Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
stín plotu z kolekce noc
Autor: seth (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
xmark (Občasný) - 18.7.2006 > Zajímavé prolínání struktur kovu, betonu a přírodních artefaktů.
<reagovat 
figips (Občasný) - 19.7.2006 > je to hezke ale pro me nezajmave
Body: 2
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 19.7.2006 >
Body: 4
<reagovat 
ehm (Občasný) - 19.7.2006 > chápu,kostičky na podlaze dělají vlastně síť plotu,která tam není...dobrej nápad
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 19.7.2006 > Obrať už desku
<reagovat 
Estel (Občasný) - 19.7.2006 > mě se to líbí.....
Body: 5
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 19.7.2006 > rýp> Hm. Já jsem vzteklý skoro pořád. Ale tady mne to fakt hněte, seth přece dělal docela dobré věci, pamatuju si jak kdysi fotil hromosvod (proboha, doufám, že to byl opravdu on). A teď takové... nepěkné věci. Já mu to říkal, že se nemá paktovat s křesťanama, z toho nikdy nic dobrého nepojde. Určitě už ani nefetuje, grázl.
<reagovat 
bye_die (Občasný) - 19.7.2006 > Líbí
Body: 5
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 20.7.2006 > Ja byc se v tom nenímral,. Jak jse to otevřel tak to bylo.... tečka pro mně hezká věc.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 20.7.2006 > no tak ještě nejni tak moc nasranej ...ale to přijde
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 20.7.2006 > nemáš chuť začít zase fotografovat?
<reagovat 
 seth (Občasný) - 20.7.2006 > Periskop> ano mám a velikou
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 20.7.2006 > seth> tak přestaň blbnout a dělej...
<reagovat 
 seth (Občasný) - 20.7.2006 > Periskop> omg..co si myslím jsem napsal minervovi
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 19.7.2006 > Trochu se mi to rozleželo a naštval jsem se. Tohle je normální kýč a nic jiného. Prázdná estetika. Mrháš svými schopnostmi na blbosti, za chvíli z tebe bude druhá Janahe. Kytičky, plůtečky, hezoulinké barevňoučké. Dobrá, Janahe je poddajná ženská, ale co ty? Kurva v tvém věku se lidi opásávají dynamitem a vyhazují do luftu a ty si tady fotinkáš pitominky. Ty máš mít drajv, zaťaté zuby a tvrdé pěsti, ty nám máš všem ukázat, že jsme idioti co doteď nevěděli co je to pravá fotka, ty máš fotit zvratky na stropě a lžíce narvané v opičím zadku a máš se tím stát světově proslulý! A ty zatím trapasíš s blbýma plotkama.
Body: 1
<reagovat 
 seth (Občasný) - 20.7.2006 > Minerva> 

tolhe můžu vykydlit..je to blbost.Lidé se proslavili i s krásnýma barevnýma fotkama kytiček . Budu fotit co se mi líbí i kdyby se to tobě a pár dalším lidem nelíbílo a až přijde ta správna doba , tak budu fotit fotky hnusné a depresivní


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 21.7.2006 > Minerva> Ono vůbec to fotografování není činnost hodná Muže. Pořádný chlap má jen blít na strop, fotit to pak může poddajná žena podle jeho pokynů.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 21.7.2006 > Janahe> Ty si děláš legraci, ale vlastně máš úplnou pravdu.
<reagovat 
čtenář blec - 19.7.2006 > kdysi fotil hromosvod
dnes už jen ze stínů plot
minerva je nasranej
fotka je prej na kokot

mě si nevšímejte... sem se zfetoval... teď du ještě narvat opici za plotem do zadku zaťaté pěsti a tvrdé zuby a pak se vybleju na strop :))
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 19.7.2006 > čtenář> Si děláš legraci, ale tohle je opravdu úpadek. Probíral jsem se sethovými fotkami, má tam třeba jednu s blbým názvem, ale obsah je moc dobrý. Něco trčí pod dveřmi, bůhvíco, takové cosi co ani není vidět a dveře jsou špinavé. Skvělá záležitost. A pak se takový člověk dá na kapky na listech, no není to degenerace?
<reagovat 
 seth (Občasný) - 22.7.2006 > čtenář> :DDD
<reagovat 
 dawe.zb (Občasný) - 19.7.2006 > Minerva> konečně někdo radikálně zakročil...
<reagovat 
 seth (Občasný) - 20.7.2006 > Minerva> 

Napiš mi názvy fotek , které se ti zdají dobré a ja nad tím začnu uvažovat . Takové fotky jsem fotil na podzim ,  v zimě , v tom období je to něco jiného , ted v létě mám dobrou náladu , chodíme hrat čutanou , opékat párky a kdo ví kam chodit a všechno je teď pěkné...není to jak na podzim , že je všude bláto , je hnusně a to počasí pak působí depresivně -  v takovém fotím rád , ted bohužel fotím to co se mi venku líbí , hromosvod už jednou mám . Vím , že teď jsem už asi 3 měsíce nic pořádného nevyfotil a ani nevyfotím ..snažím se , moc , ale nejde to . nemám na to náladu a to se pak prostě zvratky na stropě fotit nedají .

 


<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 20.7.2006 > seth> Jo, to naprosto chápu. Taky mám teď nesnesitelně obstojnou náladu a tak to nejde. Ty názvy najdu.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 20.7.2006 > seth> Tak třeba: smrt?, prvá-čtvrtá, spolužák rozbil okno ve třídě, Véna (!!!), prior-rampa, Ti , co nás řídí... To byly fotky které něco říkaly.
<reagovat 
 seth (Občasný) - 21.7.2006 > Minerva> díky
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 21.7.2006 > Úplný souhlas s Periskopem, Minervou a Janahe (líbí se mi slovo poddaná...).
<reagovat 
 seth (Občasný) - 21.7.2006 > Minimalista> bože , co je špatného na focení kapek a kytek... , jeslti si časem pořídím makroobjektiv , tak toho budu fotit hodně
<reagovat 
 Minimalista (Občasný) - 22.7.2006 > seth> 

Tady nejde o focení kapek a kytek, ale o něco jiného. Oba pánové se podivují, jak neobratně zacházíš se svým talentem. Vyfotil jsi kapky, dobře, bylo to třeba cvičení. Vyfotil jsi paneláky, dobře, bylo to cvičení. Chceš fotit kytky, dobře, je to cvičení. Ale co dále, co více? TO umějí skoro všichni, jedni lépe, jiní hůře. Ale jaký je Tvůj názor na okolní svět, jaké jsou tvé pocity, osobní pohledy? Toto vyjádřit už nedovede každý. Na to už člověk musí mít, mimo jiné, hlavně talent. Ty se chceš prezentovat jako teenager-mámin mazánek, který dokáže sám vyjít akorát před panelák a vyfotit kapky na trávě a pár kytiček?? Využij svého talentu a formou fotografování vyjadřuj to, co mnozí neumí a ani nikdy umět nebudou. Už jsi na Totemu předvedl, že dobré fotky umíš udělat, tak v tom pokračuj. Foť okolní svět svým pohledem, najdi si způsob, jak toho docílíš, uč se seřazovat fotografie do souborů, ukaž nám všem, jak se díváš na svět svýma očima, jaký je život dnešní mládeže atd. Kytičky, kapky a broučky nechej nám starším, které trápí různé zdravotní neduhy, kteří už špatně  chodíme a když spadneme, tak obtížně vstáváme, tedy využíváme své spadlé polohy a fotíme broučky a kytičky.....

 

 

 


<reagovat 
 seth (Občasný) - 22.7.2006 > Minimalista> ach ták.snad jen , že focení paneláků v kaluži neberu jako cvičení , ale už jako pohled mýma očima na Karvinou
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter