Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Polecejní New York
Autor: xl88 (Občasný) - publikováno 26.11.2001 (00:22:14)
Detektiv Smith svou ocelovou pěstí zneškodnil prvniho diverzanta, druhý než stačil tasit zbran měl šest kulí ze Smithovy osmatřicítky přesně mezi očima. Kráska, která byla milenkou toho šestikulového, začala Smithovi hulit ptáka a přitom mlaskala rozkoší. Pro Smitha to byl požitek srovnatelný s šéfovým laskavým pohledem při slavnostním předávání diplomu za odpracované hodiny v policejní zahradě. Několikaletý nános spermatu jí explodoval v ústech a začal vytékat na odhalená nadra. Smith si pečlivě zapnul uniformu a beze slova jí rozstřelil hlavu magnumem šestikulového.

Marry probudilo hlasité funění. Manžel si zrovna rval břicho do uniformy a pospíchal k vraždě nejakého negra na rohu 8th Avenue.

Vstala a podívala se z okna. V mesíčním světle spatřila sousedova synovce vracejícího se z nočního tahu. Pozvala ho na sklenku brandy se sodou. Neodmítl, byl to gentleman. S elegantní lehkostí se vyhoupl do okna. Marry si oblékla župan a podala mu brandy. Synovec sklenici odstrčil, vrhnul se na ni, strhnul jí župan, pyžamo, paruku a umělou nohu. Začal s nejkrásnějším laskáním, jaké si jen mohla představit. Do kundy jí nacpal dvacet kostek ledu, až jí zmrnul poštěvák, a pak jí tam vrazil plynovou pistoli. Stiskl spoušt. Cvak, ticho, nic! Nic! Nebyla nabitá! V tu chvíli se Marry udělala s takovou intenzitou jak když ji tenktrát u Potomac River znásilnil turistický oddíl skautů.

Poručík Smith vykročil levou nohou do tmavé vlhké ulice. Poblikávající světla neonů osvětlovala hnijící kartonové krabice od hamburgrů a pomačkané plastikové lahve. Smith se šoural a cvakot jeho okovaných bot zněl v této pochmurné ulici velmi podivně. Namířil si to přímo ke kanálu, z něhož stoupala pára.......připomnělo mu to nezapomenutelné chvíle u Potomac River ....majestátně stoupajicí dým z ohniště, v nemž se syčením hořely pohlavní údy skautů, kteří neukojili jeho Nádhernou.

Odkryl víko kanálu, nic tam nebylo, tak ho dal na původní místo a šel dál. U hydrantu hulila Jeany ptáka nějakému kníratému Helmutovi. Smithovy japonský hodinky se zastavily, nevědel kolik je a ani kolik bude za hodinu. To ho zmátlo.

U stánku si dal pivo, promluvil pár slov s Billem Zahalečem a přispěl mu na podporu. Tenhle večer ho absolutně nebavil. Neměl ani chut’ jít nachytat manželku v posteli se sousedovým synovcem. Sice si do domluvili, ale co na tom....radši si da jeste jedno pivo. Představa vylekaného plejboje, který se při pohledu na uniformu posere do jeho postele ho dnes nějak nelákala.




Poznámky k tomuto příspěvku
farářskej (Občasný) - 26.11.2001 > No a? Má bejt? Kromě toho, že je to samoúčelný?
<reagovat 
wopi (Občasný) - 26.11.2001 > tak nějak
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 26.11.2001 > Postrádám jakoukoliv myšlenku.Pokud tam být nemá,je to geniální dílo :o)
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 7.12.2001 > Nezlob se, ale neni to trochu ouchylný?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter