Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pozorování z kolekce Ze zivota
Autor: ireversible (Občasný) - publikováno 13.7.2006 (13:44:41)

Pozoruje takhle v hospě pozorovatel pozorovatele.

Zdánlivě jednoduchá situace, jenže...

Pozorovatel pozorující, nepozoruje, že ho pozoruje další pozorovatel.

Ten však je pozorován v oku dalšího pozorovatelského renóma.

Však ale celá tahle situace leží na oku dalšího člověka, který také rád pozoruje.

Ovšem jen jeden znich pozoruje opačný živočišný subjekt.

Tyhle pohledy jsou delší dobu trnem v oku podpůrného nerenovaného hostinského, který už má slengohospodsky řečeno dalšího kouska v sobě.

Stoupající napětí po chvíli způsobý náhlý vzestup jedné barové židličky na hlavu 5 pozorovacímu subjektu a rázem je všechno pozorování v hajzlu.

Takže bacha kdo na vás čumí:)



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 14.7.2006 > Beru to jako hříčku a tam ani nevadí, že to je tak děsně napěchovaný, ale že by to byla povídka...
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 14.7.2006 > čtenář> to jsem psal já
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 14.7.2006 > čtenář> to jsem psal já
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 15.7.2006 > DondedoG> nevěděl jsem kam to zařadit.jinak si smaž okolní tvé komentáře:)
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 15.7.2006 > ireversible> 

To nějak zablblo připojení v práci. Mám to brát jako rozkaz nebo jak?


<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 15.7.2006 > DondedoG> vidíš toho smajla za tím?nevypadá to zrovna nejlíp, ale pokud to nedokážeš překonat, tak to tam nech
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 15.7.2006 > ireversible> Vidím ho tam, ten to má jako zlehčit do nezávazné diskuze?
(jedno jsem smázl, že jsem kámoš:)
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 16.7.2006 > DondedoG> 

přesně tak.není to příkaz, ale prostě ku prospěchu věci.

nic víc.skoro banální věc.


<reagovat 
 celej on (Občasný) - 16.7.2006 > ireversible> Tak pro mě to moc nezlehčil... já když mi někdo dává rozkaz s úsměvem, tak mě to jedině nasere...
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 16.7.2006 > DondedoG> 

to už je tvůj problém, že to bereš jako štěk.Já ti to jen oznamoval.bereš to jako nějaký přikazování a podtrhávání tvého osobního ducha, tak to tak ber.já jen, že to nevypadá nejlíp.totálně banální věc.kdyby jsi to smáznul a nechal v poklidu své ego, tak by se tohle nemuselo vůbec řešit.


<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 16.7.2006 > DondedoG> 

normální požadavek a ten smail mělo být příjemně řečeno.Proto to není agresivní, nebo panovačný štěk.

to je celé.

nic víc k tomu nemám.

konec

 

 


<reagovat 
 celej on (Občasný) - 17.7.2006 > ireversible> Já nevím, ono to bude asi o tom egu a tak... a taky o výchově... mě učili, že když něco chci, tak mám bejt slušnej a říkat takové to prosím a tak... a takové ty "normální požadavky" bez slušnosti po mě stříleli jen soudružky učitelky na zš, na střední si to už taky nedovolili... ale máš pravdu v tom, že je to celé o přístupu k mému EGU, kdybys ho polechtal nějakým tím slušným prosím, myslím, že by nebyl žádný problém...
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 17.7.2006 > DondedoG> hele mě už to je ukradený.bud to to udělej zvlastní vůle a nebo se na to vykašly.končím.
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 13.7.2006 >

no... to několikeré pozorování mám v jedné své "povídce" a dál to rozpracovávám v další... je to zajímavé téma...

 


<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 13.7.2006 > Lhostej> 

Opravdu.dlouho jsme tu nebyl tak nevím.rozhodně nevykrádám

mám námět trošku bna další, ale je to ta nejhrubší kostra, tak uvidíme.


<reagovat 
 Lhostej (Stálý) - 13.7.2006 > ireversible> 

rozhodně netvrdím, že vykrádáš...

 

tohle je hodně neučesané, asi by stálo za to s tím ještě pracovat, ale to je na tobě...


<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 13.7.2006 > Lhostej> vůbec ne.je to jedna ze situací pozorování a nehodlám zmenit ani písmenko.
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 24.9.2006 > ireversible> A ani poslední písmenko ve slově "způsobý"?
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 24.9.2006 > Sice je to poměrně zašmodrchaný, ale jinak celkem v poho
Body: 4
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 24.9.2006 > Lenki> heh.Díky.Je to spíš taková hříčka, než něco víc:)
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 25.9.2006 > ireversible> 

Já vim, jako hříčku to beru

(A svoje smajly si vzít nenechám)


<reagovat 
ireversible (Občasný) - 5.3.2012 > smajly fajly :D
<reagovat 
carisimo (Občasný) - 21.3.2012 > přimlouvám se - změň aspoň písmenka a oprav gramatiku... prosím.. na totemu se gramatika vždy ctila, pokud mi paměť sahá..
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 21.3.2012 > URČITĚ TO opravím :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter