Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Siamská trojčata
Autor: Ógyst Pisoár (Občasný) - publikováno 29.6.2006 (01:07:27)

undefined 



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 29.6.2006 > to je ale hnusný! jseš mistr!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 29.6.2006 > Myslel som, že zvládam všetky druhy nechutností...mýlil som sa..OGYST si majster..
<reagovat 
skold (Občasný) - 29.6.2006 > je to divný, ale občas mě rozesměješ...
<reagovat 
čtenář afro - 29.6.2006 > :-)
<reagovat 
figips (Občasný) - 29.6.2006 > dost dobry,hlavne ten smyslny pohled!
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 29.6.2006 > Mno, proc ne. Dle mne je to na hranici, jak vkusu, tak pouzitelnosti zde. Premyslel jsem, zda nestaci jeji "originalni" vyraz,ale mozna toto je zase hranice polopaticnosti/vykladu nadsazky. Je to take o neco lepe zarazene do rubriky. Autocenzura je zde dle mne navic a zbytecne upozornuje. Nechci uplne hodnotit, s jeste jinym vyrazem a bez autocenzury bych snad 4.
<reagovat 
JJJARO (Občasný) - 29.6.2006 > Haha, bez té autocenzury bys byl odhalen i od té své hlavy k patě!Nevinný erotický pohled klienta Bohnic je k zulíbání.
Ty jsi éro, alespoň je čemu se i zasmát :)))))))))).
Tak tu máš za to pětku :).
Body: 5
<reagovat 
 JJJARO (Občasný) - 29.6.2006 > JJJARO> Jo a za tu pětku kup něco trojčatům :))))))))))))).
<reagovat 
d.i. (Občasný) - 29.6.2006 >
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 29.6.2006 >

.....omlouvam se, 0 nejde..........

 

.....                                   


Body: 1
<reagovat 
Pouhypatlal (Občasný) - 29.6.2006 > ani vtipne mi to tentokrat neprijde ... blbost
Body: 1
<reagovat 
anae (Občasný) - 29.6.2006 > má to knírek - nějakej nepovedenej chlap?
<reagovat 
 toono (Stálý) - 29.6.2006 > anae> zapominas hanicko, ze furt lepsi nepovedeny chlap nez povedena zenska..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 29.6.2006 > toono> 

a nebo nepodvedeny chlap a podvedena zenska.. to je nejlepsi pripad..

 

nejhorsi ze vseho je podvedeny chlap a nepovedena zenska..


<reagovat 
 anae (Občasný) - 30.6.2006 > toono> raději máš pravdu  (a podle tvé fotografie soudě, tak ty jsi povedená ženská - tooničko ,-)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 29.6.2006 > toono> tedy krome egilova divotvorneho chmiri a te vestonicke matrony zirael bez vychovani..
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 29.6.2006 > Čím viac na to čumím o to viac som presvedčený, že AUTOR nás vodí za nos a je to on, kto je na tejto fotke..myslím hlavu:)
<reagovat 
 k3s (Občasný) - 30.6.2006 > Karhaj(Sinner)> :-)))))))
<reagovat 
Ógyst Pisoár (Občasný) - 30.6.2006 >

Děkuji všem za krásné a vtipné komentáře. Bylo mi ctí, potěšením a národním svátkem. S uctivou poklonou váš Ógyst.


<reagovat 
 toono (Stálý) - 1.7.2006 > Ógyst Pisoár> 

jj.. martyfoto je kokot a nevi co je postmoderna.. zato ja, ja sem plny ftipu.. hehe.. ale neodsuzuji to.. myslim to trojprsi..


<reagovat 
romim (Občasný) - 7.9.2006 > Dovedu si to představit na titulní straně BLESKU...
Body: 4
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 8.9.2006 > romim> Děkuji za inspiraci.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter