Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dopis
Autor: ILG (Občasný) - publikováno 28.7.2006 (19:02:32)

 Příteli, píši Vám dopis, který nebude odeslán. Jen já ho budu číst v ruzných časových intervalech. Poslouží mi jako vzpomínka na vztah, který byl mezi námi. Předem bych vám chtěla říci, že jse m se dostala do takového stavu, ve kterém si zakazuji trpět .Dříve jsem trpěla ze zásady, dnes je to naopak. Já věděla, že víte a vy jste věděl, že já vím. Také proto zůstalo mnoho věcí nedopovězeno, ba dokonce nevyřčeno..V tomto dopise bych Vám mohla napsat vše, co jsem vám vždycky chtěla říci..Jenže byl by pak  ukázkou našeho vztahu na který chci pamatovat?.., Čtěte tyto řádky a brzy poznáte,jak málo hudby je dnes v mém srdci, čtěte tyto řádky, které co chvíli mohou shořet svou vlastní vyprahlostí a odpuste mi, že jsem zklamala, že jsem místo žití volila přežití bez bolesti, smutku a utrpení. Nelze v takovém stavu žít stále, i já cítím, že  je čas zase začít znova..Jednou již padla jsem zlomena, nikdy se do mě nevrátí ten žár, jenž ve mně byl před tím..Před čím?.Můj příteli, nebylo nám přáno dost času, ale dříve jsme se setkat nemohli..Vše je tak, jak má být.Věřím tomu. Smíření však nikdy nenastane.Nemyslím mezi námi.Myslím smíření se skutečnostmi. A nepromluvím-li již, tak věřte, že v mém mlčení je síla. S láskou. T.



Poznámky k tomuto příspěvku
celej on (Občasný) - 29.7.2006 > By mě zajímalo jaké má tenhle text ambice? Pro co byl stvořen? A co by to mělo dát čtenáři?
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 29.7.2006 > viz DondedoG

<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 30.7.2006 > T bude asi taťana, co píše svvému oněginu. Akorát, že tahle taťána střílí do svého dopisu nějak moc teček, neodděluje je mezerami, nebo je oděluje chybně,někdy i špatně umístí otazník (což se oněgimu líbit nebude) a možmá ani jiným čtenářům, a trochu víc se stylizuje do románových postav než je asi zdrávo - tedy alespoň v tvorbě, což asi opíječi tchýní vadí úplně ze všeho nejvíc.
Body: 2
<reagovat 
 ILG (Občasný) - 31.7.2006 > Opíječ tchýní> Jsi ubohý.. a nic nechápeš.
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 31.7.2006 > ILG> :)
<reagovat 
 ILG (Občasný) - 31.7.2006 > Opíječ tchýní> tady přece nejde o žádny tečky, otazníky nebo čárky..ale chápu, že k lepší kritice se nezmůžeš..hmm , co nadělám
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 31.7.2006 > ILG> :)
<reagovat 
prelda (Občasný) - 31.7.2006 > tečka sem, tečka tam, nic si z toho nedělám. Ale myslim si, že takovýhle dopisů na světě existuje víc. Je to dobrá myšlenka
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter