Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Memento Momenti z kolekce Světoprázdno
Autor: Ian Storm (Občasný) - publikováno 7.7.2006 (18:51:39)
další ve sbírce>
Být tak šťastný
že čas při úprku zakopne
a přestane být
Znít strunami pián pianissima
nevyslovytelných snů
Těch co překřičí i miliony hlasů
v ozvěnách
mezi zdmi
Babylonu

Jen být tou chvílí
Vesmírem bez
prostoru a času

Jeho nekonečně malým
obsahem

Sám v božském detailu


Poznámky k tomuto příspěvku
ariel (Občasný) - 9.7.2006 >

z těch 4 se mi líbí nejvíc. nevadí mi, že ty věci už byly dříve řečené, ono jde i o to, zda byly prožité. ono žít v tisíci neotřelých píčovin taky není ono.

jen nemám v těchhle textech rád cizí slova, i kdyby to byl jen "detail", a nikoli zrovna "energie". konec mi vyznívá nějak popisněji, tady už to dříve řečené mi trochu vadí.

 

4++ 


<reagovat 
Ian Storm (Občasný) - 9.7.2006 > Sice si nejsem úplně jistý, jestli ti rozumím, ale i přesto díky. Tohle je snad první skutečná kritika, kterou mi kdo napsal. Jinak mně jde jen o obsah sdělení a výsledný zvuk slov, jejich původ mě nezajímá. Asi to bude otázka vkusu. Ale na tom nezáleží. Začínám mít pocit, že tady všichni přečetli mnohonásobně víc poezie než já, protože mi neustále tvrdí, že používám samá klišé a otřepané fráze. Přitom si opravdu myslím, že obraty například v této básni ohrané nejsou. Určitou výjimkou je Uzel nekonečnosti, ten je záměrně psán méně přeneseně, protože k čemu je manifest, který nikdo nepochopí. Já nevím. Vážně přemýšlím o tom, že toho psaní nechám. Zkoušel jsem to už na písmáku a i tam jsem narazil na tvrdý odpor. Převládající názor je takový, že moje poezie je patetická, sešroubovaná, prázdná, škaredá, disharmonická a prostě debilní. Jako příklad dokonalosti jsou uváděny bezobsažné arytmické krátké imprese s hustými metaforami nebo mechanické humorné či depresivní veršovánky. Připadám si jak z jinýho století.
<reagovat 
tahar (Občasný) - 18.7.2006 > ...moje poezie je patetická, sešroubovaná, prázdná, škaredá, disharmonická a prostě debilní...

To trošku přeháníš. Je jen patetická a sešroubovaná, ostatní je nesmysl. Tahle báseň se nedá s Uzlem... vůbec srovnat. Máš asi sklony verše zdůrazňovat a dramatizovat (jako já :-)), což je na škodu.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter