Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Stvořitelka z kolekce pocity
Autor: nymfa-20 (Občasný) - publikováno 3.7.2006 (00:15:59)
následující v kolekci>
Stvořitelka, naše matka,
příroda se nazývá.
Někdy chladná jako jinovatka,
jindy horkem oplývá.
Květiny, keře i zvěř v ní žijí
a my bychom měli s nimi umět žít.
Ptáci na nebi létají, vodu z potoků pijí,
života koloběh musíme nechat být.
Proč kácíme nadměrně stromy,
proč stavíme místo lesů domy?
Všechno jednou zahyne
a trest přírody nás nemine.
Již trestá naše činy špatné,
tím že živelné pohromy posílá.
Nemáme proti nim šance žádné,
však příroda to nevnímá.
Proč ničíme naši krásu,
proč ničíme ji, naši spásu?
Vždyť bez zeleně dýchat se nedá
a bez masa se těžko žije.
Kůže lidská je nemocná, bledá
a nakonec v zemi shnije.
Rozloží se v prach,
země ji pohltí.
Mám jenom strach,
že příroda nás rozdrtí.


Poznámky k tomuto příspěvku
Figurka (Občasný) - 3.7.2006 > ty jsi taková citlivá...že?
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 3.7.2006 > Inu, napsat dobrou blbou báseň je těžké.
<reagovat 
MCMXLI (Občasný) - 3.7.2006 > peklo :))
<reagovat 
Figurka (Občasný) - 3.7.2006 >

na jednu stranu tě obdivuji že se stále držíš :)...

Mne ta kritika zabila...podupala mi sny....převychovala mě jak jsem nechtěl...

změnila mne.... již nejsem fascinován jak dřív...

Zjistil jsem že můj svět není tak kouzelný a dokonalý za jaký jsem ho měl...

v tomto tě obdivuji...


<reagovat 
 nymfa-20 (Občasný) - 3.7.2006 > Fascinován_nebem> nejak jsem tě asi nepochopila v čem mě obdivuješ ?
<reagovat 
 Figurka (Občasný) - 3.7.2006 > nymfa-20> no že stále publikuješ...já rezignuji....
<reagovat 
 nymfa-20 (Občasný) - 3.7.2006 > Fascinován_nebem> jo takhle, tak ja tam ma už dané všechno dopředu a mě kritika nevadí, nejsem poeta spíš obyčejný básníčkář rýmovač heh a mě to neva....ty takzvané stupisní básničky obsahují kousek mě vlastně mě, můj život, který je pro mě peklo, jsem tezky pesimista ...takže kdo si to přečte tak mě vlastně tak trochu pozná...a já aspon tak vidím jaký má na mě kdo názor fiš? :)
<reagovat 
 Figurka (Občasný) - 3.7.2006 > nymfa-20> 

tak myslím že dnes je život peklem pro každého..myslím že se to stalo i moderní...být utýraným utrýzněným člověkem samotářem...a proto chodíme všichni v černém...posloucháme metal...a reřeme si žiletkami ruce...ach bože kolik lidí takových znám... je to volání o pomoc... není něco v pořádku a mě to již nebaví sledovat...

myslím ž e celý tenhle kolotoč...všechno co lidi dělají...co tvoří a vlastně i samotní lidé...všechno jde ke dnu...všichni jen naříkáme...optimismus vymřel...vymřeme na sebevraždy....cíétím to....


<reagovat 
 nymfa-20 (Občasný) - 3.7.2006 > Fascinován_nebem> v dnešním světě není pro co žít, já žiju zatím pro lásku...Lidi naříkají že nemůžou nic změnit protože sou na to sami ale kdyby se spojili tak by to šlo ale to se nikdy nestane heh. každopadně už davno nejsem z těch co si podřezávaji žíly...atd. Už jen čekám na to, co přijde a smutek hodim na papír v podobě "říkanek" a tak se ho aspon nejak zbavím
<reagovat 
 Figurka (Občasný) - 3.7.2006 > nymfa-20> Já sem věčný samotář...avšak nejsem žádný debilní depkař...mě tohle fakt rozčiluje...věčné slzičky jen proto že zas vyšlo slunce...že zas musíme vstát z postele a zase žít...nojo...děsná bolest je ten život :o/...ach chudáčci maličtí... někdy bych z toho až brečel... já utíkal do vesmíru...který mi zde rozkradli a podupali...tak nevím co teď se mnou bude :)
<reagovat 
 nymfa-20 (Občasný) - 3.7.2006 > Fascinován_nebem> ne každej depkař je debilní, každej nekam utika ty do vesmiu ja na papir ....
<reagovat 
 Figurka (Občasný) - 3.7.2006 > nymfa-20> nezdá se mi že bys utíkala na papír...to by z toho bylo cítít co cítíš...ale já z tvých prací nemám žádné pocity....
<reagovat 
 nymfa-20 (Občasný) - 3.7.2006 > Fascinován_nebem> no hold s tim ti už nijak nepomůžu pak na mě sedí tohle : Není tu nikdo, kdo by tě chápal, Nikdo, kdo by tě chlácholil. Jsi špatná, tak si jednu napal, tvé šťastné dny čert zahubil! Kdo ti sundal klapky z očí, kdo ti ukázal ten hnusný svět?! Chceš, ať vše jen kolem tebe se točí, ale minulost již nelze vrátit zpět. Jsi sobecká a zlá, jak jen člověk může být. ty nevíš, co je láska. Ty nevíš, co je žít!
<reagovat 
army of me (Občasný) - 4.7.2006 > téma aktuální, zpracování děsný děsný pardón děsný
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 7.7.2006 > ale počítám, že olda říha by na to tři akordy hodil...
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 7.7.2006 > Copak Olda, to, co nymfa hodila do poznámek mi zní jako I´m not really optimistic - což mimochodem vzniklo taky na základě sebemrskačskýho mailu autorky - a jakej to byl hit:)
<reagovat 
utilita (Občasný) - 10.7.2006 > Hlasuješ proti?;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 0 0 0 1 1 (2) 2 3 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 19 20 21 22 23 24 27 31 32 33 34 35 36 38 40 41 43 43 44 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 60 61 62
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter