Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kalaknaněledo
Autor: Lenki (Občasný) - publikováno 30.6.2006 (14:55:07)

Kalaknaněledo I. 

Technické parametry:

Typ přístroje: Kalaknaněledo I.  (Kalendář akcí na několik let dopředu)

Kapacita: n-krát 32 akcí / měsíc

Složení: 96% papír (lepenka,tapeta, tiskárenský), 2% provázek neurčeného původu, 1% vzduch, 0,5% barvivo (fixy, pastelky, skryté tempery), 0,5% knoflíky (umělá hmota)

Napájení: miniaturní vestavěný solární panel a především manuální práce dobrovolníků

Rok výroby: 2005

Výrobce: Ještěrky Teplice a.s. - Česká republika

Záruka: doživotní, avšak žádné reklamace nepřijímáme

Náklad: 1

 

Návod k použití:

1) Vemte Kalaknaněledo, a za provázek, ho připevněte ke stěně (na nějakou skobičku či hřebík) a doporučujeme umístění na viditelné místo

2) Nastříhejte si z barevných papírů několik velkých a malých +- čtvercových kartiček (cca 4*4 a 1*1)

3) Obstarejte si napínáčky (nebo něco tomu podobného) a tužku / pastelky.

4) Jelikož vám to trvalo moc dlouho, budete už muset změnit měsíc (jednoduchý závěs na knoflíky umožňuje snadné odepnutí starého a připnutí nového měsíce). (Starý měsíc nevyhazujte, uschovejte do příštích let…)

5) Teď si vemte svůj diář.

6) Každou akci napište na větší čtvereček. Pokud se jedná o vícedenní akci (víkend, prázdniny…), postačí, když na větší papírek si napíšete název akce (a připíchnete ho na den začátku), a malými papírky (stejné barvy) označíte dny, kdy akce probíhá (pro přehlednost).

7) Pokud se kryje více akcí, nebojte se překrýt i papírky, avšak pozor, aby se nekryly papírky stejné barvy! To by vznikl pořádný chaos! Takže barevné papíry jsou opravdu vhodné.

8) Tak, přípravy jsou dokončeny.

9) Teď už jen pravidelně doplňovat papírky, měnit měsíce a prostě celkově aktualizovat (Kalaknaněledo potřebuje stálou péči…).

10) Pokud jste něčemu neporozuměli, stačí si tento návod přečíst tak ještě desetkrát, a zjistíte, že na tom není nic těžkého… (Tento návod zachycuje samozřejmě pouze jeden z mnoha způsobů používání našeho Kalaknaněledo, takže si ho vlastně můžete používat tak, jak uznáte za vhodné…)

 

Poznámky:

V blízkosti Kalaknaněledo nemanipulujte s otevřeným ohněm, mohlo by dojít k vzplanutí.

Pokud došlo k závadě typu: tady odstává růžek, použijte lepidlo.

Také se může stát, že upadne knoflík, či provázek. Nevěste hlavy, žádný problém - použijte jehlu a nit/techniku uzlování (v nejhorším případě lepidlo nebo izolepu).

Pokud měsíc nemá přesně 31 dní, můžete samozřejmě přebývající schovat (nejlépe prázdným barevným papírem, popř. obrázkem).

Jako bonus máte každý měsíc jeden den z dalšího měsíce. 

 

Až dosloužím, chci do sběru!

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
KEHTH (Občasný) - 7.9.2006 > hele to neznám, no jo tvoje praktičnost se nezapře
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 11.9.2006 > KEHTH> A někdy Ti ukážu i originál výrobek Kalaknaněledo;)
<reagovat 
back (Občasný) - 2.8.2006 > Ahoj skautko, kde jseš,  je mi smutno...
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 6.9.2006 > back> Tady jsem;)
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 12.9.2006 > back> Ale Ty ses mi nějáko ztratil
<reagovat 
KEHTH (Občasný) - 13.9.2006 > radši to snad nechci vidět
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 13.9.2006 > KEHTH> To si jen myslíš..
<reagovat 
 KEHTH (Občasný) - 16.9.2006 > Lenki> K vám do klubovny už nevkročim...
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 17.9.2006 > KEHTH> Já myslela, že nám jdeš na oslavu... Ale když se Ti nechce...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter