Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Doživotní outsider
Autor: Ógyst Pisoár (Občasný) - publikováno 15.6.2006 (02:13:36)
 


Poznámky k tomuto příspěvku
zombux (Občasný) - 15.6.2006 > to je ale diskriminace, pokud dobře chápu jeden ze skrytých smyslů "díla" :)
<reagovat 
Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.6.2006 >

Text v bubline by možna chtěl trochu změnit. Nejsem spisovatel. Když tak navrhnete.

I ten název asi. Jsem ho tam dal ted tak narychlo az při vkládání příspěvku.

Na tenhle prispěvek nereagujte at zustane jako prvni. Dekuji.


<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 15.6.2006 > Ógyst Pisoár> Ógyst..trochu si odporuješ. Raz píšeš, že máme navrhnúť, čo s textom a potom, že nemáme reagovať?
Toto "dielo" mi až tak nesedí..predchádzajúce 2 boli lepšie.
Doporučil 
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.6.2006 > Karhaj(Sinner)> 

Já jsem to asi napsal divně. Mělo byt na tuto poznámku nereagujte at zustane jako prvni. Ne na příspevek jako obrázek ale na to co jsem napsal pod obrazkem.


<reagovat 
anae (Občasný) - 15.6.2006 > trošku lacinější a ohraný
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 15.6.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
xxxxxx (Občasný) - 15.6.2006 > Ty vole co se kresby týče tak nevim jesli si tu z lidí děláš srandu a nebo to fakt myslíš vážně:-)))Každopádně představuješ velkou hrozbu jelikož tvá dílka sou velice jednoduchá a zřejmě i rychlá na výrobu tudíž s nimi můžeš zaplavit internet a vypudit všechny ostatní autory:-)A jinak tenhle for je fakt výbornej,na poprvý mi to nedošlo ale teď sem objevil i ten druhý smysl.
Body: 5
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.6.2006 > Rawen616> Děkuju za komentar. Zaplavovat ani vypuzovat asi nebudu protože mám hrozně málo času. Vždycky se tak na půl hodinku utrhnu a něco nakreslím a napíšu. Jsem rád že se ti ten vtiop líbí.
<reagovat 
Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.6.2006 > Já tušil že to bude chtit změnit, že v tom někdo může vidět nějaký skrytý smysl. Prtoto jsem psal že ten text se mi nezda. Zkusím to ted vyměnit za něco jiného. Jestli se to teda povede.
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 15.6.2006 > Ógyst Pisoár> Až teraz som pochopil..Výborné! Nemeň to:) Veď je to sila:D

<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.6.2006 > Karhaj(Sinner)> Ja jsem tam chtěl dát jiný obrázek s textem v bublině: Koukám že ani tohle sám nezvládneš. Aby mě tu někdo zbytečně neobvinoval. Jenže to asi nejde změnit. Tak to zatim nechám tak.
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 15.6.2006 > Ógyst Pisoár> Mohol by si to urobiť tak, že po rozkliknutí by tam bol obrázok s bublinou "Koukám že ani tohle sám nezvládneš." aj tomuto vtipu som hneď neporozumel, ale je dobrý:D
Prinajhoršom zmeň názov na "Koukám že ani tohle sám nezvládneš.", ale bublinu nechaj tak..
Body: 5
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 16.6.2006 > Karhaj(Sinner)> 

Po těžkem zapase jsem nakonec vložil i druhou verzi ktera se zobrazi po kliknuti. Aspon jsem se stim trochu naučil.

 

Děkuji za radu.


<reagovat 
cholobratek (Občasný) - 16.6.2006 > :))
<reagovat 
cholobratek (Občasný) - 16.6.2006 > dal bych tam text : koukej co tu po tobě zůstane...
<reagovat 
Ógyst Pisoár (Občasný) - 16.6.2006 > Děkuji všem za návštěvu, za názory a za rady.
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 19.6.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 19.6.2006 > Dobry ksichtiky a celkem vtipny zda
Body: 5
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 20.6.2006 > Lumig> 

Děkuji za zhodnocení mojich příspěvků pane redaktore. Vnímám jako velmi kladné, protože jsem si říkal že až tu vtrhne nějaká oficialita tak to zakáže. Takže jsem příjemě překvapen. S úklonou Ógyst.  


<reagovat 
stanislav (Občasný) - 20.6.2006 > milé.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter