Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
-----
Autor: marsé (Občasný) - publikováno 25.6.2006 (07:16:35)

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 25.6.2006 > hm.
<reagovat 
Čtenář - 25.6.2006 > Neladí, klišé, naivní. To je tzv. balast.
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 25.6.2006 > no, ale na rozdíl od jiných moralizujících zaprášených básní, to aspoň prozrazuje něco moudrosti, řekl bych
<reagovat 
 marsé (Občasný) - 25.6.2006 > hegel> 

Děkuji, už jsem se lekla, že nemluvím česky ;-)

Ono to je taky o tom, že vše už tu bylo...jen se to stále opakuje...a kdyby lidi třeba zavzpomínali, nemuseli by hledat nové, originální odpovědi a na světě by bylo hned líp..


<reagovat 
MiKa (Občasný) - 25.6.2006 > asi by to chtělo do těch moralizujících zaprášených mouder přidat také něco originálního
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.6.2006 > MiKa> myslim, že se schyluje k zformování další guerillový tlupy...
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 26.6.2006 > MiKa> 

nemyslím, že jde o nějak zásadně dobrou báseň. ale má takový určitý "morální drive", který myslím některé lidi v básních (či, řekněme, v textech) dráždí, a to i když si to dotyčné básně nezaslouží. nebo to přinejmenším schytají ty lepší a ty, které jsou pouze klišovité a blbé, jsou ponechány bez komentáře. no, lze to brát tak, že nejhorší je ignorovat.

to prosím ber jako mé stanovisko, byť sis ho nevyžádala a byť s tebou nechci vést zbytečné debaty, natožpak se hádat. hezké prázdniny.

 


<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 26.6.2006 > hegel> mně morální drive nevadí, ale je to dost citlivá záležitost a snesu ho v jinym balení, než je toto - jinak prázdniny samozřejmě pěkný i tobě :)
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 26.6.2006 > MiKa> 

citlivá záležitost, ano. až paradox, že jsou lidi na morálku tak citliví.

 

už končím :o))


<reagovat 
hajka (Občasný) - 26.6.2006 > tu fotku myslim znam...
<reagovat 
 marsé (Občasný) - 26.6.2006 > hajka> 

Jo, ale visí u stejné básničky...a nebo mi ji někdo ukradl...ale ona vlastně není moje, ale mám ji půjčenou...až do smrti ;-)


<reagovat 
ondřej (Občasný) - 26.6.2006 > jestli máš komplex méněcennosti, jdi na plastickou operaci, Maxi
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.6.2006 > hegel> aaa....první politický komisař promluvil....todle bude zlej geng...prej rozhadroval nějakej liter...
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.6.2006 > hegel> filozofe...z tohodle rozhodně komplexy nemám...
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 26.6.2006 > Max Bubakoff> já bych raději neriskovala a nedráždila, takoví rozzlobení filozofové, to je brutální sorta, ve jménu moudra voni jsou pak schopný ledasčeho :))) - abysme pak na cnn nebo al-džazíře nezahlídli nějaký nepěkný vídeo s tebou v hlavní roli :)))
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 26.6.2006 > Max Bubakoff> pěkný den.
<reagovat 
 marsé (Občasný) - 26.6.2006 > Max Bubakoff> ...koukám, že chybička se vloudila...měla jsem si nasadit jinou hlavu...asi...Jenže mi příliš lichotíš, hochu,  máš sice revolver, ale špatnou fotku ;-)...ta co rozhadrovala Liter je krasnější, inteligentnější atd.  :-))) .... a nechat se najmout...no to snad ne :-)))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.6.2006 > marsé> jak sem nakoupil, tak prodávám...možná sem dostal nepřesný info...v tom případě sorry...bejby...;)
<reagovat 
 marsé (Občasný) - 26.6.2006 > hegel> Ta básnička snad ani za tolik ,,vášní" a času nestojí...kdo chce, ať si popřemýšlí...kdo ne...je tu tolik možností se začíst do jiných, ne?
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 27.6.2006 > hegel> a protože nemám ani jinak komplexy, nemusím se neustále schovávat za jiné nicky a brousit prostorem...
<reagovat 
 marsé (Občasný) - 26.6.2006 > Max Bubakoff> Tak nenakupuj v hrabáku...nejlepší to máš od výrobce ;-)
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 26.6.2006 > marsé> 

omlouvám se, jestli ti to vadí.

pro mě to zbytečné nebylo.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.6.2006 > marsé> fuj...hrabák...to je tam, co maj slipy s japoncem za bůra...;)
<reagovat 
 marsé (Občasný) - 26.6.2006 > hegel> Ne, nevadí mi to, já jen se divím, jak málo stačí...možná jsem jen zabloudila a tobě děkuji :-)
<reagovat 
 marsé (Občasný) - 26.6.2006 > Max Bubakoff> No, někdy i značkový zboží...ale doporučuji doma vyprat...abys nechytil štěnici...:-)))
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 27.6.2006 > áááá...tady se mazalo...inetová klasika...:)
<reagovat 
 Vihar (Občasný) - 28.8.2006 > Max Bubakoff> no to se ozval ten pravej, písmácký (ex)admine Pišto..


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 28.8.2006 > Vihar> já a pišta?...kriste, to chce obkládek na hlavinku.-....;)von by to měl pišta vidět....zrovna mě, kerýho má rád jako...mno...nebudu radši řikat jako co;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter