Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O koťátku, které se jmenovalo Minda z kolekce Z první třídy (fakt)
Autor: Elvan (Občasný) - publikováno 16.6.2006 (21:47:42)
O koťátku které se jmenovalo Minda

Byla jedna kočka, měla koťata: Micku, Damiána, Fouska, Mikeše, Mňau a Mindu. Měli málo jídla a tak šla Minda nakoupit. Koťata si domá hráli zatím co šla Minda nakoupit koťata si hrála na schovku. Minda šla koupit: 15 konzerv, maso, granule, 30 litrů mléka, písek na záchod. Pak šla Minda domů. Koťata měla hlad. Minda dala koťatům najíst a napít. Pak Minda ozdobila stromek. Minda si čte noviny. Koťata spívají koledu. A pak si spívali Byl jeden číňánek a ten měl copánek houpal se na tramvaji říkal si baj baj baj, chytil ho policajt: ty kluku číňánská ty patříš do basy basa se rozbyla šínaňka zabyla, číňanka plakala a na zeď napsala: Byl jeden číňánek a ten měl copánek... Za dve neděle bude ježíšek. A dny plynuly a už byl ježíšek. Celé dny se koťata na ježíška těšili. Micka dostala: papírek na nitce a vitspanou miš. Damián dostal: dvě miški a košík s polštářkem. Fousek dostal: míček, polštář a miš. Mikeš dostal dva míčky a košík. Mňau dostala: dvě mišky a košík s polštářem. Minda dostala: chodící mišku a košík. Velká Minda dostala: natahovací miš a provázek. A pak šla koťata ven koulet sněhuláka povedl se jim moc a moc krásnej sněhulák. Ještě mrkev a hrnec a hlavně kamínky!“ vikřikl Mikeš. Mami prosím dej nám mrkev a hrnec. A Mňau měla schované kamínky a tak se jim náramě hodyly. No krásný sněhulák se vám povedl říkali sousedé a Minda. Sněhulák vyl vyzdbrojen koštětem a hlídal dvorek. Minda psala na počítači a něco vitiskla.
Minda napsala: Ach gde sou ty časy když sme byly malý. Mami co si napsala? Ach gde sou ty časy když sme byly malí. Mami proč si tohle napsala?“ chce vědět Fousek. To je přísloví víš. Minda umila okna. A pak jeli na hory, na zimní prázdniny. Koťátku nebyla zyma. Protože byly v alpách. Měli k svačině: Řízek a maso. Koťata bobovaly až se za nima prášil sníh.


Poznámky k tomuto příspěvku
kossiga (Občasný) - 16.6.2006 > ty chyby si mohla opravit, strhavaji tak text uplne dolu...nevim, nejak na me z toho nasala detska naivita, ktera treba nepatrne zavane u vyctu nakupovani Mindy: sla koupit písek na záchod - to je uzasny, ale zbytek bohuzel bez kouzla...ale v 7 letech dobry :)))
<reagovat 
 Elvan (Občasný) - 16.6.2006 > kossiga> Říkám si, že by to chtělo sem dát kopii originálu...
Jenže bohužel, nemám skener.
<reagovat 
 kossiga (Občasný) - 16.6.2006 > Elvan> to je škoda, kostrbaté písmo o velikosti tři centimetry by to určitě vyšperkovalo:)...teď jsem si vzpomněl, že jsem v raném školním věku napsal "povídku" o bombě v elektrárně:))) to musím najít a oskenovat:)))
<reagovat 
celej on (Občasný) - 17.6.2006 > jo jo chválím... talentované dítě... je to tak roztomiloučké... krásně dětské...
Doufám, že jsem obsáhl všechny názory, které sis od tohodle slibovala:)
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 17.6.2006 > no na první třídu je to super... na druhou stranu nechápu smysl toho, proč to publikuješ...shodou okolností jsem v první třídě napsala pohádku o našem kocourovi Jujíčkovi a nadělila ji mámě pod stromeček, ještě je někde doma (ta pohádka), ale v životě mne nenapadlo, že bych to mohla/měla/chtěla publikovat na netu... :S
<reagovat 
 Elvan (Občasný) - 17.6.2006 > Quotidiana> Já myslela.. podělit se o to s ostatními. Ukazovala jsem originál asi třema lidem, a ti mi říkali, že je to potěšilo. Tak jsem si říkala, že se o to podělím s větším počtem lidí...
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 19.6.2006 > jj... asi jde o to, že k těm lidem jsi měla nějaký osobní vztah, přinejmenším jste se znali osobně... tady oslovuješ víceméně anonymní masu a při představě, že by své prvotiny na netu publikoval každý...
<reagovat 
cirrat (Občasný) - 19.6.2006 > A proč to nepublikovat... Já tak nějak měla dojem, že to je to, vo co gou = hodit něco do placu a počkat, co si o tom myslí ostatní a zasmár se nad tím, popřípadě něco vychytat...
Líbí se me, že to publikuješ a nejvíc ze všeho ta vitspaná miš.
A kdyby se někdo čirou náhodou ptal, proč se mi líbí, že to publikuješ, tak mám pocit, že se tu berem až moc vážně. Kdyby, jak říká Quotidiana, publikoval své prvotiny na Netu každý, asi by to nebylo ono. Ale občas je to fajn, je to sranda.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.6.2006 > cirrat> vono zasejc...srandu si halt představujem každej jináč...;)
<reagovat 
buraak (Občasný) - 29.6.2006 > Mě se to líbí! Obzvlášť mě pobavila "vitspaná miš" a "umyla okna a jeli na hory"
<reagovat 
Gabra (Občasný) - 26.9.2006 > Taky mě to potěšilo a nepotřebuji k tomu ani znát autorku osobně. Je to milé.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 18.7.2008 > Tédy, na mě to zapůsobilo OHROMNĚ! Je fajn že je ponecháno i s gramatickými chybami, půsbobí to věrohodně. Je to moc a moc miloučký. Když jsem byla malá psala jsem si taky různé příběhy. Ty o zvířátkách mám nějradši. Zahřálo mě to u srdíčkaa moc potěšilo (včetně dalších členů rodiny, kterým jsem nahlas předčítala).
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter