dává fotky proto, aby se něco dověděla, jinak bychom mohli skutečně jen bodovat, jako to dělá  trew, a ještě tak, aby hodnotící neviděl předem, jak hodnotili ostatní, protože i tím by byl ovlivněn. Natož když někdo řekne bez obalu, že tam jsou nějaké chyby. Když se máš vyjádřit k fotce a lze to, co máš na mysli, ukázat, tak si myslím, že je to lepší než dlouhý odstavec. A mě teda zajímají i příspěvky druhých, i to,  co si o nich myslí ostatní. Galerie přece není soutěž, nemusíš se snažit, aby si diváci nevšimli nedostatků a dali co nejvíc bodů, ostatně podívej se, jak lidi bodují čím dál méně. Za chvíli tu budou jen fotky předváděné za všeobecného mlčení. Ale mně bodování  moc nestačí, pro mě není informací jeden bod, jak to dělá trew, pro mě je informací: nezajímavé/nechápu/mizerná kvalita/mizerný námět/jsou tam ty a ty chyby. A nejhorší je mlčení.

Když vidím fotku, ze které by se podle mého dalo něco udělat, tak mi to nedá. Ale nikdo netvrdí, že mám patent na pravdu. A když se někdo náhodou obtěžuje s nějakou mou fotkou, jsem jen ráda. 


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.6.2006 > Bo.Nie> 

On je to spíš nádech žluté, já téměř vždy šedou takhle tónuju, většinou se mi obyčejná  šeď moc nelíbí, přijde mi moc studená. 


<reagovat 
 Estel (Občasný) - 11.6.2006 > Janahe> s tím zcela souhlasím...ale (nic proti tobě) vždycky když vidím že někdo někumu jeho fotku upraví a mrskne mu jí do komentáře...hrozně ho tím srazí a ještě si tím udělá sám sobě reklamu ....
<reagovat 
 Bo.Nie (Občasný) - 11.6.2006 > Janahe> hlavně někdy je taková vybledlá...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.6.2006 > Estel> 

No jestli si myslíš, že si za reklamu na Totemu něco koupím ...

Asi se nedomluvíme, každá zřejmě používáme Totem na něco jiného. Co kdyby ses se mnou pohádala, že jsem tu fotku upravila blbě, že lepší by to bylo jinak? Ne, ty chceš, abych neříkala nahlas, co vidím jako chybu.

Já přece neukazuju žádnou svoji fotku, to je stále fotka původního autora, když se mu můj návrh zalíbí, může toho využít u svých dalších fotek. Myslíš, že lepší je mlčky přejít? A co z toho ten autor asi tak má? Jsou fotky, se kterými se nedá udělat nic, tohle je přece pozitivní věc, že ta fotka může být lepší, když si člověk trochu pohraje s tou technickou stránkou, já se tím snažím říci, že  ta fotka je lepší, než si sám autor myslí. Ale tebe asi nepřesvědčím, když ti jde o ty body.


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.6.2006 > Bo.Nie> Vždyť zkontrastňovat se dá taky. Ale před eventuálním tónováním, jinak to nadělá fleky. Dobrou noc, za chvíli svítá, mažu do pelechu
<reagovat 
 Estel (Občasný) - 11.6.2006 > Janahe> co to meleš ježíšku? čteš co ti tu píšu?  říkám, že s tebou zcela souhlasím...já si sem chodím pro kritiku ne pro body ani pro chválu si sem nelezu...jen se mi tohle co se tu dělá s těma úprava prostě nelíbí...končím...hádat se nechci...mám na to prostě svůj názor...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter