Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náhrada podprsenky
Autor: Ógyst Pisoár (Občasný) - publikováno 20.6.2006 (19:18:24)

undefined 
 
Původní fotka není moje, je z nějakých pornostránek, uzloval jsem už sám. Kdyby vadilo, že to není kompletně ode mě stačí říct. Stáhnu to.



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Eli - 20.6.2006 > Milý autore, po shlédnutí tvého díla jsem se zabořila do křesla, protože mi Tvoje dílo připomělo ten příběh o slečně, která měla tak vytahaná prsa, že s nimi mohla kojit vodníky z mostu....proto se musím postavit za názor, že v některých případech by tato náhrada za podprsenku byla mnohem účinnejší než podprsenka samotná.Proto chválím výborný nápad a vyzývám Tě tímto....nech si ho patentovat, než Tě nějaký nenasyta předběhne!
<reagovat 
Ógyst Pisoár (Občasný) - 20.6.2006 >

Takže já tu dám takovou blbůstku, teda myslím že je to správně zařazeno a ono to zvedne takový ohlas.


<reagovat 
stanislav (Občasný) - 20.6.2006 > tvoje kresby vyloženě žeru, hlavně ty skokany, ale tohle je taky príma.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 20.6.2006 > stanislav> Děkuji Stanislave za všechny hodnocení.
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 20.6.2006 > Tiež to považujem za kvalitnú montáž, obsah nesedí, ale to si Ty O. P., tak sa nemeň, ale vyvíjaj..

PS: výzva na odchod Ťa snáď pobavila ako doteraz každá reakcia..
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 20.6.2006 > Karhaj(Sinner)> 

Pobavila, pravdaže. A odcházet rozhodně nebudu, začíná se mi tu líbit.

 

 

 


<reagovat 
surma (Občasný) - 21.6.2006 > super... má to humor! a myšlenku! moc se mě to líbí i provedením ...nejde o to aby ty stíny byli dokonalé... dělám taky do grafiky a mohu ti říct že jsem měl problém a ještěmám vykoumat jak jsi to udělal...
tvůj humor a linka v kresbách se mi taky moc líbí... konečně něco osobitého!!! a zajimavého... a jiného...
to že ta foka je z časopisu neřeš všechny tradiční koláže se dělají s časopisu... jde o to použít pragmatickou rovinu tisku k tomu abych ukázal jinou rovinu a předělal ji třeba do humoru...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
xxxxxx (Občasný) - 21.6.2006 > Ty vole,já už nevim co říct.Ty seš vážně něco extra tady na totemu:-)))Jinak tohle je fakt dobře udělaný,možná trochu jinak stíny...jak si to dělal?
<reagovat 
Vanili (Občasný) - 21.6.2006 > originální a vtipné. pohodička.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
bye_die (Občasný) - 20.6.2006 > Vážený autore..Jsem vskutku rozčílena,že něco tak ubohého lze na těchto stránkách nalézt...S tím si laskavě jděte jinam,někam,kde jsou tyto poměry běžné..Děkuji
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 20.6.2006 > bye_die> Vážená, rád bych Vás upozornil, že tyto poměry jsou bežné i zde, na Totemu. Nechť autor zůstane. (My taky přece nevyháníme puritány).
<reagovat 
 al-ash (Občasný) - 20.6.2006 > bye_die> no jediný problém je, že před zobrazením není nutno odkliknout něco typu:

Explicit Content
By clicking continue, you agree that you are at least 18 years of age and that
by proceeding you are not in violation of any laws within your country.

Go Back | Continue

...to by chtělo možná dořešit obecně na Totemu(ale v Čr se na to docela kašle...žádné stíhání za to nehrozí, takže asi spíš řešit přednější věci na Totemu)

jináč je to ":)" manipulace
Body: 5
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 20.6.2006 > Václav Mráz> Pět bodů redaktorovi. Fotka je ohavná, ale zajímalo by mne jak je to uděláno.
<reagovat 
 k3s (Občasný) - 21.6.2006 > Václav Mráz> ja však dúfam, že máte istú hranicu za ktorú by ste nešli...
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 21.6.2006 >
Body: 3
<reagovat 
čtenář marty - 20.6.2006 > ...no udelano je to dost spatne ale asi lajci totemaci na to skocej, proste stiny nesedej a to na prvni pohled, takle se to neda nasvitit a takle to znazorni jen hnup zacatecnik kerej nema o svetle a malovani svetlem (fotografie) a natoz o elektronickym zpracovani fotografie zadnej pojem.....ale asi to je umelcuv zamer.....z nedostatku vlastni kreativity....
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 20.6.2006 > čtenář>

Děkuji za komentář Márty včetně toho hnupa. Dělal jsem to asi před dvěmi roky, dneska byto možná dopadlo lépe. Dal jsem to tu hlavně proto, abych se dozvěděl, kde jsem udělal chyby kterých se do budoucna chci vystříhat. A možná to bude i něco kreativnějšího co bude vhodné jinam než do rubriky blbůstky-pokusy čehož jsi si nejspíš ve svém rozhořčení asi neráčil všimnout. Z tvého velmi obecného komentáře jsem se dozvěděl, že se to tak nedá nasvítit. Mohl bysi mi prosím tě poradit, kde konkrétně to mělo být jinak vystínováno? A třeba dát k tomu i odkazy na nějaka tvoje díla? At nezustanu pořád tim hnupem. Děkuji.

Možná je problém Márty v tom že tuhle píčovinku bereš moc vážně. Je to opravdu jen pro případné pobavení tak jak se tyhle věci dělávají. To že ty to považuješ asi za málo umělecké a kreativní je tvůj pohled na věc a já ho respektuji. Ještě jednou díky za názor a at se ti daří.


<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 21.6.2006 > Ógyst Pisoár> "árty v tom že tuhle *** bereš moc vážně.
OGYST PROSIM SLUSNE!!!
PS: poznámky sa dajú dodatočne meniť, myslím, že rozumieš!
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 21.6.2006 >

....vazne to beres asi ty dyz na to mas takovou spotrebu casu a slov, me je to dost ukradeny az na to ze to je hnus......az zacnes byt kreativni a mozna originalni tak k tomu pridej i notnou porci estetiky, jak vidim bude se ti moc hodit......

                                                                            

 

                                                                                      

 

 

....jinak mam meno v pasu a vsude bez carky abys vedel wo koho pochoduje....


Body: 1
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 22.6.2006 > Martyfoto> Márty tvoje jméno mě nezajímá a tvůj pas už vůbec ne, o to tu totiž vůbec nepochoduje ty ťunťo. Klidně si tam dej jméno i bez písmen
<reagovat 
skold (Občasný) - 22.6.2006 >
Body: 1
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 22.6.2006 >

...dyz te nezajima moje meno tak ho nekurvi a neptej se kdo sem....a odkazy na ma dila sou vsude na webu....co takle google?

 

 

                                                                                  


<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 22.6.2006 > Martyfoto> Márty ty jsi trdlo. Ptal jsem se přece v době kdy jsi tu psal coby nepřihlášený. Potom co jsi se přihlásil už vím kdo jsi, ale i přesto že už to vím mě márty tvoje jméno nezajímá, psát ho budu jak budu já chtít.
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 20.6.2006 > no uzloval si pěkně, to muselo dát i maknu :)
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 22.6.2006 > Balcarka> Maknu to celkem dalo, protože to je jedna z prvních co jsem dělal, takže jsem teprve zjištoval co a jak. Chtěl jsem tu dát ještě jednu ale ta je sprostá. Místní moralizátoři by mě utloukli "notnou porcí estetiky"  
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 9.7.2006 > Ógyst Pisoár> Až tě bude zas nějakej tlouct, dej vědět, to by bylo, aby nepuk vzteky. Zvlášť když bude už nafouknutej jako tenhle :))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter