Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pohádky před odletem
Autor: redakce (Občasný,Redaktor) - publikováno 12.7.2006 (14:55:53)

Letiště Praha, s. p. a Goethe-Institut Prag Vás srdečně zvou

na tiskovou konferenci k pražskému pohádkovému maratónu:

 

 

 Pohádky před odletem

Pohádky před odletem

Sprookjes voor vertrek

Märchen kurz vor Abflug

Síscéalta roimh éirí de thalamh

Tündérmesék felszállás elõtt

Contes au décollage

Eventyr før afgang

Tarinoita lentoa odotellessa

 

 

 

 

 

V létě 2006 budou mít cestující ze sedmi evropských letišť příležitost potěšit se pohádkami z celé Evropy. Umělci z jednotlivých zemí budou vyprávět pohádky v osmi různých jazycích - v češtině, dánštině, finštině, francouzštině, galštině, holandštině, maďarštině a němčině. Pohádky jsou unikátním příkladem klasického evropského dědictví. Ačkoliv jsou jazyky rozdílné, vzorce vyprávění a postavy jsou stejné pro všechny.

 

 

Spolu, ale zároveň každý ve své mateřštině, budou vyprávět:

Michal Nesvadba (CZ), Heli Aaltonen (FIN), Nathalie Bondoux (F), Niall de Búrca (IRE), András Faragó (H), Mariane Josefsen (DK), Mia Verbeelen (NL/B) a Suse Weiße (D).

 

 

Datum: 17. července 2006

Čas konání tiskové konference: 9.30-10.30 hod.

Místo konání tiskové konference: Konferenční místnost, spojovací objekt mezi Terminálem Sever 1 a Sever 2 (Letiště Praha, K letišti 6/1019, Praha 6)

 

 

„Pohádky před odletem“ organizuje společnost CICEB – Společenství evropských národních kulturních institucí se sídlem v Belgii.

 

 

 

Program:

 

I. Ukázka:

Osm vypravěčů z osmi evropských zemí Vás přivítá v češtině, dánštině, finštině, francouzštině, galštině, holandštině, maďarštině a němčině na vícejazyčném vyprávění.

 

II. Letiště Praha

 

III. Goethe-Institut Prag

Barbara Bresslau (Pověřenkyně pro spolupráci ve vzdělávání)

 

IV. Otázky & odpovědi

 

 

Přítomní vypravěči:

Heli Aaltonen, Finsko

Nathalie Bondoux, Francie

Niall de Búrca, Irsko

András Faragó, Maďarsko

Mariane Josefsen, Dánsko

Michal Nesvadba, Česká republika

Mia Verbeelen, Belgie

a Suse Weiße, Německo

 

 

Těšíme se na Vás a prosíme o potvrzení Vaší účasti u Pavlíny Hájkové na na e-mailové adrese: Pavlina.Hajkova@prg.aero nebo na tel. čísle: 220 115 033.

 

S případnými otázkami kontaktujte, prosím, Barbaru Bresslau na e-mailové adrese: bresslau@prag.goethe.org nebo na tel. čísle: 221 962 263.

 

Tisková konference bude probíhat v češtině.

 

 

 



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter