Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 26.5.
Filip
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Raz napíšem skvelú báseň z kolekce život hore nohami
Autor: Lubos Vitazka (Občasný) - publikováno 7.7.2006 (08:29:06)


ztratila (Občasný) - 8.7.2006 >

Natyyyyy:)))))))))))))))))))))

 

 

Vlku, pokud chceš dělat chytrého, tak si urovnej věci v hlavě předem sám. Já tenhle text vnímám primárně jako literární. Proč? Protože se nachází na literrním serveru v sekci poezie a tahle písmenka jsou jediné, co o něm vím, neslyším ani žádný doprovodný zvuk. Takže v něm nerozlišuju žádné sloky a refrény, ale strofy, verše, figury a tropy. i kdybychom to vnímali primárně jako písničku, refrén je myslím ta opakující se část mezi slokami, nikoli cosi, co se vloudí do každé sloky. To by mohlo být refrén asi všechno.

 

Tenký led... Hm:) Nějaké definice poezie jistě jsou, ale je samozřejmě ošemetné se jimi ohánět, zvláště nemáme-li o ruce vhodnou příručku, ani čas a prostor v nich hledat:) Prostě pro mě tohle jako poezie nefunguje - a myslím, že to ak nefunguje ani u řady dalších. Písňový text nelze automaticky považovat za poezii - mnozí za ni nepovažují třeba ani Krylovy texty, které jsou jiná liga¨než tyhle říkanky. Myslím, že mezi odborným česko-slovenským slangemv tomhle zásadní rozdíly nebudou. Něco o rýmu - definice, příručky dodám později, až dorazím domů.

 

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ztratila
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 1 2 5 6 7 8 9 10 (13)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter